Jump to content

ohadss

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של ohadss

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. נפלה לוחית הרישוי. יש עליה עדיין את הברגים ואני יכול להכניס חזרה לאיפה שזה היה על הפגוש, אבל בטח זה יתפרק שוב. מה הכי כדאי לעשות בכזה מצב? לקדוח חורים חדשים? (בעעעע) ולמה בעצם זה מתפרק? תודה לעונים.
×
×
  • תוכן חדש...