Moshe c
-
הודעות
1,578 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
לאחר שמילאו מי קירור במוסך, אם לא ביצעו ניקוז אוויר כמו שצריך, הגיוני שתצטרך להוסיף מים בימים שלאחר מכן עד שכל האוויר ינוקז והמערכת תתמלא. אם חלף יותר משבוע ואתה אתה נדרש למלא, כנראה שישנה בעיה. לאחר נסיעה, כשהמנוע חם, תעצור, תפתח את מכסה המנוע ותראה אם אתה מזהה נזילה מהרדיאטור או מאחד מצינורות הקירור. תסתכל גם מתחת לרכב, כמובן שאל תבלבל עם המים שיוצאים מהמזגן.
- 5 תגובות
-
- 1
-
-
נתקע בורג בכתף הצמיג (לפני שבוע) אך האוויר לא יורד (יש תמונות)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של super-man בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סליחה אבל אתה קצת מגזים. תיגש לצמיגאי ותצא משם תוך 5 דקות ללא עלות או בתוך 10 דקות עם 50₪ פחות בארנק. חבל על כל המחשבות והתוכניות, מה גם שמאוד חם אז אפילו קצת כיף מההתעסקות לא תוכל להוציא מזה. -
נתקע בורג בכתף הצמיג (לפני שבוע) אך האוויר לא יורד (יש תמונות)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של super-man בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אל תוציא את הבורג לבד כי אתה לא יודע מה אורכו. יכול להיות שאין צורך לתקן כי הוא קצר וההיפך. תיגש לצמיגאי שישלוף את הבורג ויראה אם יש צורך בתיקון הצמיג. צמיגאי סביר לא יגבה תשלום אם אין צורך בתיקון. המיקום של הבורג ניתן לתיקון והצמיג נראה תקין כך שאין חשש מה לדאוג מהצורך בהחלפת צמיג. -
הצרפתיות האלו יחסית אמינות ביחס ל308 הרגילות, מדובר במנוע אחר. גם תיקח בחשבון שהאמינות משוקללת במחיר הרכישה. הפוקוס אכן נדירה אבל אם יש לך קצת סבלנות, בתוך כמה שבועות תקפוץ אחת ראויה. אין מה לעשות עם הדלק של המאזדה אבל הצריכה לא כ"כ נוראה, בטח ביחס לדרישה שלך להנאה מנהיגה. אגב, הצריכה של הפוקוס דיי זהה. ובכלל, אי אפשר לבקש הנאה מנהיגה יחד עם צריכת דלק ואחזקה נמוכים.
-
נכנס בתקציב בשנתון 2017. בדרישות שציינת תצטרך להתפשר על משהו אחד או יותר או להעלות תקציב. תוסיף גם פיזו 308gt וידני gti או פורד פוקוס St line משנתון 2020 לרשימה. לדעתי ההצעה למאזדה 3 משנתון 2020 והלאה היא הפשרה ההגיונית ביותר. תבקש נסיעת מבחן באולם תצוגה ותתרשם קצת יותר.
-
אלפא ג'וליה
-
יכול להיות שבפירוק הפלאגים אחד או יותר מהפלגים קיבל מכה קטנה באלקטרודה דבר שפגם במרווח התקני וזה מה שגרם לתקלה. נתקלתי אישית במוסכניק "מוכשר" ששלף את הפלאגים לבדיקה, אחד מהפלאגים הופל על ידו ולאחר מכן נדלק צ'ק אנג'ן. מהנפילה, האלקטרודה התעקמה פנימה והוצאת האלקטרודה החוצה מעט פתרה את הבעיה.
- 13 תגובות
-
- 1
-
-
- יונדאי i20
- טיפול שנתי
-
(ועוד 4 )
תגיות:
-
קורה לעיתים שמתגלות תקלות לאחר יציאה מהמוסך. בחלק מהפעמים האשמה היא במוסך עצמו. כאן החליפו אטם, כלומר, ביצעו פעולה שסמוכה לבעיה שנתגלתה. אישית, הייתי חושד שהתקלה נגרמה בשל רשלנות של המוסך. הסיכוי שלך להפיל את זה עליהם לדעתי לא גבוהה אבל אם ישנם יחסים טובים, הייתי מנסה. אם לא יסכימו ליטול על עצמם, אני במקומך הייתי שוקל להחליף מוסך ולא מספר להם מראש מה הבעיה שנתגלתה במוסך הקודם.
- 13 תגובות
-
- 1
-
-
- יונדאי i20
- טיפול שנתי
-
(ועוד 4 )
תגיות:
-
תנסה להחליף את הריליי של המזגן. גם לא סיפור יקר ותוכל להחליף לבד. אם לא יצליח ותרצה לגשת לעוד מקום, מציע שתנסה את אבי אור מיזוג אוויר לרכב מנס ציונה אם מסתדר לך להגיע לאזור.
