Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. תבדוק צמיגים ותאריך מצבר. אם לא הוחלפו, תיקח בחשבון שהמצבר כנראה בסוף דרכו והצמיגים ידרשו החלפה עם הרכישה. יכול להיות שתקבל מהם שובר או הנחה קטנה. כשאתה פותח מכסה מנוע תבדוק על מנוע קר את צבע נוזל הקירור ברדיאטור שהוא תקין ושהמפלס נכון ברדיאטור ובמיכל עודפים. אם מתאפשר, תבקש שירימו את הרכב על ליפט לראות האם מגן המנוע התחתון שלם ולא קרוע. יש למוסכים שלהם מנהג מגונה לפתוח רק חלק מהברגים בטיפול וזה גורם למגן להיקרע. תבקש גם תיעוד טיפולים. זה רכב שמנסיוני לא צורך שמן בין טיפולים.
  2. עלות טיפולים ותיקונים לדעתי תעלה יותר בוולוו וירידת ערך כנראה גם כן תהיה גבוהה יותר מהמאזדה, כך שאולי תשלם פחות עבור ביטוח אבל כנראה שבמצטבר לא תרוויח מההחלפה.
  3. https://www.solomycar.co.il/טיפולים/?t=1&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google.search.brand&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwP6sBhDAARIsAPfK_wYL2ff-zH7Q-9KvpKaUt2YsPLO9rLT78mfMpySsqvNVeaQepfC8I9saAuo9EALw_wcB תכניס כאן מספר רישוי. בולמים שנחשבים לטובים הם monroe או kyb. מציע שתרכוש עצמאית זוג חדש ותיגש למוסך רק להתקנה. תוודא לפני כן שאכן זו הבעיה.
  4. מגב לדעתי כדאי לרכוש רק את הגומי מעלי אקספרס. תזמין לך כמה שיהיה ספייר זה עולה שקלים בודדים.
  5. תתקשר לאבי חלקי חילוף, החנות שהעלת צילום מסך ותבקש פרסטון שמתאים לרכב שלך, הם כבר יכוונו אותך. תוכל גם לפנות לאוטוסטור מחולון, הם קצת יותר זולים. אין בעיה להוסיף על נוזל קיים.
  6. כמו שכתב החבר מלמעלה, תזמין מ- cars245, תחליף לבד במקסימום חמש דקות, יש סרטונים ביוטיוב שיראו לך כיצד מחליפים. אישית ממליץ על פילטרים של MANN או MAHLE. תזמין במשלוח רגיל דרך הדואר, יקח קצת זמן להגיע אבל זה לא רכיב שדחוף להחליף.
  7. אם התקנת צמיגים חדשים ולא נעשה איזון לפני ההתקנה, תיגש לבצע איזון ואם כבר אז לכל הארבעה. העובדה שהרכב עבר טסט לא אומר שהפרונט תקין.
  8. תתחיל מהפשוט בבדיקת צמיגים ולחץ אוויר. תבדוק לפי אופן שחיקת הצמיגים האם הפרונט מכוון ואם הללו יימצאו תקינים, תמשיך בבדיקה במוסך של כל מכלולי הפרונט, ההגה והבולמים.
  9. הייתי מוסיף פורד פוקוס האצ'בק. תוכל להכניס בתקציב את הדגם החדש.
  10. מציע שתפנה לשירות הלקוחות של כרומגן. רוב הטמבוריות לא מחזיקות את החמם שלהם, חלק מהן יציעו לך תואם, כלומר, גוף רגיל עם גומיה מתאימה וזה לא מה שאתה מחפש.
  11. תחפש ברשת תושבת, אם בארץ ואם בחוײל, לא מדובר ברכיב שיש דחיפות להחלפה ולכן יש לך זמן להמתין למשלוח. ההפרש יהיה דרמטי. עלות העבודה לא גבוהה. כעיקרון עדיף מקורי, החליפי מחזיק לדעתי כשנתיים / שלוש ויכול להחזיק גם יותר, תלוי באיכות, אבל לדעתי זה תלוי בכמה תמצא חליפי ולכמה זמן אתה מתכוון להחזיק את הרכב.
  12. המחירון פחות רלוונטי. הוא מהווה אינידקציה אבל מה שקובע בסוף זה השוק, כלומר, מה האלטרנטיבות של הקונה ועד כמה המוכר בעל סבלנות. תשקלל את נתוני הרכב שלך ביחס למה שמבקשים אחרים ומשם תגזור את המחיר. רכב עם טסט לשנה לדוגמא שווה יותר מרכב עם טסט קצר יותר, כמו גם נסועה, יד ומצב הרכב. בהצלחה.
  13. לדעתי, לרכב הזה ובהתחשב בפרטים הכלולים באחריות, זה מאוד כלכלי לטויוטה ישראל.
  14. Moshe c

