Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. לא ברור איזו פשרה יש באיכות הנסיעה ואבזור או מחלות במאזדה cx30 ? בכל מקרה מציע שתבדוק פורד פוקוס משנת 2020 אקטיב x או St line, לדעתי מציעים תמורה טובה מאוד לכסף ואישית לא מכיר מחלות. ההיצע דיי נמוך.
  2. לא משנה מה הסיבה כרגע, ביצעת טיפול נרחב מאוד ובהשקעה כספית לא קטנה, תחזור למוסך בו בוצע הטיפול לבירור ותיקון.
  3. המים יכולים לגרום לקצר בעיתוי לא מתאים, בנוסף, תצטרך להחליף גם תרמוסטט. אם אתה מחליט להמתין עם התיקון, עדיף להסיר את צלוחית הפלסטיק השחורה כדי שהמים יפלו למטה ולא ימלאו את הצלוחית למרות החור שבתחתית. זה לא מבטיח שלא יהיה קצר אבל זה מקטין את הסיכון. תצטרך בוקסה 14, פלייר / פלייר אף ארוך ומברג פיליפס.
  4. מאזדה 6 אכן רכב נהדר, אבל אתה צודק שהישיבה דיי נמוכה והרכב ארוך. צריך לקחת בחשבון שעלויות הביטוח גבוהות מאוד לדגם הזה. הייתי מציע שתבחן מאזדה cx30. ידרוש מתיחת תקציב קצת או רכישת רכב עם נסועה קצת גבוהה אבל אישית זה לא אמור להטריד יותר מידי. הדגם על פניו עומד בצרכים. קצר יותר, גבוה יותר, מחירי ביטוח נמוכים ביחס לדגמי מאזדה אחרים, אמין ועלויות טיפולים מאוד סבירים.
  5. מציע שתנסי לנהוג על רכב זהה אחר כדי לראות אם יש הבדל. לחילופין או בנוסף, ואני לא יודע מהיכן את, תגיעי למוסך עד רעננה ותבקשי מחיים בעל המוסך שיעשה סיבוב. אם הוא יאמר לך שהכל תקין, אישית הייתי סומך על דעתו.
  6. מציע שתתיעץ עם יניב גירים אוטומטיים מפתח תקווה, עדיף להתקשר קודם הוא נחמד ומוכן לומר דעתו בטלפון. לדעתי הלא מקצועית, רוב הסיכויים שלא בר תיקון בעלות זניחה וכנראה שהגיר בסוף חייו. החלפה / שיפוץ יעלו כ 6,000₪. תשקול לפי מצב הרכב באופן כללי אם משתלם לך.
  7. בדר"כ זה נעשה כדי לייצר גישה נוחה למשהו. תרים את הריפוד ותראה, יכול להיות שאצלך זה המיקום שבחרו לציין את מספר השילדה.
  8. שניהם כנראה נכונים. תריץ חיפוש בגוגל, תקבל תמונות, מידות ומידע טכני נוסף כדי ללמוד על ההבדלים.
  9. הדגם לא נמכר במספרים גדולים ולכן ההיצע בהתאם. מציע שתתאזר בסבלנות למציאת הרכב המתאים או שתרחיב את אפשרויות החיפוש, לדוגמא פוקוס אקטיב x משנת 2020 ומעלה שנמכר במספרים אפילו קטנים יותר. רכישה בטרייד עולה כסף. אם אתה מוכן לשלם על השירות זה בסדר גמור אבל לפחות בתנאי שתקבל תמורה לתשלום. אם אתה משלם על השירות ולא מקבל רכב טוב, הטירחה שתחסוך כעת, קטנה ביחס לטירחה שתידרש להשקיע לאחר מכן וכמובן שיהיו לכך גם עלויות כספיות.
  10. אם אין דחיפות בהחלפת רכב אישית הייתי מוכר ורוכש בנפרד ועדיף כמובן שלא דרך חברת טרייד. ספציפית לרכב הזה, מדובר ברכב עם נסועה דיי גבוהה עם תשלום מחיר דיי גבוה מצידך על הנוחות שבעסקת טרייד. בנוסף, מטריד נושא מי הקירור. אם אכן המערכת לא נקיה, במיוחד בשנתון הזה, לדעתי הדבר עלול להעיד על תאונה שבה נזלו מיי הקירור ובתיקון מילאו מים או מי קירור לא מתאימים והדבר עלול להביא איתו הוצאות גבוהות בעתיד. זה גם מעיד על איכות התיקון ועל איכות תיקון הליקויים שנמצאו שהם טוענים שיתקנו בעצמם. אם אין לך אפשרות כספית לרכוש ורק אז למכור, לדעתי נטילת הלוואה לזמן קצר מבנק עד למכירת הרכב הנוכחי או אפילו מחבר / משפחה, תהיה עדיפה על פני האפשרות הזו.