-
טיפול 180 אלף קילומטר - האם עדיין כדאי להמשיך במוסך מורשה?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ofir1000 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הפער בין מחירי מורשה יבואן לבין מורשה הם לא גבוהים כאשר מדובר בטיפול שוטף בלבד. בחלוף השנים, רוב הלקוחות עוזבים את מורשיי היבואן ועוברים למורשים. לדעתי, בהתנהלות נכונה עדיף להישאר במורשה יבואן כי לרוב אתה מקבל יותר עבור התשלום. במורשה יבואן מבצעים יותר בדיקות בטיפולים שוטפים, החלפים שמתקינים תואמים לנדרש ובאופן כללי גם החוויה יותר נעימה. אם תוודא מה נדרש לבצע לפני הטיפול, תבקש מראש הצעות מחיר ממספר מוסכים מורשי יבואן (יש פערים לא קטנים בניהם) כאשר אתה מבקש מראש לבצע רק מה שנדרש, רוכש ומחליף פילטר מזגן ופילטר אוויר באופן עצמאי ודואג שלא ינסו לגרום לך לשלם על עבודות שאינן דרושות, אתה תראה שהפער בין מורשה יבואן למורשה הוא מאוד קטן. אם אתה נדרש לבצע עבודות מעבר לטיפולים שוטפים, לא בושה לבקש הנחה, או לרכוש את החלפים ולבקש במוסך מורשה יבואן להתקין או בכלל לבצע את העבודה במורשה. -
הייתי מתחיל כפי שאמרו מבדיקת תושבות. אם הן תקניות, הייתי פונה לבעל מקצוע בתחום כמו לדוגמא יניב גירים אוטומטיים מפתח תקווה. אם בעל מקצוע יאמר שהגיר בסיום חייו ואתה לא מעוניין להשקיע בשיפוץ/החלפת גיר בשל המחיר, הייתי משאיר את המצב כך כי לא מדובר במצב חמור מאוד או לכל היותר שם תוסף לגיר. מכיר אישית לפחות אחד שתוסף של לוקאס עזר בשיפור המצב. החלפת שמן גיר בנסועה שלך, אם לא הוחלף מעולם, לדעתי האישית והלא מקצועית עלולה להחמיר את המצב ולא לשפרו.
-
הייתי מתחיל מהחלפת פקק רדיאטור שעולה כ30 ש"ח וניתן להחליף בקלות לבד. אם הבעיה ממשיכה, הייתי פונה לאיש מקצוע נוסף שיחווה דעתו כי לא ברור איך המוסכניק הגיע למסקנה לאחר בדיקה שלא העלתה את המקור לבעיה.
-
ישנן מכות בפח שניתן למשוך החוצה בצורה שהמכה תיעלם ואז אין צורך במילוי ואם אין שריטות בצבע גם אין צורך בצביעה. לדעתי הלא מקצועית, המכה אצלך לא כזו ולא ניתן יהיה לדפוק את הפח החוצה בצורה שתחזיר את הפח למצבו המקורי בצורה מושלמת ולכן יהיה צורך במילוי לפני צביעה כדי להביא את הפח למצבו הקודם מבחינה חיצונית. אתה יכול גם להביא את המכה למצב ביניים שבו ינסו עד כמה שניתן לדפוק את המכה החוצה מבלי לצבוע, אבל ישארו סימנים מסויימים לפגיעה.
-
ממליץ על מוסך נבעה מרחובות. לדעתי הם ימליצו על החלפת דלת כי הקיפול בדלת ידרוש לא מעט מילוי והם לא אוהבים להשתמש במילוי, תבקש לא להחליף והם יצליחו לעשות עבודה טובה. עבודת הצבע שלהם טובה מאוד ועומדת במבחן הזמן. המחיר בהתאם. אישית, הייתי מקבל מספר הצעות לפחחות וצבע ללא החלפת דלת ולא מפעיל את הביטוח. זה יהיה יקר בהפסד היעדר תביעות, השתתפות עצמית והפחתה בשווי במכירה.
