Jump to content

motior

  • הודעות

    2,265
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי motior

  1. לדעתי, לאחר הפיאסקו של הפוקוס הרובוטית, היבואן דוחף את מזדה ומזניח את פורד
  2. נראית הרבה יותר טוב מהדגם הישן וגם מהנתונים על הנייר נראה שהיא הרבה יותר מוצלחת.
  3. אני מקשיב לרדיו אבל לא מייחס ערך לדיווחי התנועה. אני חושב שזמנם עבר. לפעמים כשאני בפקק ושומע דיווחים, מעניין אותי אם מדווחים על הפקק "שלי"...
  4. 1) הרכב נחשב אמין ככל הידוע לי. אין תקלות מיוחדות. 2) הבעיה היחידה השונה ממכונית רגילה היא אכן הצורך בהחלפת המצבר - לא בהכרח אחרי עשר שנים. אם נדרש המחיר ככל הזכור לי הוא בסביבות 10,000 שקל אבל לטויוטה יש תכנית הארכת אחריות - תמורת 400 שקלים לשנה מקבלים הארכת אחריות לעד שנה או 15,000 ק"מ. המכונית שאת מתייחסת אליה עשתה כבר יותר מ-160,000 ק"מ - יש לוודא אם אפשר להאריך לה את האחריות למצבר 3) אין למכוניות היברידיות בלאי גבוה יותר ככל הידוע לי וגם התיקונים לא יקרים יותר. 4) שימי לב שהרכב שאת מסתכלת עליו הוא יוצא ליסינג עם קילומטרז' גבוה. בהצלחה
  5. אני הייתי מוותר על ההנחה הסמלית הזאת ומזמין רכב חדש. עבור איזה הנחה הייתי מוכן לקנות רכב מתצוגה? לא באמת יודע. כנראה בסביבות 5,000. לגבי העברת ההנחה לקונה ממני - זה תלוי בעיקר בשאלה מתי הייתי מוכר את הרכב ובאיזה מצב הוא היה אז. אם לדוגמא הייתי מוכר את הרכב חודש אחרי שקניתי אותו, הרי סביר שהבלאי שלו (לא של המנוע אלא של הדלתות והריפוד וכו') גבוה משל רכב אחר בן חודש ולכן הייתי מבקש פחות כסף ("מעביר את ההנחה"), אם אחרי עשר שנים, אין כבר הבדל משמעותי בבלאי ואין צורך להתחשב בהנחה שקיבלתי.
  6. רק אני חושב שרוב הטבת המס על המכוניות ההיברידיות והחשמליות לא מגיעה לבעלי המכוניות אלא ליבואנים?
  7. בתור עובד "הייטק" (לא באמת הייטק להגדרתי, אבל מחשבים)לפני כשנה בדקתי את העלות ללקיחת רכב ליסינג מהעבודה ויצא לי למעלה מ-4000 שקל מהנטו. לא שעיני צרה באנשי הקבע, אבל אני מוסיף עוד קצת פרופורציות
  8. אוטו סנטר היא לא בדיוק חברת ליסינג - הם אמנם חברה של הרץ אבל הם גם הטרייד אין הרשמי של מאיר (אם אני לא מתבלבל) אני קניתי מהם רכב מטרייד אין יד 1 פרטית
  9. צודק, אבל נראה לי שלא יתנו לי הנחה אם לא אשתמש בשירות שהוא לכאורה "חינם"
  10. 288 ש"ח בשביל לקיחת הרכב פעמיים בשנה (פעם לטיפול ופעם לטסט) לא נשמע לי זול. המוסך שלי לוקח את הרכב לטיפול בחינם ולטסט תמורת מחיר זול יותר מזה.
  11. ואולי היבואנים יסכימו לצמצם את הרווחים שלהם והעלאת המחיר לצרכן לא תהיה שווה להעלאת המס? מותר לחלום...
  12. בנוסף למה שכתב itamarg - הפרש המחיר בין שתי המכוניות הוא יחסית גבוה (ההונדה 15% יותר) האם ההפרש של 5,000 משמעותי מבחינתך? האם המחיר "סופי" או לפני מיקוח? איך הוא יחסית למחירון? אני חושב שמבחינת שמירה על ערך הטויוטה עדיפה - גם בגלל המחיר ההתחלתי הנמוך יותר (יש פחות לאן לרדת) וגם בגלל שלטויוטה יש שם יותר טוב בארץ (לא בהכרח מוצדק,אבל זה המצב). ב-2011 לאוריס כבר לא היה גיר רובוטי לדעתי, אבל על הנייר בכל הפרמטרים פרט למחיר ושמירה על ערך נראה שההונדה עדיפה.
  13. motior

