Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. תבדוק את מסמכי הביטוח של אימך. נתקלתי בביטוחים עם תיקון פגושים בעלות השתתפות עצמית בלבד של 350₪. אולי במקרה גם לאימך יש סעיף כזה. אם אין, תקבל 2/3 הצעות ואז תשקול אם כדאי להפעיל ביטוח בהתחשב בעלות ההשתתפות העצמית ובעלות הפגיעה בהיעדר תביעות.
  2. יש קצת סתירות בדרישות שאתה מציין. מצד אחד מעדיף מרכב לא גדול שיכנס במקומות צפופים מצד שני אתה מכניס לרשימה רכבים בעלי מרכב גדול. מצג אחד רוצה אמינות, מצד שני פיזו. מצד אחד ילדים בכיסא בטיחות, מצד שני הונדה סיוויק שבעלת מרכב נמוך ולא נוח לזה. הייתי שוקל סוזוקי קרוסאובר כמו שהציע החבר מעליי ואפילו סוזוקי בלנו שתיכנס לתקציב בשנתון יחסית גבוה. גם אם הנסועה לא גבוהה, תכניס לשקלול עלות ביטוח, צמיגים גדולים ויקרים יותר, טיפולים יקרים יותר ורישוי שנתי.
  3. בגרסאות הרגילות Trw לדעתי טובות מברמבו. במקומך, אם אתה נוהג רגיל, לרכב שלך לא חושב שיש צורך ביותר מ-hi-q ואם אתה מעוניין ביותר מזה, הייתי מדלג ל-Trw גם כך ההפרשים לא משמעותיים בשקלים.
  4. כמות פיח לא סבירה. כדאי לנסות לברר מה הסיבה ולטפל בה. מציע שלא תחליף ישר את שלושת התושבות. חבל להשקיע כסף וזמן עבודה בהחלפת תושבות שיכולות להחזיק יפה 3 שנים בערך. תתחיל בתושבת המנוע, היא זו שלדעתי פחות מוצלחת בתחליפי.
  5. לדעתי דורש החלפה. לא ניתן ליישר בצורה מספקת כי הכיפוף חד ועמוק ויידרש מילוי רב מידי. זה גם אזור שעלול לקבל מכות קטנות שייסדקו את הצבע והמילוי.
  6. מאזדה 6 בבין עירוני בנהיגה סבירה, עושה כ - 1/12-13 ואפשר גם טוב מזה. תשקלל עם עלות הטיפולים והאמינות ואם החיצוניות לטעמו, זה פתרון טוב. הבעיה דווקא בביטוח, אבל בשנתון שיכנס בתקציב כנראה שזה לא יהיה משמעותי.
  7. מאזדה 6
  8. מורשה יבואן זה מוסך שמופיע ברשימת המוסכים המורשים של היבואן. תיכנס לאתר היבואן, אמורה להיות שם רשימה. מורשה - זה כל מוסך שמורשה ע"י משרד התחבורה. מציע שתפתח ספר רכב ותבדוק אילו טיפולים אתה אמור לבצע ומתי. אם אין לך, תפנה ליבואן, סיכוי סביר שתוכל לקבל קובץ במייל. אני לא מכיר את המחירים עבור הרכב שלך ואני גם לא יודע מה ההצעה שקיבלת כוללת והאם מדובר בחלקים מקוריים או חליפיים ואם חליפיים, האם איכותיים או לא. ביקורות, אם בגוגל, זה נחמד אבל לדעתי לא אומר יותר מידי. בשל השאלות, מבלי להעליב כמובן, תעשה סקר שוק במורשי יבואן שלפחות תדע שאתה מקבל חלפים מקוריים ותבדוק מה כולל הטיפול, מה המחיר. לאחר מכן תערוך השוואה ותחליט.
