Moshe c
-
הודעות
1,577 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
לדעתי עדיף לא לגעת. זה כנראה דורש חיתוך עם דיסק, ניצוצות יעופו על השמשה ועל חיווט ועלול לגרום לנזק. למיטב ידיעתי ברכב שלך אמורים להיות מותקנים פלגים אירידיום שתדירות ההחלפה שלהם מועטה מאוד, אז אי נוחות פעם בכ - 120,000 ק"מ לא שווה את הסיכון / הוצאה כספית.
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
מישלין פרמסי 4 ואם תמצא בקוד עומס ומהירות אז 4+
-
את הגולף אתה מכיר ומעריך. המאזדה זה הדגם הקודם, הייתי מסיר מהרשימה. הדגם הנוכחי איכותי יותר אבל יקר משמעותית ומחירי הביטוח גבוהים גם לדגם הקודם. הקיה לדעתי פשוטה יחסית לאחרות שציינת. הקורולה לדעתי דיי משעממת ומחירי הביטוח גבוהים. הפורד פחות איכותית מהגולף אבל מחירי הביטוח והטיפולים יחסית זולים, היא חזקה יותר אבל ההיצע נמוך מאוד. הייתי עורך נסיעת מבחן על הפורד והגולף ובוחר אחת מהן.
-
הגה לא חוזר למרכז לאחר סיבוב או סטייה
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Eliaboudi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קורה לא מעט שבעלי מקצוע לא מוכנים לקחת אחריות על נזקים. יש לך שתי אפשרויות: להילחם, כלומר, להתעקש מול המוסך ואם ההתעקשות לא עוזרת, להגיש תביעה קטנה. להמשיך הלאה ולגשת למוסך אחר. אישית הייתי בוחר באפשרות השנייה.- 8 תגובות
-
- 2
-
-
לא כ"כ סביר שנוזלים מבחוץ הגיעו לשם. סביר להניח שהשתמשו בחומר לא מתאים לניקוי ויכול להיות שפוליש יסיר את זה. מבלי לדעת מה נעשה או איך זה קרה קשה לייעץ אבל אישית לא הייתי פוסל רכב על זה. לדעתי תוכל אולי לסכם מחיר רכישה ולגשת עם המוכר למישהו שינסה להסיר את זה עם פוליש או לברר כמה יעלה להחליף את העדשה.
-
לדעתי הלא מקצועית נראה לי מעשה לא חכם. זו פעם ראשונה שאני נתקל בצורת ניקוי כזו ועל פניו זה נראה לי כמו הטרלה שעלולה לגרום לנזק משמעותי ובטח לא להועיל לרכב. מקובל להחליף פילטר אוויר, לנקות מצערת, תוכל לפרק את הצינור בסרטון ולנקות אותו למרות שסביר להניח שהוא נקי, תוכל לנקות חיישן מד כמות אוויר, תוכל לשים תוסף כמו לדוגמא bg44, אבל במקומך לא הייתי נכנס להרפתקאות שעלולות להזיק. באופן כללי, אל תנסה לתקן מה שעובד. אם יש לך בעיה מסויימת תעלה אותה וננסה לייעץ.
-
צודק, אבל עדיין יכול להיות שיותר רוכשים יעדיפו את היאריס או את הסוויפט. לכל אחד צרכים שונים והעדפות שונות. אתה מתעתד להוציא סכום נכבד ברכישה, לדעתי כדאי לתאם ולבצע מספר נסיעות מבחן שיכול וישנו או יחזקו את דעתך. אגב, מציע שלא תפסול על הסף את המאזדה 2. כפי שהחבר מעליי הציע לדעתי היא בחירה טובה מאוד.
-
תשקול סוזוקי סוויפט.
