Moshe c
-
הודעות
1,578 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
1. יש הבדל בצורה שלהם. רוב הבלימה מבוצעת ע"י הקדמיים ולכן הם נשחקים מהר יותר והם גם קצת גדולים יותר. 2. יש הרבה חברות ודגמים. לרכב שלך ובנסיעה רגילה הרוב יסתפקו בממוצע. 3.תוכל למצוא מגוון של מחירים מקצת פחות ממאה שקלים לסט קדמי / אחורי ומעלה. 4. ניתן לרכוש עצמאית ברוב חנויות חלקי החילוף. סט שנותן ערך טוב לכסף הוא של חברת hi-q. תוכל לפנות לחנויות בטלפון ולספק מספר רישוי, לדוגמא אבי חלקי חילוף מרחובות, משה חלפים מפתח תקווה, סולו מיי קאר באינטרנט וכו'. תיקח בחשבון שיכול ותידרש חריטת הצלחות הקיימות או החלפתם. כדי לדעת אם צריך, תצטרך להיעזר באיש מקצוע.
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
תלוי באופי של בעל הרכב. יש שמתחזקים בתחזוקת שבר ויש בתחזוקה מונעת. אם אתה מאלו שמעדיפים תחזוקה מונעת ועברו למעלה מ120k, הייתי מחליף במסגרת הטיפול הקרוב. לדעתי לא אמור לעלות יותר מ-200₪ כולל הרצועה והעבודה. אגב, אמורה להיות אצלך רצועה נוספת, על הדרך הייתי מחליף גם אותה.
-
מצתים, כמו פילטר אוויר ומזגן, ניתן לפרק ולראות מה מצבם. לדעתי אין סיבה להחליף מצתים בפחות מהנסועה שהיצרן קבע עבורם אלא אם פירקת וראית שהם דורשים החלפה. בהנחה שיש שתי ידיים טובות, מדובר בהליך פשוט שלוקח מספר דקות ואם תרכוש את המצתים באמזון או cars245, גם העלות היא נמוכה מאוד בטח לעומת החלפתם במסגרת טיפול במורשה יבואן.
-
אם יש לך מישהו שיכול לנסוע רבע שעה לפחות פעם שבוע, תשאיר לו. אם אין, תשאיר כך וכשתחזור תחליף מצבר, שמן מנוע ופילטר שמן. ביטוח לא כלכלי לבטל כי מעבר לשלושה / ארבעה חודשים זה יפגע ברצף הביטוחי והעלות תהיה גבוהה מהעלות של להותיר את הביטוח. תברר עם הביטוח שלך האם הם מוכנים להסדר אחר. מדובר ברכב שהביטוח עליו לא יקר יחסית, בטח אם יש רק צד ג'.
-
הוראות היצרן הן שאין צורך בהחלפה. מעבר להוראות היצרן ישנן דעות לכאן ולכאן. יש שיאמרו שיכול להיגרם נזק ויש שההיפך. בנסועה הזו לדעתי האישית לא אמור להיגרם נזק כל עוד מילאו את הכמות שיצאה והוחלף לשמן גיר מקורי או שעומד בתקן. אישית, מכיוון שהגיר במאזדה נחשב אמין מאוד, אם אתה לא מתכוון להחזיק את הרכב מעל 200-250 אלף, לא הייתי נוגע.
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
בהחלפת רדיאטור יש לבצע ניקוז אוויר. זו פעולה שאם מבוצעת כהלכה היא לוקחת יותר מדקה/ שתיים. יש לא מעט מוסכים, גם כאלו שמכבדים את עצמם, שלא משקיעים את הזמן הדרוש ולא מבצעים את הניקוז כראוי. יכול להיות שאין בעיה ובעוד מספר ימים, לאחר שתמלא שוב ושוב מים עד למקסימום, כל האוויר ייצא ויכול להיות שישנה בעיה. במקומך הייתי נותן לזה עוד כמה ימים ואם הבעיה לא חולפת חוזר למוסך שביצע את החלפת הרדיאטור.
- 3 תגובות
-
- 2
-
-
צמיגים michelin primacy 4 plus מחפש המלצה למקום אמין
Moshe c פרסם הודעה בנושא של highmix בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא ציינת איפה כבר חיפשת. תנסה את צמיגי חנניה, יש להם שני סניפים ביפו ואחד ברחובות, צמיגי המגן מבית דגן ודורון לדרך מראשל"צ. האחרונים דורשים קצת יותר תשומת לב אם הבנת את הכוונה. -
החלפת שמשה קידמית באוטו גלס לאודי RS3
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ברק דדון בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לי היה נסיון לא כ"כ טוב איתם. בוחר שלא לציין סניף. סביר להניח שכל סניף והעובדים שלו. השמשה אכן חליפית אבל לא הרגשתי הבדל לרעה. האיטום בוצע בצורה טובה אבל העבודה הייתה מלוכלכת, הדבקה חוזרת של אביזרים בוצעה בצורה מאוד רשלנית והצריכה פירוק והתקנה מחדש על ידי ונגרמו נזקים קלים להגה ולחיפויי קורות הצד. מציע שתמצא את הזמן לשהות במקום בעת ביצוע העבודה, שווה לתת תשר לפני ביצוע למי שמחליף בפועל ואם יש מערכות מותקנות על השמשה לוודא שהכל תקין. -
תבדוק במורשה יבואן. אם המחיר הזוי, הייתי מנסה להדביק את השבר או מחפש בפירוקיות בארץ ואם אין בנמצא, מזמין מעלי אקספרס ולוקח סיכון כי המחיר נמוך ויש סיכוי שהסיכון לא יתממש כי לא מדובר על פנס ראשי קדמי או אחורי.