  9. לדעתי לא קובעים לטיפול שוטף מבלי לבדוק קודם מה נדרש לבצע ולאחר מכן מקבלים הצעות ממספר מוסכים. יש פערי מחיר לא קטנים בין מוסך מורשה יבואן אחד לשני וניתן גם לעיתים לבקש ולקבל הנחה. מוסך טוב ומקצועי יכול להיות מורשה יבואן או מורשה רגיל. יש הבדלי מקצועיות בין מוסכים, לכן כדאי לקבל מראש המלצות על מוסכים. לדעתי הסיכוי ליפול על מוסך טוב גבוה יותר במורשי יבואן אבל זה לא מחייב. לרוב, מורשי יבואן יבצעו יותר בדיקות במסגרת טיפול שוטף ויש להם גישה לעידכונים שלא קיימים ברוב המוסכים המורשים. לטיפול שוטף אין הבדל משמעותי במחיר בין מורשה למורשה יבואן. ההבדלים המשמעותיים יבואו לידי ביטוי כספי בתיקונים ובחלפים שלא בטיפול שוטף. בשנתון שלך אישית הייתי ניגש לטיפול שוטף במורשה יבואן אבל קודם לכן הייתי בודק מה נדרש לבצע ועורך סקר שוק.
  10. תבצע נסיעת מבחן על cx30 ותראה אם דעתך תשתנה לאחר מכן. לדעתי סיכוי טוב שתשנה את דעתך.
  11. קיבלת חוות דעת אחת. אם אתה חושב שישנה אפשרות לטעות מצידם, תנסה לקבל עוד חוות דעת. אני לא יודע אם אזור נס ציונה מתאים לך אבל לדעתי אבי אור מקצועי. https://aviorac.co.il/
  12. אם הפוגע נטל אשמה ווידאת בחברת הביטוח שלו, שיפעיל את הביטוח, יגיע שמאי למוסך ותינתן הצעת מחיר. במקרה כזה תוכל לשקול אם לקחת את הכסף ולתקן בעצמך או שהמוסך יתקן. אם הפוגע לא נטל אשמה הייתי מפרק המגן, בודק אם יש נזק מעבר למגן ודוחף את המעיכה החוצה לאחר חימום האזור במים חמים / פן לשיער. לאחר מכן תשקול אם להמשיך בתביעה. זה רכב יחסית ישן ולא מורכב מידי ולכן אישית לא הייתי נכנס להוצאות אם אין נטילת אשמה מצד הפוגע.
  13. אי אפשר לצפות לקבל יותר מידי בתקציב שציינת ולכן לדעתי תצטרך להתפשר בדרישות. הייתי שוקל מאזדה 2 בשנתון שנכנס.
  14. יש לך מאזדה דיי חדישה. לדעתי אין לך צורך במישהו שמכיר את הדגם שידע לזהות בעיות, כי לדעתי יש לך עוד דרך ארוכה מאוד עד שהן יצוצו והבעיות שיצוצו הן בכלל בבחינת בלאי טבעי ולא איזושהי קטסטרופה שבדיעבד תאמר שחבל שלא עלו על זה קודם לכן. לגבי נוזל בלמים, דיי קשה למצוא מוסך שלא יתעצל וינקז כמות נכונה מכל ארבעת הגלגלים אז אם יש לך ידע, אפשרות וחשק, באמת עדיף לבד.
  15. אם אתה יודע להחליף תושבות, לא תהיה לך בעיה לעשות ניקוי מצערת ולהחליף פלגים. הייתי מנקה גם את חיישן מד כמות אוויר עם ספריי יעודי על הדרך. הפלגים אמורים להחזיק לפחות 120K אבל בגלל השנתון הייתי מחליף גם אם הם נראים בסדר וגם טוב יהיה להעיף מבט לראות מה מצבם אם יש יש עדות לבעיה כלשהי. הפלגים אצלך מסוג אירידיום. תקנה באמזון או cars245, אם יש במלאי יעלה לך כמו סט רגיל בארץ. בגלל שזו לא בעיה משביתה, יש לך זמן לערוך ניסוי ותהייה על פעולות זולות ופשוטות.
