Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. בהנחה וזו אכן הונאה, לא צריכה להיות בעיה לקבל את הכסף בחזרה לכרטיס האשראי. תודה על האזהרה.
  2. עם נורה דולקת לא תוכל שלא להבהיל את הקונים. עדיף שתציין דגם רכב ומספר תקלה, אולי יוכלו לכוון אותך כאן למקור התקלה או למוסך שיוכל לעזור. נורה לא דולקת סתם וממיר קטליטי זה כנראה גם לא יכול להיות. סביר להניח שהתיקון יהיה זול מההפחתה שתידרש לתת לקונה וגם תוכל להרגיש יותר בנוח שמכרת רכב תקין.
  3. לצפות ממוסך לבצע הליך לפי הספר בלי לדלג על אף שלב הוא מעט תמים, במיוחד כשלא מסכמים מראש ויושבים להם על הראש. סוף השבוע מעבר לפינה. תרכוש ספריי לניקוי קרבורטור ותבצע את הפעולה לבד. דיי פשוט ואפילו מהנה עבור חלק מהאנשים. אם תעשו יחדיו בכלל תענוג. אגב, אני לא יודע איזו מצערת יש לך, אם אלקטרונית או לא, אבל אם היא לא אלקטרונית כמובן שאין מניעה לפתוח את הפרפר עם היד.
  4. בלי בדיקה מתחת לרכב לא ניתן לדעת אם יש או אין סיכון. עדיף שתעשי מאמץ לבדוק את העניין.
  5. אם לא הרגשת את זה קודם לכן, תחזור למוסך לבדיקה. זה כנראה לא קשור לחיזוק.
  6. לדעתי לא אמור לעבור טסט ויותר חשוב מכך, לדעתי אתה לא אמור לנסוע עם הצמיג הזה וכדאי להחליף את שני הצמיגים על אותו הסרן.
  7. יצא לי להיתקל במקרה דומה בו לאחר טיפול שגרתי במוסך, הרכב הראה תקלות כמו שאתה מציין. בבדיקה, נמצא כי פלאג אחד היה תקול והוחלפו כל הארבעה לפלאגים רגילים - פלטינה, ע"י המוסך ועל חשבונו. בבדיקה עצמאית נמצא כי כנראה עובד מסור ומקצועי הוציא פלאג אחד לבדיקה, הפיל אותו והכניס אותו שוב למקומו מבלי לראות שהרווח של האלקטרודה הוקטן עקב הפגיעה. סידור הרווח בחזרה להגדרות יצרן סידרה את הבעיה והפלאג ויתר אחיו מסוג אירידיום חזרו למקומם והיו תקינים.
  8. לא מכיר את השמן שציינת, אבל הקסטרול a5 יחסית נפוץ לשימוש לבעלי מאזדות https://www.autostore.co.il/product/שמן-castrol-magnatec-5w30-a1-5l-html/ לא בטוח שאתה צריך 5 ליטר, יכול להיות שגם 4 מספיק והוא עולה 135 מה שמקטין את הפער לטובת הקסטרול. אישית הייתי קונה את הקסטרול.
  9. הייתח מתחיל בהחלפת פקק ואם זה לא זה תצטרך לגשת למוסך לבדיקה.
  10. שאלת לגבי פקק ולכן עניתי לגבי הפקק. תבצע את הבדיקה שהצעתי ותבדוק גם על מנוע חם אם אתה רואה מים יוצאים מהרדיאטור או מהצינורות ותבדוק גם מתחת לרכב כי חלק מהצינורות מוסתרים ולכן לא בטוח שתראה את הנזילה מלמעלה. תפתח גם את פקק השמן ותראה אם צבע השמן תקין ואין ערבוב של מים ושמן.
  11. יכול להיות שהפקק לא תקין ויוצא מים. אישית לא נתקלתי במצב שכל המים יוצאים. תבריג החוצה את הפקק ותבדוק אם הקפיץ תקין והגומיה שלמה. פקק חליפי עולה בארץ כ - 30 ש"ח כך שאם יש ספק הבדיקה קלה ובעלות קטנה רק תבדוק שאתה רוכש פקק מתאים.
  12. זה לא פחמי, הפחמי בצבע מושחר. תריץ חיפוש על כל הפילטרים המוצעים ותראה אם האופציה קיימת צריך להיות רשום ב filter tipe - Activated Carbon Filte
  13. האושר של ה-ײילדײ לא נופל מזה של ילד. שאפו !
