Moshe c
-
הודעות
1,578 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
תפרק את הצינור ותבדוק אם הוא סדוק. אם הסדק רציני תוכל לראות לאחר שתפתח את הבנד ותוריד למטה, אם הוא לא מספיק רציני, תצטרך לפרק את הצינור ולכופך אותו כלפי פנים באזור החשוד כדי לראות אם הוא סדוק.
-
היי בקרוב הולך לעבור טיפול 30 אלף רכב באחריות יצרן
Moshe c פרסם הודעה בנושא של UDI200 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תעשה סקר טלפוני בין מספר מוסכים מורשי יבואן לפני שאתה שוקל לנטוש אותם. אצל יבואן אחר אני נתקלתי בהפרשים של עשרות רבות של אחוזים. -
לצערי אין לי את הפרטים תוכל לבקש מהחברה בארץ, חיפוש בגוגל או שאחד מהחברים כאן יוכל להרים את הכפפה.
-
פורד פוקוס St line האצ'בק. לדעתי תחליף מעניין למאזדה.
-
הייתי בודק בולמים / כריות בולם, מסרק הגה, משולשים, מוטות מייצבים / קישור ותפוחים. תשקול להחליף נוזל קירור ונוזל בלמים. שמן מנוע שעובד יפה עם הרכב הוא קסטרול A5, הוא לא יקר במיוחד. לגבי בלמים, תראה אם תוכל לדעת אילו רפידות מותקנות. יש כאלו שמספקות תחושה רכה יותר כמו אלו של HI-Q ויש נשכנית יותר כמו המקוריות של פרודו. אם מצב הצלחות והרפידות תקין, אתה פשוט תתרגל לתחושה כך שחבל להשקיע בהחלפה בטרם עת. חריקת צמיגים בעמידה - פשוט תבדוק את מצבם ואם יש צורך תחליף. פלקן ze310 נחשבים כמספקים תמורה טובה לכסף. תתחדש, אחלה רכב.
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
מכיר אישית מקרה שבו נגנב מגש תא המטען יחד עם שני הרמקולים שהיו מותקנים עליו. לשאלת בעל הרכב היכן המגש, הפחח גילגל עיניים ואמר שאין לו מושג על מה בעל הרכב מדבר. כמובן שלבעל הרכב לא הייתה ברירה והוא לא עשה עם זה דבר. זה יכול להיות כל דבר וזה לא יעזור לשים לב.
-
כל חלק ברכב שווה משהו. אם ייגנב חלק, הגנב לא יודה מכיוון שאם הוא גנב, אז הוא בהכרח גם שקרן לכן אין טעם לטרוח ולנסות לשים לב. כנראה שהמחיר שהוצע לך מפתה אבל ככלל, עדיף כפי שהוצע לך מעליי פשוט לא לגשת לאדם שאתה לא סומך עליו.
-
לפני החלפת הפנסים, הייתי פונה לחברה בבקשה לקבל החלפה בדרך של רצון טוב. אם תסורב, הייתי פונה לחברה בחוײל ואם עדיין תסורב, אישית הייתי משאיר את המצב כמו שהוא. עלות הפנסים כנראה תהיה גבוהה מאוד.
-
במוסך יקחו לך 150-250. תתקשר לפני כן בשביל לאשר. ג'ק מספריים אמור להספיק בגובה. תצטרך גם כלי לאיסוף השמן, מפתח לבורג ריקון וכלי לפתיחת פילטר השמן במידה והוא נסגר חזק מידי. תשים דגש על מידת החיזוק והכנת האזור למניעת נזילות שמן על המדרכה / חניה. אל תשכח לפנות את השמן למוסך כלשהו במקום לזרוק לזבל.
-
המאזדה אכן ארוכה, אבל אם תחליט לקחת רכב חברה תצטרך להתפשר באחד או יותר מהשיקולים. אני מציע שתערוך נסיעת מבחן על האפשרויות המוצעות לך ותראה מי מהן הכי טובה עבורך. אם הכי טובה לא עומדת בדרישות, תמיד תוכל לשקול לרכוש רכב באופן פרטי.
-
אם בוצע במורשה יבואן וזה כולל מע"מ המחיר נמוך. אם במוסך מורשה בחלקים מקוריים, במיוחד פלגים שנדרשים אירידיום, המחיר סביר.
-
לדעתי המאזדה תספק את הכי כיף בנהיגה והרכב גם נוח ומאובזר. תבדוק אם תוכל לקבל את ההאצ'בק. למיטב ידיעתי אין בעיה להגדיל את תא המטען למרות שגם כך הוא דיי מרווח.
-
מיני או סופר מיני בתקציב של 35K בערך (כולל הקדמה ארוכה)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של סרגיי הלוי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מאזדה 2 בתקציב, תלוי שנתון כמובן. תבדוק סוזוקי בלנו. אמינה, זולה לאחזקה וצריכת דלק נמוכה. בטיחות לא הצד החזק שלה. -
מתנצל מראש על התגובה, אבל נשמע מכל מה שכתבת שעדיף לך להימנע מרכישת רכב בסכום שציינת. לדעתי עדיף שתתמקד ברכב זול משמעותית, בסכום שיהיה קרוב יותר להון העצמי שלך. רכישת רכב בשש ספרות עם מימון על רוב רובו של הסכום הדרוש, יגרור הוצאות שלעניות דעתי אתה לא מבין אותם עד הסוף. בנוסף להוצאות המימון, תיקח בחשבון טיפולים במוסך מורשה יבואן, ירידת ערך, עלויות ביטוח, כמובן גם ביטוח מקיף, כל אלו לא קרובים לסכומים שאתה מורגל אליהם ולדעתי כדאי מאוד שתבין עד הסוף מול מה אתה עומד בכדי שלא תיאלץ להיפרד מהרכב בשל חוסר יכולת לעמוד בהוצאות. במקביל, תשקול שוב את הצרכים והרצונות שלך ולאחר שתבין מהן כל ההוצאות הצפויות ובדגש על כל, תראה אם זה משהו שאתה יכול לעמוד בו ואם כן, תשאל את עצמך אם זה שווה לך. חלילה לא התכוונתי לפגוע או להוציא לך את הרוח מהמפרשים, זה מקום לחלוק בו דעות וזו בסהײכ דעתי האישית.