  16. מתנצל מראש על הציניות. כשאתה הולך למוסך בארץ אתה יכול להיות בטוח ב - 99% שזה שמטפל לך ברכב לא קורא את החוברת שירות של הרכב ולא יודע כמה טורק צריך לכל בורג, זה תקף גם למורשי יבואן. כשאתה מגיע למוסך אתה צריך להיות נוכח, להראות שאתה מבין מה צריך ואיך צריך לעשות, להביט על הרכב מלמטה לפני ההורדה לוודא שהכל במקום ואם לא מרשים לך, להביט מהצד או להתכופף לאחר מכן, לפתוח את מכסה המנוע לוודא שכל החלקים במקום המיועד להם ושהכל סגור, למחרת הטיפול לבדוק מפלס שמן, מים ולראות שלא נדלקה אף נורה בלוח המכוונים ולהרגיש בנסיעה אם חל שיפור לרעה. עצוב, אבל זה המצב.
  17. רעידות בסרק יכולות לנבוע מסיבות שונות כגון פלגים, מצערת שדורשת ניקוי וכו'. האם בדקת את מצב התושבות לפני שהחלפת לפני ההחלפה לוודא שאכן הן דורשות החלפה? למרות השנתון, התושבות המקוריות מחזיקות הרבה יותר מ-100K (אלא אם הן התייבשו וזה מה שגרם לקיצור חייהן), יכול להיות שזו לא הסיבה. אולי ההתקנה לא בוצעה בצורה טובה, אולי התושבות התחליפיות שנרכשו לא זהות למקוריות, רלוונטי במיוחד לתושבת המנוע כי אישית נתקלתי בתושבות מנוע למאזדה שלא תואמות למקוריות. יכולות להיות כל מיני סיבות. תושבות לא מקוריות לא אמורות לעשות בעיות מיד עם ההחלפה, הן פשוט מחזיקות הרבה פחות זמן.
  18. הייתי מנסה לברר עם מי שקנית ממנו את הרכב האם במקרה הוא שמר אותם או יודע מה עלה בגורלם.
  19. הצריכה תקינה. כמעט אצל כל היצרנים, שלא לומר אצל כולם, יש פער בין נתוני יצרן לצריכה בפועל, מה גם שהצריכה תלויה בנהג ותווי הדרך.
  20. לדעתי האישית סיכון מיותר, בטח למי שלא מורגל לטפל בעצמו. בנוסף, ללא פירוק הלכלוך ממשיך הלאה בצינור.
  21. אני מניח שבשל הגיל יהיה לה נוח יותר אם הרכב יהיה מעט גבוה - CX3 בגרסה הגבוהה ביותר (PURE BLACK) / CX30
  22. רוב המוסכים, שלא לומר כולם, לא מפרקים מצערת לניקוי. אם הכל תקין, כמו שכתב החבר מעליי, עדיף לא לגעת. ניקוי מצערת מכנית ניתן לפתוח ידנית את הפרפר. ניקוי מצערת אלקטרונית, כמו שכנראה יש אצלך, אסור לפתוח ידנית. זו לא פעולה מורכבת. אם יש לך שתי ידיים טובות, תצפה בכמה סרטונים ביוטיוב ותנקה בעצמך. רוב הסיכויים שתעשה עבודה טובה יותר ממוסך.
  23. https://cars245.com/en/catalog/?q=55565970 אתר אמין. לא מהמותגים שביקשת אבל שווה לשקול. אם מתאפשר עדיף משלוח רגיל דרך הדואר.
  24. תעבור על החוק. לדעתי יש בחניה במקום הזה הפרעה. מקווה שאני טועה.
  25. מתנצל אבל לדעתי הדוח מוצדק. למרות זאת, אין מה להפסיד מהגשת בקשה לביטול. לפני שאתה כותב את הבקשה, תעבור על חוק חניה לנכים, מוגדר שם מתי והיכן מותר ואסור לחנות ותעשה שימוש בסעיפי החוק לכתיבת הבקשה. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...