עדכון: עוד שנה חלפה.
הקילומטרז' עומד כעת על כ-111,500 - תוספת של 20,000 ק"מ "בלבד (לעומת 26,500 בשנה הראשונה) - בעיקר "בזכות" הקורונה.
טיפול 105,000 + הארכת אחריות לסוללה ההיברידית + החלפת שני צמיגים עלתה לנו כ-2,300 ש"ח. לא היו הוצאות משמעותיות אחרות (פרט לאגרת רישוי כמובן).
בשנה הזאת לא נרשמו תקלות - פלסטיקים לא התפרקו, נוריות לא נדלקו...
צריכת הדלק הממוצעת קצת הורעה - לא ניהלתי מעקב מסודר כמו בשנה שעברה (שגם אז לא היה מדעי) אבל הרושם הוא שכעת הממוצע יותר קרוב ל- 1:17.5.
נראה לי שזה קשור לסגנון הנהיגה שלנו שכבר פחות דואג לצריכת הדלק ויותר לביצועים.
אנחנו עדיין עם המצבר המקורי! בסה"כ עדיין מרוצים.