-
האם ניתן לראות שהוחלף שמן גיר בזמן האחרון?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של exad בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כל אחד והמדד שלו. יש שיחשבו שיש צורך בבדיקת מעבדה, מה שכמובן לא משתלם, יש שיבקשו ממוסך שיחווה דעתו המקצועית ויש שיבחנו את צבע השמן בעצמם. מכיוון שהמוכר טען שזה נעשה לא מזמן, אז ההבדל בעין בין שמן גיר חדש לישן אמור לבלוט כמו גם סימני פתיחה וסגירה על בורג הריקון שלא סביר להניח שהבורג נותר ללא סימנים לאחר ביצוע החלפת שמן. לא מדובר בעלות גבוהה. אם אתה רוצה להיות בטוח, פשוט תחליף שמן. -
האם ניתן לראות שהוחלף שמן גיר בזמן האחרון?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של exad בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפי צבע השמן, הוא משחיר עם הזמן והנסועה. -
אם התחלת להרגיש את הרעידות לאחר החלפת הצמיגים, סביר להניח שמשם הבעיה. תחזור אליהם או שתיגש למקום אחר לבצע איזון מחדש כי זו הבדיקה הזולה ביותר היה ותידרש לשלם. אין קשר בין החלפת צלחות בלימה לבין צורך בכיוון פרונט. ניתן היה לראות את השחיקה בצמיגים הישנים לראות אם היא שווה לרוחב כל מדרך הצמיג, אם לא שווה, אז יש לגשת לבצע כיוון פרונט.
-
לדעתי השקעה בדירה לא עושים בכדי לקבל תשואה, בטח לא בתשואות הנהוגות בישראל. השקעה בדירה עושים בכדי לשמור על ערך הכסף ובכדי לייצר רווח הון משמעותי עקב עליית ערך הנכס. לדעתי הדרך להשגת עליית ערך, היא לרכוש דירה שלאחר בדיקות מקדימות נראה כי ישנה הסתברות סבירה מאוד שיבוצע בבניין פרוייקט פינוי בינוי / תמ"א 38. לכן, לדעתי תערוך חיפוש לדירות שמצויות בבניינים ישנים בני 4 קומות לכל היותר, ללא מעלית וללא חניה. כמו כן, לא משנה היכן תרכוש את הדירה בר"ג, להשכיר אותה לא תהיה לך בעיה. אל תטריד את עצמך מראש בכך שהבניין ישן מאוד, עלויות תיקונים עתידיות וכו' לדעתי ומנסיוני זה בטל ב - 60, מה גם שלצערי אין שום בעיה להשכיר דירה במצב פיזי ירוד, כל עוד כל מערכות הדירה תקינות ועובדות. לדעתי חיפה תניב לך תשואה שוטפת גבוהה יותר אבל אם אתה גר במרכז זה יתקזז אל מול הטירחה וההוצאות שיגרמו לך לטפל בה מרחוק - מתווך כל שנה, תיקונים, זמן נסיעה לחתימות, קבלת תשלומים וכו'. לדעתי ר"ג תניב לך בסבירות גבוהה יותר עליית ערך גבוהה יותר מחיפה ולכן אם יש לך אפשרות הייתי קונה בר"ג. רעיון נוסף, תבחן רכישה ביפו ג' / יפו ד'. הסיכוי שם לעליית ערך גבוה יותר מבר"ג מכיוון שבשנים האחרונות עיריית ת"א נוטה לקדם פרוייקטים חדשים יותר מר"ג ובמיוחד באזורים אלו. המחירים בשכונות הראשונים / החרוזים כבר מזמן ביצעו את הקפיצה הגדולה שלהם, לדעתי שווה לחפש מקום שעוד נותר בו קצת "בשר".
-
תפנה לחנויות חלקי חילוף. תוכל למצוא לדוגמא בחנות כאן, רק תוודא איתם מראש את המידה הדרושה לך. https://www.justmotor.co.il/category/מפתחות-לפילטרים/page/2 אם לא דחוף לך, בעלי אקספרס תוכל למצוא בעלות נמוכה יותר.
-
נתקלתי במצב של לכלוך במצערת שגרמה למצב שאתה מתאר גם עם טורים יציבים.
-
תנסה ניקוי מצערת. יכול להיות שמשם הבעיה.
-
מהבדיקה שתיארת לא ניתן לדעת אם הבעיה היא במדחס, מה גם שכנראה אין לך את מה שנדרש כדי להחליף מדחס. לא מדובר בהחלפת שמן, עדיף שתאתר בעל מקצוע, אולי בכלל מדובר בבעיה קטנה.
-
תבדוק גם רנו מגאן גראנד קופה.
-
תאונת פגוש עצמית... המלצה להמשך טיפול
Moshe c פרסם הודעה בנושא של סולל הדרך בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש עוד לפחות חברה אחת. -
האצ'בק/SUV אמינה עם תמורה נחמדה למחיר עד 50K+/- ש"ח
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Menro בתוך ייעוץ ברכישת רכב
על פניו נראה שהרכב מתאים לצרכים. השאלה היא מה האלטרנטיבה, עד כמה אתה שונא סיכון, עד כמה נפוצה הבעיה, מה קורה במקרה של כשל וכמה זמן הרכב עלול להיות מושבת. לדעתי, אל מול האלטרנטיבות שציינת, שווה בדיקה יותר מעמיקה אבל תשאל קודם את דעתה של הקובעת אם היא אוהבת את הרכב כדי שתדע אם כדאי להיכנס קצת יותר לעומק.
