Jump to content

leogreen100

  • פרסום הודעות

    7
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות leogreen100

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה על המידע! מדובר במוסך מורשה של פולקסווגן אני מנהריה.
  2. שלום לכולם, אני צריך לעשות טיפול לרכב שלי (פולקסווגן פולו 2015 ,31000 ק"ם). קיבלתי 2 הצעות מחיר -אחת עם חלפים מקוריים ואחת חליפיים. שני הסוגים של חלפים מגיעים מהיבואן (צמפיון מוטורס). האם יש חשיבות להשתמש בחלפים מקוריים הבאים:? פלגים מסנן אוויר מסנן אבק שאלה נוספת בכלל צריך להחליף פלגים ורצועת לפי גיל הרכב ולא לפי קילומטראז'? תודה.
  3. שלום. ברשותי רכב ליסינג פרטי . למרות שיש מדבקה של משרד הרישוי עד 2021 ,בחברת הליסינג מבקשים לעשות טסט בסוף השנה הראשונה? זה הליך מקובל?
  4. תודה רבה על התשובות המפורטות! זה באמת עוזר להבין את הסיטואציה.
  5. כאן בדיוק החשש שלי .למה המוסך המורשה לא החל בתיקון ,אלה ממתין לתשובה של המחלקה הטכנית ? האם הם יכולים למשוך זמן ? לסרב לתקן?
  6. הם גם ציינו את המשפט "תושבת שבורה". מתכוונים לתושבת מנוע? איך זה יכול לקרות ללא תאונה?
  7. שלום לכולם, ברשותי ניסן מיקרה חדשה ,עלתה לכביש בחודש 09.2018 ,באחריות יבואן. אתמול הרכב התחיל לגמגם ,נדלקה נורת תקלה כללית וחום מנוע. עצרתי את הרכב ,הזמנתי גרר וגררתי למוסך מורשה יבואן של ניסן. כאשר התקשרתי לברר היום מה המצב ,נאמר לי משהו בסגנון "הרצועה משוחררת והברגים של האלטרנטור נכנסובתוך בלוק מנוע". נאמר לי גם שצילמו תמונות ולשחו למחלקה הטכנית של היבואן ומחכים לאישור של היבואן לתיקון. אני לא מבין במושגים הטכניים ,לא יודע מה זה אומר ומרגיש חסר אונים לגמרי. מה לצפות במקרים הללו? אני נוסע לעבודה ובחזרה,50 קם ביום ,לא היה שום דבר חריג לאחרונה -איך הדבר הזה יכול לקרות? תוד
×
×
  • Create New...