- 6 תגובות
-
- 1
-
-
לא בדיוק על הקו, אבל תבדוק את מוסך אוטו איטליה.
-
לדעתי האישית אלפא לא הייתי מכניס למוסך מורשה כללי. רוב הסיכויים שהוא לא מכיר היטב את הרכב ולא מודע לבדיקות שרצוי לבצע בטיפול תקופתי ולא למחלות של הרכב. מוסכים מורשיי יבואן או מוסכים מתמחים, עורכים בדיקות כלליות נוספות מעבר לדרוש החלפה בטיפול והם גם יודעים מה צריך לחפש. הבדיקות האלו יכולות לחסוך לא מעט בטיפול מונע שימנעו הגעה לכשל. תכתוב מהיכן אתה ואולי תוכל לקבל המלצה למוסכים מתמחים נוספים שאינם דווקא מורשיי יבואן ושלא יגזלו לך יום שלם.
-
בהנחה ואתה לא תולש את כל היריעה, דבק מגע רגיל מהסופר אמור לעשות את העבודה. ספריי דבק מתאים למשטחים גדולים יותר. דבק בדים גם יכול להתאים במידה והוא עמיד בחום אבל הוא יעלה יותר. רפדים עושים שימוש בדבק מגע.
-
תנסה לרכוש חליפי בארץ בחנויות שעוסקות בחלקי חילוף, או שתיגש למכונים שעוסקים ברדיאטורים, סביר להניח שיוכלו למצוא לך פיתרון. הייתי נזהר מקומבינה כי אתה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך למנוע היה והקומבינה תיכשל באמצע נסיעה, מה גם שאנחנו בימים חמים אז זה דורש משנה זהירות.
-
בהנחה ויש שתי ידיים טובות, מריחת דבק מגע על שני צידי הבד, המתנה של מספר דקות להתייבשות במגע והצמדת שני החלקים. שפורפרת קטנה עולה 5 ש"ח. רפד יבצע את העבודה בכ - 200₪ פחות או יותר.
-
לסוויפט יש יותר חווית נהיגה מהספלאש אבל בשתיהן אין ממש חווית נהיגה, הספלאש תהיה יותר זולה לרכישה ולאחזקה. תוסיפי לרשימה מאזדה 2, יחסית אמינה ונמרצת לתקציב אבל צרכנית דלק יותר מהשתיים הקודמות.
-
הסרת אזעקת קוברה (או איך לא לעבור דירה)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של nadavd4 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תפנה לקוברה. הם נמצאים ברחוב תוצרת הארץ בת"א. אני קיבלתי שירות טוב במחיר סביר מאוד. מציע שתפנה קודם טלפונית לברר עלויות.- 5 תגובות
-
- 1
-
-
שלום צריך ייעוץ מה עדיף ? החלפת מנוע או קניית רכב אחר . סוזוקי 2009 SX4
Moshe c פרסם הודעה בנושא של חוש טכני סביר בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם המחיר כולל עבודה ומע"מ ומדובר במוסך שאתה סומך על איכות העבודה שלו, לדעתי מחיר מאוד הוגן, שלא נאמר דיי נמוך. במקרה כזה, בשל התקציב להחלפת רכב, אישית הייתי מחליף מנוע ולא רכב. -
פתרון ללכלוך עקשן בצמיגים
Moshe c פרסם הודעה בנושא של eRezuz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תמרח קצת פנטסטיק שמוכרים בכל סופר על הג'נטים, תמתין מספר דקות ולאחר מכן תסיר עם מטלית ומים. לדעתי זה יירד. -
עדיף שתצייני כמה את נוסעת בשנה, מה הצרכים מבחינת כמות נוסעים ואיזה גודל תא מטען נדרש ומה התקציב. גיר זה חשוב אבל לא תכלית הכל ואם תרכשי מאזדה יכול להיות שיש חלופה זולה יותר מבחינת כלל העלויות במיוחד בשל עלות הביטוח במאזדה שהיא יחסית יקרה.
-
שלום צריך ייעוץ מה עדיף ? החלפת מנוע או קניית רכב אחר . סוזוקי 2009 SX4
Moshe c פרסם הודעה בנושא של חוש טכני סביר בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כלכלית, אם מצב הרכב בסהײכ סביר לגילו מעבר לעניין המנוע והוא טופל לא בתחזוקת שבר, הכי כלכלי יהיה להחליף מנוע למרות שלא ציינת מה סכום ההצעה. הפתרון היקר ביותר הוא טרייד אין ופתרון הביניים הוא למכור במצבו, כלומר, תצטרך להפחית משוויו סכום גבוה מעלות החלפת המנוע,לרכוש רכב אחר וכנראה להשקיע בו לא מעט על יישור קו. מבחינת כאבי ראש, ההיפך. -
מציע שתערוך נסיעת מבחן על שני הרכבים שאתה שוקל. לדעתי יש סיכוי לא קטן שלאחר מכן תחשוב שלא מדובר בשדרוג, או שהוא לא שווה את העלות והטרחה הכרוכים בהחלפה.
-
לדעתי יהיה הרבה יותר כלכלי ונוח לרכוש עגלת תינוק במידות שנכנסות לתא המטען או בכלל להכניס את העגלה למושב האחורי.
-
מדובר בסכום משמעותי, בטח ביחס לשווי הרכב, לכן הייתי ניגש לקבל חוות דעת נוספת אצל אחד המומלצים כאן בפורום מבלי להזכיר את חוות הדעת הראשונה.
- 6 תגובות
-
- 2
-
