Jump to content

motior

  • הודעות

    2,265
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי motior

  1. תודה על הסקירה המקיפה. נראה רכב מצוין בסך הכל. אני עדיין תוהה מה ההשפעה על שוק היד ה-2 בכך שאין הארכת אחריות על הסוללה ההיברידית, בניגוד לטויוטה.
  2. CT200H מקבילה לאוריס (הוא למעשה אוריס יותר "מפנקת") ולא לפריוס. מה שכן, ב-2011 האוריס הייתה עוד בדגם קודם שנחות משמעותית. להבנתי CT200 שנת 2011 מקבילה לאוריס של 2013.
  3. תודה על הסקירה לפני כארבע שנים שקלתי לקנות מהקקטוס הראשונות שהגיעו לארץ (1.2 ידנית, ללא טורבו), פרט לכך שאשתי הטילה וטו על קניית ידנית הפריעו לי כמה נקודות שצויינו פה - חוסר מד סל"ד, שליטה מוגזמת על פונקציות שונות מהמסך וחלונות אחוריים שלא נפתחים. מעניין שהדברים לא השתנו במהלך השנים למרות שנראה שלא רק לי זה מפריע...
  4. אם יש לך דרישות מה"קרוס-אובריות" של הרכב פרט לעיצוב, קח בחשבון ש-CHR ונירו הם נמוכים ולא נותנים הרבה מעבר לעיצוב.
  5. מצאתי גם ידיעה כל כך מ-2006 - מסתבר שעד אז כן נוספה יד https://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3197561,00.html
  6. ככל הידוע לי התשובה היא לא. כשחמי ז"ל נפטר הרכב שלו עבר בירושה לחמותי . שמה מופיע כבעלים ולא נוספה יד.
  7. בתור בעלים של אוריס 2015 אני יכול לומר שהרכב עונה על הדרישות שציינת: אמינות, בטיחות, חסכון בדלק ונוחות נסיעה. כמובן שיש עוד מבחר אפשרויות גדול... האם אתה צריך רכב משפחתי או יכול להסתפק בסופר-מיני?
  8. הסוללה באוריס מותקנת מתחת למושב האחורי
  9. 1. האם הרכבים האלה מספיק חזקים לעליות של ירושלים? כמו שכתבו לך, הרכב מספיק חזק, אבל מכוון לחיסכון ולא לביצועים. אשתי נוסעת פעם בשבוע לירושלים באוריס ולא מתלוננת על העליות... 2. עד כמה אחסוך באמת בדלק אם בעליות בטח יעשה שימוש בבנזין? אכן העליות דורשות יותר בנזין, אבל אני מניח שאתה נוסע גם בעיר וגם בפקקים. אז לדעתי הרכב יהיה חסכוני באופו מורגש יחסית לבנזין מקביל. אל תצפה לצריכה של 1:20 ומעלה. אני מנחש שמשהו כמו 1:18. 3. למי שיש אוריס- עד כמה היא רחבה מאחורה לשלושה ילדים בעתיד (נניח כסא תינוק ושני בוסטרים)? או שיש סיכוי לזה רק בפריוס? יש לי אוריס אבל לא מושבי בטיחות לילדים. להערכתי כיסא תינוק ושני בוסטרים לא ייכנסו, אבל תלוי ברוחב הכיסאות כמובן. 4. עצות או טיפים בכלל בקשר לקניית היברידי יתקבלו בברכה. לדעתי חשוב לקנות רכב שהסוללה שלו באחריות... 5. דעות על טויוטה סלקט גם אשמח לשמוע האם זה שהם יקרים יותר שווה את זה... כשחיפשתי אוריס התרשמתי שטויוטה סלקט יקרים מדי. המחיר ההתחלתי שהם ביקשו לאוריס 2014 יד 2 היה זהה למחיר התחלתי שביקשו ממני בסוכנות טרייד-אין ל-2015 יד 1. לא ראיתי יתרונות גדולים שמצדיקים הפרש כזה בהצלחה!
  10. motior

    יש ABS באוטו? לא. אבל יש ABW

    זוכר את המערכת הזאת, את השם שמנסה לבלבל עם ABS וגם כשהייתי רואה מכוניות בהן אורות הבלמים נדלקו בתדירות מופרזת ומוזרה והייתי תוהה אם הנהג בולם כל הזמן או שזה ה-ABW... ברוך שפטרנו.
  11. גם אני השתדלתי לשמור על רכב הליסינג כשהיה לי כזה.
  12. ברחובות צרים בעיר בהם חונים בשני הצדדים אני לא עובר את ה-40 בדרך כלל.. אם יש באמפרים אז יותר בסביבות 30
  13. motior