-
תבדוק בכותרת שמעל הטבלה מה כתוב. ישנן דרישות תחזוקה שונות בין תנאי נהיגה מחמירים לבין תנאי נהיגה רגילים.
-
רעידות במאזדה לרוב מעיד על תושבות מנוע. יש 3, ניתן לבדוק את מצבן ואם מפריע לך תחליף למקורי כי החלופי לא מחזיק הרבה זמן. יכול להיות גם מצערת שזקוקה לניקוי. שווה לנקות בכל מקרה אם לא נוקה זמן ממושך. מנסיון עם מאזדות עם נסועה גבוהה משלך, אין צריכת שמן כלל. שווה לגשת למוסך לבדוק מה הסיבה. אם המנוע שחוק עקב סגנון נסיעה ואם לא הוחלף בזמן מסנן מקורי ושמן מתאים אולי זו הסיבה. אני לא יודע באיזה שמן אתה משתמש, אבל תנסה לעבור לקסטרול סינטטי מלא A5, אולי זה יעזור. מנסיון אישי זה בכל מקרה עוזר לצריכת הדלק והעלות שלו דיי דומה למוטורקראפט שמשתמשים במוסכים מורשי יבואן.
-
https://cobra.co.il/צור-קשר/ צור איתם קשר ותברר. מנסיון אישי שלי היו הגונים מאוד.
-
לאחר שנסעת כבר ברכב, אין טעם בהוצאת המים ממיכל העיבוי כי הם כבר נכנסו למערכת הקירור. אני מניח שהדבר לא יחזור על עצמו, אבל אם הדבר יקרה שוב, תוכל לשאוב את כל הנוזל שיש במיכל העיבוי ולהכניס במקומו נוזל מתאים. כל עוד ביצעת זאת לפני שהרכב הונע ועבד קצת, אז הנוזל שהיה במיכל העיבוי לא הספיק להתערבב עם יתר הנוזל שבמערכת הקירור. לדעתי אם אין צורך ע"פ היצרן להחליף נוזל קירור במועד הטיפול הבא או במועד יחסית קרוב, חבל על ההשקעה שבהחלפת נוזל הקירור כי ממילא בהחלפה לא כל הנוזל יוצא כך שעדיין יוותרו חלק מהמים שהכנסת למיכל העיבוי וכפי שכתבת לא מדובר בכמות גדולה ביחס לכמות הכללית.
-
ניסאן מיקרה 2007, 200 אלף ק"מ, מנוע 1400. בולמים אחורים חדשים - כמו אבן.
Moshe c פרסם הודעה בנושא של NM2007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תכניס את מספר הרישוי של הרכב באתר הזה https://www.solomycar.co.il/ בולמים של מונרו או KYB נחשבים טובים התקנת בולמים היא לא סיפור יקר במיוחד. מכיוון שאין רצון להיכנס להשקעות גבוהות ולדעתי בגלל דגם הרכב גם מיותרות, עדיף להיצמד להגדרות היצרן הבסיסיות ולהחליף / לתקן בהקשר לאחיזה ולתחושת הנהיגה רק את הדרוש תיקון.- 8 תגובות
-
- 1
-
-
זה עלול לסבך אותך. הדבר עלול להירשם לך כאי תשלום ואז המשמעות שהם יכולים לתבוע את התשלום ויותר חמור מכך, זה יירשם לך במערכת הבנקאית מה שיקשה וייקר קבלת אשראי / הלוואות / משכנתאות. אין מנוס מלהסדיר את ביטול השירות שאתה לא מעוניין בו ולשמור תיעוד על הביטול לאחר שבוצע.
-
היכן ניתן למצוא מסגרת לפנס ערפל למיצובישי אוטלנדר?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ereznaa בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי מתחיל בעלי אקספרס ואם לא מוצא באפליקציות קאר פארט וגלגלים. אם תתקשה למצוא ע"פ מלל, תצלם את הצד השני ולערוך את החיפוש בעלי אקספרס עם הצילום. -
אם יש לך אפשרות, תשלוף את הנורה לבד ותחפש נורה זהה ברשת. סביר להניח שתוכל לחסוך קצת. כדאי לדעתי לרכוש נורה זהה כדי לשמור על מראה אחיד לרכב מבחינת חוזק וצבע האור. אם אין לך אפשרות לשלוף לבד את הנורה, המחיר שהוצע לך סביר אם אכן מדובר ב-D4S
-
אם מדובר במוסך מורשה יבואן ואכן נגרם נזק, הייתי מתעקש על נטילת אחריות מלאה גם אם זה אומר החלפת הגיר. אם מדובר במוסך מורשה, הסיכוי לקבל נטילת אחריות ללא איום בתביעה / תביעה לדעתי קטן יותר.
