היי,
מכיוון שאני ממש לא מבין בתחום של רכבים וכו - אשמח להמלצות.
אני מחפש רכב קטן וזול (לזוג +1).
מחיר: פחות מ-10,000.
שימוש: קצת נסיעות בעיר וממוצע פעם בחודש נסיעה מהמרכז לצפון הלוך חזור.
לא מחפש רעש וצלצולים.
משהו פשוט, טוב ואמין שלא צריך לגרור למוסך כל יומיים.
(בנוגע לחיסכון בדלק - כמובן עדיף - אבל זה במקום שני.
קודם כל עדיף משהו אמין וכו' כנ"ל).
רכבים שבדקתי עד עכשיו:
דייהטסו סיריון, טויוטה יאריס, מצובישי לנסר, פורד פוקוס.
הערה: אני מעדיף יותר רכב קטן כמו היאריס וכדו'.
אשמח לשמוע חוות דעת והצעות נוספות.
תודה רבה מראש לכל העונים!