-
ויברציות בהעברת הילוכים ראשונים, סוזוקי SX4 2013 (דור 2 תיבה רציפה)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Morde בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תבדוק מתי הוחלפו לאחרונה ומתי היו צריכים להיות מוחלפים בתלות אם הם פלטינה או אירידיום. אם הפלגים תקינים או לא ניתן לראות לפי מצבם. מצבם גם יכול להעיד על בעיה לדוגמא שמן על הפלאגים, אלקטרודה מפוייחת יתר על המידה, שבר באלקטרודה וכו'. תריץ חיפוש בגוגל, תוכל לראות תמונות. לימוד גיר זה נסיעה ברכב במהירות מסויימת לזמן מסויים, ואח"כ נסיעה במהירות אחרת לזמן אחר. לדוגמא 5 דקות נסיעה על 100 קמ"ש, 2 דקות על 50 קמ"ש וכו'. לעיתים קודם ללימוד גיר עידכון תוכנה גם אם התוכנה המצויה מעודכנת. אישית הייתי מתחיל בבדיקות ופעולות זולות ופשוטות יותר לביצוע ואם זה לא עוזר, מתייעץ עם מכון גירים. -
ויברציות בהעברת הילוכים ראשונים, סוזוקי SX4 2013 (דור 2 תיבה רציפה)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Morde בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מציע שתתחיל בניקוי מצערת. תבדוק גם את מצב הפלגים, לעיתים ניתן לדעת אם יש תקלה לפי מצב הפלגים, מחליף אותם אם עברה הנסועה או התקופה שבהם הם לא הוחלפו ובודק קויילים ופילטר אוויר. -
תשחק עם הידית קצת, אפילו תיתן מכות קלות מהצדדים, זה אמור לצאת.
-
אין מניעה לשטוף אבל יש סיכון בשטיפה. בעבר הרבה מוסכים היו נוהגים לשטוף את כל בית המנוע בסיום כל טיפול. בחלוף השנים, עם השתפרות הטכנולוגיה, הדבר הפך ללא מקובל. אם אתה מבצע עצמאית, תדאג לכסות טוב כל רכיב אלקטרוני ומחבר, כנײל אם מבצעים עבורך. תיקח בחשבון שגם אם תכסה טוב, יש עדיין סיכוי לגרימת נזק אז תשקול אם הסיכון שווה עבורך.
-
עזרה בחיפוש מק"ט של חלקיק מראה מרכזית
Moshe c פרסם הודעה בנושא של cohen motor 377 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מזרק, זה גליל עם שני רכיבים כמו פלסטלינה שלשים עם היד כדי לאחד בניהם ואז מיישמים. זה מתקשה בתוך דקות. -
עזרה בחיפוש מק"ט של חלקיק מראה מרכזית
Moshe c פרסם הודעה בנושא של cohen motor 377 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא הצלחתי להבין מהתמונה אם יש לך אפשרות הדבקה, אבל מנסיון אישי עם שבר באזור המפרקים של מראות, דבק / פלסטלינה אפוקסית מחזיק ולאורך זמן רב. רק אל תיישם את זה על השמשה עצמה כי הדבק לא גמיש. -
לחץ מים חמים נמוך, האם החלפת גוף חימום בדוד יכולה לפתור את הבעיה?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך אוף-טופיק
אם זה בכל הבית, תנסה לפרק את קצה האביזרים כדי לראות שלא מדובר באבנית שהצטברה בקצה המערכת. לדוגמא במקלחת את ראש המקלחת, בברזים את ההברגה בקצה יחד עם הרשת הקטנה וכו'. אם זה רק בברזים, כנײל ותבדוק אם יש אפשרות לפתוח יותר את ההברגה של ברזי הניל. אם זה לא עוזר, יכול להיות שנסתם חלקית צינור המים החמים וסביר להניח שזה בחיבור לדוד. -
אם את לא שומרת שבת, צמיגי חנניה עובד גם בשבת.
-
אני לא יודע מאיזה איזור את אבל צרי קשר עם צמיגי המגן, צמיגי חנניה, צמיגי שואף וצמיגי דורון לדרך. אני מאמין שלחלקם יש משהו סביר במלאי. תבקשי הצעת מחיר ותאריך יצור הצמיגים בטלפון כך שתוכלי להשוות.