    בחירת מזרן זוגי

    ממה שבדקתי באיקאה ניתן למצוא מזרן ברמה טובה ובמחיר סביר. לצערי אין לי מידע היכן פולירון מייצרים, תוכל לבדוק איתם. הדגם שרשמתי מגיע עם קפיצים בתאים מבודדים כך שאישית לא הייתי חושש.
  15. Moshe c

    בחירת מזרן זוגי

    לאיקאה יש מזרנים בכל מיני רמות. סביר להניח שתמצא מזרן שמתאים לכם. הייתי בודק גם מזרן פולירון מדגם רסטפול פוקט, הוא אמנם עם קפיצים אבל לא הייתי חושש משקיעה מה גם שבכך אתה רוכש מוצר ישראלי ותורם למדינה.
  16. בשביל בורג ריקון שמן אין לך צורך בראצ'ט, מספיק מפתח בודד במידה המתאימה. בשביל החלפת פלאגים תוכל לרכוש את זה https://www.mosheparts.co.il/product/מפתח-פלגים-קיט-אוניברסלי
  17. חוקית אתה צודק ויש עילה לביטול ההסכם והשבת הכספים ששולמו. בפועל החוק לא רלוונטי. מה, יותר נכון מי, שיקבע אם ההסכם יבוטל ותקבל את היתרה זה בעל העסק. תפנה אליו, תסביר לו את העניין ותקווה שמדובר באדם ישר. אם הוא לא יסכים, לדעתי לא שווה את הטירחה לפנות לביהמײש. הייתי מוכר / מעביר את יתרת המינוי לאדם אחר ובזה מסיים את העניין. אגב, תבדוק מה האלטרנטיבות שלך אם בכלל יש מקום אחר שיכול להתאים לך מבחינת מרחק ומחיר. בהצלחה!
  18. תלוי עד כמה אתה פדנט. לדעתי כמה מאות ק"מ זה זניח. תתחדש!
  19. לדעתי כדאי לך לברר כבר עכשיו מהן האפשרויות שעומדות בפנייך. אחת האפשרויות היא אולי שכאשר יגישו את הבקשה לצו ירושה, אביך יוכל להסתלק מהירושה לטובתך. יש לכך טופס מיועד שמצרפים לבקשה. אני לא יודע אם זה תקין כי אולי מדובר בהברחת נכסים אסורה אבל שווה בדיקה. במקביל, הייתי בודק האם ניתן לבטל את פשיטת הרגל של אביך ואולי לקבל הפטר או הסדר חובות,זה כנראה יעלה פחות מלשלם את מלוא החוב או הירושה.
  20. אם בחידוש הצבע התכוונת לצביעה כללית של הרכב, אז מדובר על סכום של כ10,000 ש"ח לעבודה ברמה טובה.
  21. אתה תרגיש שיפור אבל ההשקעה לא תהיה שווה את זה, כלומר, השיפור יהיה קטן מידי. לדעתי עדיף שתשקול להישאר עם הרכב הנוכחי או להחליף למשהו שיתאים יותר לסגנון הנהיגה שאתה מעוניין בו מאשר להיכנס להשקעה גבוהה שלאחריה לא תקבל תמורה שתספיק לך.
  22. לדעתי תפנה לביטוח השמשות שבפוליסה ויחליפו לך לשמשה חלופית אם אין לך הרחבה להחלפה למקורית. זה נראה מצב חמור מספיק שלא צריך לעזור לו להחמיר. לא מקובל לנסות לתקן למרות כל מיני סרטונים ביוטיוב, בטח שלא במצב הזה.
  23. תוסיף לרשימה סוזוקי בלאנו ידנית. זולה מהסוויפט, בעלת צריכת דלק מצויינת ולדעתי אמינה מאוד.
  24. אם אשתך אוהבת את הפוקוס לדעתי תבחן את הפוקוס החל משנת 2020. כך גם תוכל לא להשתגע עם התקציב.
  25. ברוב המקרים רכישת זכות קרקע לדירה מחברה שזה העיסוק שלה לא משתלם. הרי אם זה היה משתלם, החברה עצמה הייתה נשארת עם הקרקע ולא מעבירה לך את הרווח ולכן אישית הייתי פוסל על הסף. לעומת זאת, רכישה מאדם פרטי שכל בעלי הקרקע האחרים גם כן פרטיים, זה מצב שלדעתי לא מחייב פסילה על הסף אבל דורש בדיקה מעמיקה ע"י איש מקצוע שיברר את מצב הקרקע האמיתי כדי שלא תסתמך על סיפורים.
×
×
  • תוכן חדש...