  14. תנסה אצל משה חלפים, אבי חלקי חילוף וכו'. תריץ חיפוש בפורום על חנויות חלקי חילוף, לא צריכה להיות בעיה למצוא את הצינור עם הזמנה מהיום למחר.
  15. קיר חיצוני זה רכוש משותף והועד אמור לטפל. כמובן שיש הבדל בין אמור לבין לבצע כי כפי שאתה מבין הם לא מטפלים. המוכר היה אמור לגלות לך שיש בעיה. העובדה שלא גילה מאפשרת לך לתבוע אותו ולדרוש את כל הנזקים שייגרמו לך. במקומך הייתי מנתק מיידית את החשמל בשקע שצילמת ומניח מגבת על הרצפה שאולי תעזור להציל את הפרקט. ביצוע איטום דורש חירוץ ומילוי ולעיתים גם החלפת אריחים. לא הייתי מחכה לועד שגורר רגליים, הייתי מודיע בכתב למוכר על הבעיה ומזמין איש מקצוע פרטי שיטפל בה. אם יש מקור בעיה אחד, כנראה שביום / יומיים עבודה ניתן לבצע תיקון תיקח בחשבון שלא תמיד הבעיה נפתרת במכה הראשונה כי לא תמיד ניתן לדעת מהיכן הנזילה. לאחר שתראה שהבעיה נפתרה, תבצע תיקוני טיח וצבע ותשלח את החשבון למוכר. האלטרנטיבה היחידה היא לחכות לועד הבית, הליך שיכול לקחת שנים ובינתיים אתה אמור לגור במצב הזה, ייגרמו נזקים נוספים ויווצר עובש שמהווה סיכון בריאותי. אישית לא הייתי מחכה.
  16. https://cars245.com/en/catalog/car-mazda.8037.31080/4714.spark-glow-ignition/4732.ignition-coil-ignition-coil-unit/ תבדוק שדגם הרכב והמנוע מתאימים ושמקײט הרכיב גם כן תואם.
  17. בתוספת כספית מסויימת - סוזוקי בלנו
  18. מצד אחד אם זה חבר שזה מה שהציעו לו ואתה סומך עליו מבחינת מה שנותר לבצע ברכב תיקח, המחיר אכן מפתה. מצד שני, לעשות עסקים עם חברים לרוב זה לא דבר טוב. לדעתי אם אתה בטוח שזה לא יפגע לך בחברות, אישית הייתי לוקח אבל תיקח בחשבון שיהיה לך לא קל למכור את הרכב בעוד שנה בגלל הנסועה.
  19. אישית לא הייתי מתפתה. אם אתה מחפש בסכומים האלו, הייתי מתמקד ברכב עם טסט ארוך אחרת אתה עלול למצוא את עצמך נכנס להוצאות משמעותיות כדי להעביר את הרכב טסט שנתי. מי שמוכר רכבים במחירים האלו ללא טסט או עם טסט קרוב, אלו מוכרים שמודעים למצב הרכב ויודעים שלא כלכלי להעביר את הרכב טסט עם כל הכרוך בכך ומה שלא משתלם למוכר, לא משתלם עבורך.
  20. חברת הביטוח לא צד לעניין משום שאתה לא מבוטח בביטוח מקיף. זה רלוונטי רק אם צד ג' פגע בך והביטוח שלו מופעל.
  21. אם הן תקינות אין בעיה, רוב המוסכים לא היו טורחים אפילו לנקות.
  22. בפער הכספי הזה הייתי לוקח מישלין. הם גם כנראה יהיו השקטים ביותר. אגב, לא מדובר על 5 שנים מאז ההרכבה אלא הייצור. לכן, מכיוון שציינת שמצבם בסהײכ טוב, הייתי שוקל לדחות את ההחלפה לסוף הקיץ הקרוב.
  23. כל מוסך אמור לעשות. תוכל גם לבקש מהחנות הפניה.
  24. לדעתי שלושתן טובות אולם הקונה עדיפה מכיוון שהסלון של הקיה קצת מצועצע, והמיצובישי מעט בסיסית. הייתי מוסיף לרשימה פוקוס אקטיב x, לדעתי היא מעניינת.
  25. תנסה כאן https://auto-parts-market-517.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral זה רכב נפוץ, אם אין להם סביר להניח שחיפוש קצר של חנויות ופירוקיות בגוגל יעזור.
×
×
  • תוכן חדש...