-
כמו שציינו מעליי, מבנה המתלה הוא לא תכלית הכל. ישנם דגמי רכבים שמגיעים בשתי התצורות ואין כ"כ הבדל בהרגשה בפועל לדוגמא בפורד פוקוס. רכבי פיזו' סיטרואן נחשבים נוחים יחסית לנהיגה. תנסה לבצע נסיעת מבחן על פיז'ו 408 החדשה.
-
מצתים לא כדאי לרכוש מעלי אקספרס בשל חדש לזיוף והנזק שעלול להיגרם למנוע. תזמין בארץ דרך חנויות החלפים שמוזכרות כאן לא מעט לדוגמא אבי חלקי חילוף, משה חלפים וכו', או שתרכוש באמזון או ב - cars245. מנסיוני, cars245 יחסית זול לעומת הייתר. אם אתה מזמין מהם, תבחר משלוח רגיל דרך דואר ישראל ותבדוק על הדרך אם כדאי לך להזמין פילטר מזגן ואוויר. לוקח קצת זמן למשלוח להגיע אבל בגלל שמדובר במצתים כנראה שאין דחיפות.
- 2 תגובות
-
- 2
-
-
מציע שתעשה סקר טלפוני בין מספר חברות ותבקש הצעה לחובה פלוס צד ג' כמו שהציעו לך מעליי. צד ג' יכול לעלות פחות מאלף ש"ח לשנה תחלק בארבע, זה כמה מאות בודדות. אם תצליח למצוא רק חובה, רק החובה יעלה לך יותר פר חודש מאשר עלות החובה בחבילה עם צד ג', דבר שמקזז לך את התוספת עבור צד ג'. תפגע בטעות בפנס שעולה 30,000₪, ויש היום הרבה כאלה, אתה תנשום לרווחה שלא חסכת כמה גרושים. מקווה שתשקול מחדש.
-
תנסה את אורן שרותי רכב בחולון.
-
רכב עם מושב אחורי מרווח לזוג עם שני ילדים ותינוק
Moshe c פרסם הודעה בנושא של הרקיע בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אכן לפוקוס היו בעיות בחלק מהדגמים הקודמים. למיטב ידיעתי, לדור הזה משנת 2020 (MK4) עם נפח מנוע 1500 טורבו אין בעיות סדרתיות ואם אתה משקלל עלות רכישה ומחיר ביטוח, לדעתי הוא מהווה תמורה טובה. -
נשמע לי לא מקצועי לשבת ברכב, ללחוץ על הדוושה ועל פי זה להחליט שיש להחליף נוזל בלמים / רק נוזל בלמים. יש צורך לפרק גלגלים ולבדוק גם את בלם היד. מציע שתיגש למוסך אחר ע"פ המלצות של חברים/ משפחה או שתשאל כאן ע"פ אזור. לשאלתך, המחיר להחלפת הנוזל על גבול היקר.הנוזל עצמו עולה כ =50₪ והעבודה לוקחת כחצי שעה ואפילו פחות.
-
זה מתפרק לאחר שהלוחית קיבלה מכה או מספר מכות. המכות הזיזו את הברגים, דבר שהרחיב את החורים ואז הברגים הפכו להיות קטנים מידי לגודל החור שנוצר.
- 2 תגובות
-
- 3
-
-
על פניו נשמע שנגרם נזק. הנזק לא יחלוף מעצמו ולכן אין ברירה אלא לגשת למוסך, מה גם שמדובר בבלמים אז כדאי לגשת מייד. מציע שיבדקו את הרפידות והצלחות האחוריות, את כבל בלם היד, אם הוא לא נתקע עקב התחממות מהמאמץ ועל הדרך לבצע ניקוז מלא מכל ארבעת הגלגלים של נוזל הבלמים ומילוי מחדש. לגבי נוזל הבלמים חשוב לוודא שמבצעים ניקוז מלא של נוזל הבלמים מכל ארבעת הגלגלים ולא רק מהמיכל שבתא המנוע וכן שלא נותר אוויר במערכת, שאחרת הבלמים לא יעבדו באופן תקין.