    טיוטה היברידית

    ככה זה שהרכב הוא רק טיוטה. כשתגיע הגרסה הסופית היא תהיה עם חיישנים מקוריים
  14. לי יש אוריס 2015. אצלי כשאני מכבה את המנוע כל התאורה נכבית - יכול להיות שזה תלוי ב-SETUP. אצלי כל החלונות נסגרים בעת נעילה - לא סביר שזה קורה רק לחלון הנהג (כלומר שיש מרים שמשות רק בחלון אחד) ה-GPS המובנה הוא רק בהתקנה של טויוטה, כך ש-NAV לא פועל. זאת לא מערכת אנדרואיד. תתחדש!
  15. טוב, עשיתי מה שהייתי צריך לעשות מראש וחיפשתי בגוגל (שכמובן הביא רעיונות גם מהפורום הזה). ראיתי המלצות להשתמש בחומץ ובאופן יותר מפתיע ב-WD40. ניסיתי את שניהם ובעשר דקות עבודה הרב ירד. בהזדמנות אנסה להמשיך עם השאר...
  16. הזכרת לי סיפור שקראתי מזמן על המיני מיינור המקורית - אישה מבוגרת התלוננה שבמיני החדשה שלה יש המון רעידות וצריכת דלק מטורפת. היא הכניסה אותה כמה פעמים למוסך ואף בעיה לא נמצאה. לבסוף הגיע מכונאי בכיר של החברה לצאת איתה לנסיעת מבחן. הם התיישבו במכונית, הגברת התניעה, פתחה את הצ'וק (היה דבר כזה פעם...) , תלתה עליו את המטריה ויצאה לדרך...
  17. הבוקר אשתי גילתה שמישהו שפשף לנו את הרכב בחניה - רצ"ב תמונה. השפשוף לא גדול אבל מעצבן כי הרכב יחסית שמור... האם ניתן לתקן לבד? אם כן - כיצד, יש חומר מומלץ? אם לא - מה מומלץ לעשות? אם מדובר בעלות משמעותית אולי שווה לחפש את הפוגע (יש לנו חשוד) תודה רבה!
  18. אולי בכל זאת מישהו יודע? (מקפיץ...)
  19. יש לי טויוטה יאריס שנת 2013 ופתאום גיליתי שנעלם חלק ממסגרת החלון הקדמי - פינה תחתונה בצד הנוסע. נגנב, עף ברוח... לא יודע. אני רוצה לקנות חלק מתאים אבל אין לי מושג מה אני מחפש - האם מישהו יודע איך קוראים לחלק הזה? אני מצרף תמונה של החור במקום בו החלק היה תודה מראש לעוזרים!
  20. באוריס שלי (2015) מחשב הדרך אופטימי בכ-10% יחסית לצריכת הדלק האמיתית לפי המשאבה
  21. אאל"ט בסוף פברואר - תחילת מרץ
  22. ברכבי ליסינג שהיו לי הרבה פעמים הטיפול היה קצר בצורה חשודה. היו פעמים שהחזירו לי את הרכב אחרי כשעה - תהיתי אם באמת עשו משהו או שסתם לקחו את הרכב לסיבוב. לא התעקשתי לבדוק. כיום, כשהמכוניות שלי, אני לרוב מביא את הרכב למוסך בבוקר וחוזר לקחת אותו אחר הצהרים.
  23. כ-300 ש"ח לשנה
  24. הסוללה מטבעה נחלשת עם השנים. ממה ששמעתי עלות סוללה חדשה כ-8000 שקל והרבה פעמים נדרשת החלפה מתישהו (איך אתה מגדיר גיל רכב?) ביטוח = ביטוח. משלמים סכום נמוך יחסית שאולי לא תשתמש בו ואולי יחסוך לך סכום גדול.
  25. בנוסף למה שכתב חולגי - יש לבדוק לא רק מה המחיר שיינתן עבור הרכב שלך אלא גם מה המחיר שדורשים עבור הרכב שאתה קונה, או במילים אחרות - כמה כסף תשלם. ב"מחירון מול מחירון" זה אומר שהם לא יורידו ממחיר המחירון של הרכב שתקנה. סביר להניח שהוא יקר בהרבה ממחיר המחירון של הרכב שאתה נותן. כמו כן ייתכן שהם לא מתכוונים להפחית מהמחירון אחוזים בגלל ליסינג, קילומטרז', תאונות ועוד. בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...