    בדיקת ינשוף

    לפני כעשר שנים עצר אותי שוטר לבדיקת רשיונות בשמונה בבוקר בשבת כשיצאתי לטיול עם האישה והילדים. להפתעתי הוא עשה לי גם בדיקת נשיפה. זה היה מאוד מוזר. לא הייתה לו סיבה לחשוד שאני שיכור... (לא שתיתי כל אלכוהול לפחות שבוע באותו שלב ודי ברור שלא הייתי בדרך מפאב באותו שלב...) בלי קשר, אני מצטרף לתגובות הקודמות שממש לא כדאי לנהוג בעשר בבוקר אחרי לילה של שתייה
  14. תודה על הסקירה נזכרתי שאי בתחילת שם שנות השמונים אאל"ט קראתי כתבה במגזין "טורבו" על לנצ'יה דלתא שהתחילו לייבא לארץ והכתב הקדיש פסקה לתהייה על כך שהשם יכול לגרום לאנשים לחשוב שמדובר במכונית דיזל ובקרוב יאשרו גם לפרטיים לקנות מכוניות דיזל ואנשים לא ירצו לקנות את המכונית בגלל שיחשבו בטעות שהיא דיזל... בתור נער צעיר לא הבנתי את כל הספקלוציה המוזרה הזאת כך שהיא נחרתה בזכרוני.
  15. נראה מעניין. אבל הם לא סיפקו כמעט נתונים טכניים - בעיקר את נתון הטווח. נחיה ונראה...
  16. motior

    מסחריות DFSK

    כשאני מסתכל על המפרט של אחת המסחריות האלה, אני לא מסכים עם פות"ש שכל תוספת למבחר המקומי מבורכת... דרגת זיהום אויר 15 (מקסימלית), אבזור בטיחותי 0, רק 2 כריות אוויר. https://dfsk.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/c32/
  17. אני לא יודע איך אפשר לעשות זאת אבל לדעתי לטויוטה תקנה כזאת רק אם הסוללה שלה באחריות וזה יספק לך שקט נפשי. בהצלחה
  18. אותו מחיר? הכל תקין בשתיהן חוץ ממה שצוין? אם כן, הייתי הולך על זאת עם הקילומטרז' הנמוך יותר
  19. יופי זה עניין של טעם. גם אני אוהב את העיצוב של סיטרואן (למרות שלא קניתי). פעם המכוניות היו אכן יותר מרובעות אבל זה משתנה עם השנים לכל מיני כיוונים - לדוגמא האקסנט הראשונות שיובאו לארץ היו עגלגלות, אח"כ הפכו למרובעות יותר ואח"כ לעגלגלות יותר.
  20. תגדיר "הוגנת". שמעתי כבר לא פעם שחברות הליסינג "שוכחות" לשקלל את ההורדה בגין הליסינג. לדעתי בתנאים כאלה עדיף לחפש מפרטי. קח בחשבון שכשתרצה למכור בטוח תצטרך להוריד את האחוזים של ליסינג.
  21. motior

    מכוניות באמסטרדם

    כל התמונות בכיוון הנכון במחשב שלי. בשביל הבדיקה לקחתי את אחת התמונות שהופיעה על הצד וסובבתי אותה. כעת במחשב לי היא על הצד - וגם בפורום
  22. motior

    מכוניות באמסטרדם

    הקטנתי את הגודל של כמה תמונות והפעם הצלחתי לצרף - כולל אופניים המתחזים לאופנוע
  23. motior

    מכוניות באמסטרדם

    תודה. היה נראה לי מוכר אבל לא הצלחתי לשייך...
  24. וואלה חדשות פרסמו כתבה על מכירה פומבית של מכוניות היוקרה של גן נשיא גיניאה המשוונית וצירפו תמונה עם הכותרת המעניינת - "מכונית הפורשה..." https://news.walla.co.il/item/3315770 כל פעם שאני רואה דבר כזה אני תוהה כמה טעויות יש בחדשות על דברים בהם אני לא מבין.
  25. חזרתי ביום רביעי משבוע באמסטרדם. פעם אחרונה הייתי שם לפני כעשר שנים ואז היה רוב מכריע למכוניות אירופאיות קטנטנות וחלק מוזרות מאוד. כעת עוד יש כאלה, אבל מורגשת נוכחות של הרבה מאוד מכוניות חשמליות כולל הרבה טסלה, סמארט חשמליות, מסחריות חשמליות של ניסאן ועוד. האם זה גם מה שנראה בישראל בעתיד? נראה לי שייקח זמן. אני חושב שהרבה מתושבי אמסטרדם לא נוסעים למרחקים גדולים ולכן אין להם בעיה של הגבלת טווח נסיעה. ליום אחד שכרנו רכב (לנסיעה לשמורת טבע במרחק של כ-60 ק"מ ממרכז העיר). הזמנתי רכב משפחתי קומפקטי ושודרגתי לפולקסווגן T-ROC שלמיטב ידיעתי לא נמכר בארץ עדיין. יום קודם ראיתי כזה לראשונה... הרכב היה די נוח, אבל קצת הפריע לי שכל התצוגה הייתה דיגיטלית. בהתחלה לא הצלחנו להבין את מד הדלק וחששנו שקיבלנו רכב עם מיכל ריק במקום מלא... ידני עם 6 הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת בנסיעה שלנו הייתה בערך 1:13 - רוב הנסיעה הייתה בכבישים בינעירוניים. רציתי לצרף כמה תמונות של מכוניות שצילמתי במהלך הטיול - כאלה שעניינו אותי - אבל לצערי הצלחתי לצרף רק 3 אקראיות. על כל השאר קיבלתי הודעות שגיאה בניסיון העלאה. שנה טובה לכל חברי הפורום!
×
×
  • תוכן חדש...