  11. הוראות יצרן דורשות לבדוק כל שנה או 15,000 ק"מ ולהחליף כל 6 שנים או 90,000 ק"מ. תוכל לחבר את ההחלפה לטיפול הקרוב, עלות הרצועה כמה עשרות שקלים והעבודה לוקחת דקות ספורות.
  12. מציע שתבדוק אם אכן יש בוצה משום שקשה מאוד לגרום לבוצה במנוע של מאזדה 2. גם אם דילגו על חלק מהטיפולים וגם אם השתמשו בשמן לא איכותי, בוצה לא נפוצה במנועים האלו. גם אם יש מעט בוצה הייתי מדלג על הרכב כי המשמעות היא שכנראה הרכב זכה להזנחה משמעותית ולא מדובר ברכב נדיר שלא ניתן למצוא לו מחליף בלוחות. צמיגים תעלה תמונה של הקדמיים והאחוריים כך שנוכל לנסות לעזור ותבדוק מה תאריך הייצור המוטבע על הצמיגים ואם התאריך זהה בכל הארבעה. התאונות לדעתי אינן משמעותיות אבל כדאי לבקש ולקבל עבורן הפחתה במחיר הרכישה. התיקון המדובר ב - 8K ש"ח, כנראה מתייחס להחלפת מנוע מפירוק. אם מדובר במעט בוצה, ניתן לנסות להסיר אותה. מדובר בעלות לא משמעותית במיוחד אבל אישית הייתי מדלג על הרכב אלא אם המוכר מוכן לתת הפחתה משמעותית.
  13. לפי סימני האבקה הוורדה מסביב לפקק, הייתי מתחיל בהחלפת פקק.
  14. תסלח לי, אבל היסטוריית בעלויות כזו, במיוחד עם כל המעברים בין סוחרים, מראש לא הייתי ממשיך לבדיקה ואפילו לא לשיחת טלפון עם המוכר אם יש בידיי את מספר הרישוי.
  15. תשקול סוזוקי בלנו. אמינה, טיפולים זולים, צריכת דלק בינעירוני ניתן להגיע ל 1/16-17
  16. מה קוד התקלה שנמחקה? בשליפה מבלי לדעת מה הקוד, הייתי בודק חיישן / מד כמות אוויר.
  17. צריכת דלק משולבת / בינערוני פקוק בערך 1:10. אמינה מאוד. עלויות טיפולים לא גבוהים. שנתון מה שנכנס בתקציב, עדיף כמובן משנתון 2020 שאז נכנס הדגם החדש אבל תצטרך להוסיף לא מעט על התקציב. מציע שתבדוק עלויות ביטוח טרם רכישה. למעשה כמעט כל הרכבים שציינת יחסית יקרים בביטוח המקיף ומדובר בעוד 2000-4000 ש"ח לשנה ולכן זה רכיב שכדאי להתייחס אליו.
  18. לדעתי שילמת כפול ממה שהיית יכול לשלם במוסך מורשה יבואן ומצבר מאחד המקומות המתמחים. לדעתי ניתן בהחלט להגיע לעלויות לא גבוהות עבור טיפולים שוטפים במורשה יבואן בתנאי שמוודאים מה צריך לבצע בטיפול ולאחר מכן מבצעים סקר שוק. שילמת שכר לימוד. מאוד לא נעים אבל לא סוף העולם.
  19. כנראה אטם מכסה שסתומים דורש החלפה.
  20. לדעתי בחרת את הפילטרים המתאימים ובחרת את האיכותי ביותר שקיים כרגע באתר הזה. אגב, לו היו מוצעים פילטרים של MANN או MAHLE, אני אישית הייתי מעדיף אותם על אלו. אם תרצה, תפנה לאוטוסטור בחולון, תספק לו פרטי רכב ותשאל אותו אם יש לו במלאי. המחירים שלהם לא נמוכים cars245, אבל ההפרש בשקלים לעיתים לא גדול.
  21. נכנסים ליד 2 מדור רכב. בשורה למעלה מגוללים הצידה ובוחרים באביזרים, לאחר מכן בוחרים בקטגוריה אביזרים פרטיות, לאחר מכן בוחרים בתת קטגוריה ג'אנטים ושם בשם הפריט כותבים פעם מאזדה ופעם מזדה.
  22. אתה זריז נשמח לשמוע איך היה, בהצלחה
  23. לא ניסיתי את המקום אישית, אבל נשמע מבטיח. עיטוף איכותי עולה לא מעט, 10-15 אלפי ש"ח. גם צביעה לכלל הרכב אמורה לעלות סכום דומה.
  24. יש כמה ביד 2, אם אני לא טועה לשלושה מוכרים יש דגם שיתאים לך. תבדוק לפני רכישה כמובן. תתחדש !
  25. לדעתי חיכית עד עכשיו, תחכה עוד קצת. במקביל אפשר כמובן לברר אם במקום אחר יש זמין במלאי.
×
×
  • תוכן חדש...