Jump to content

motior

  • הודעות

    2,265
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי motior

  1. אני לא מכיר מגבלת מהירות של 55... אולי אתה מבלבל עם התמרורים של כניסה לדרך מהירה המציין שאסורה כניסה לרכב שאינו מורשה או אינו מסוגל לנסוע במהירות של 55 קמ"ש?
  2. motior

    מהו ה-Pet Peeve שלכם בכביש?

    הרבה מהדברים שהוזכרו מעצבנים גם אותי - עוד דבר שלא הוזכר: אנשים שמאטים בצורה קיצונית לפני מצלמות מהירות. זה קורה הרבה - למשל בכביש החוף באזור המצלמות של קיסריה - המהירות המותרת היא 110 אבל הרבה אנשים שמתקרבים לשם מאטים ל-80 ולפעמים אפילו פחות
  3. גם לי פעם הוא נתן בערב מסלול דרך אלנבי בשעה שהיה מותר. מכיוון שאני לא נוהג הרבה בתל אביב חשבתי ברגע הראשון שהוא מפנה אותי בטעות לנת"צ אבל ראיתי על השלטים שבשעה בה נסעתי זה חוקי.
  4. היו לי מהעבודה קיה ספיה אוטומטית וקיה ספיה ידנית. הידנית הייתה מכונית סתמית. האוטומטית באמת הייתה ממש גרועה...
  5. motior

    יונדאי אקסנט 2005

    "על הנייר" נשמע לי טוב - קילומטרז' נמוך יחסית לגיל, טסט סביר, מצבר חדש, רק יד 2 לרכב בן 15. במציאות יכול להיות שהוא לא מציאה גדולה. שים לב אם בוצעו טיפולים בצורה סדירה ואם יש סימנים להתעללות. כדאי גם לוודא שזה לא מסוחר מתחזה... קח בחשבון שבתקציב נמוך כזה כל רכב עלול להביא ל-"ים של הוצאות לא נגמרות". אם אתה לא חייב אוטומט אולי עדיף לחפש רכב ידני וקטן יותר כך שתוכל גם לעלות בשנתון. בהצלחה
  6. motior

    מראה מרכזית שוקעת בחום

    לרכב הראשון שלי - אותו קניתי מיד לאחר שהוצאתי רישיון נהיגה - קניתי מראה פנורמית והשתמשתי בה במשך זמן רב. במקור הדבר היחיד שהפריע לי בה היה שאי אפשר היה להוריד את סכי השמש כמו שצריך, אבל אחר כך גיליתי שאני מסתמך עליה יותר מדי - כשיצא לי לנהוג במכוניות אחרות בלי מראה פנורמית היה לי קשה יותר להסתמך על המראה המרכזית. הורדתי אותה ברכב שלי וגיליתי שהמראה הסטנדרטית בהחלט מספקת. מאז אני נגד מראה פנורמית.
  7. לדעתי הסרטון מנסה להביא לתודעה מהם המותגים המיובאים ע"י סמל"ת - ייתכן שהם מרגישים מאויימים ע"י יבוא מקביל? הסרטון דבילי אבל כבר נאמר יותר מפעם - there's no such thing as bad publicity. אישית אני לא מסכים האמירה הזאת, אבל אישית לא אחליט לקנות או לא לקנות סובארו XV (לדוגמא) בגלל הפרסומת הזאת.
  8. motior

    חניה עם PANGO

    קיבלתי הלילה ב-02:06 הודעה שרכבי נכנס לחניון המהיר - בזמן שאני והרכב ישנו... כשראיתי את ההודעה הבוקר נזכרתי שנכנסתי לחניון ב-22:00 ולא קיבלתי הודעה באותו זמן. גם בפעם הקודמת שקיבלתי הודעה בזמן שהרכב היה בחניה שלי, נכנסתי איתו לחניון מוקדם יותר (אז שעה ורבע קודם). המסקנה היא שלא מדובר בזיהוי שגוי של לוחית הרישוי אלא בעיכוב (משמעותי) בשליחת ה-SMS.
  9. עדכון: עוד שנה חלפה. הקילומטרז' עומד כעת על כ-111,500 - תוספת של 20,000 ק"מ "בלבד (לעומת 26,500 בשנה הראשונה) - בעיקר "בזכות" הקורונה. טיפול 105,000 + הארכת אחריות לסוללה ההיברידית + החלפת שני צמיגים עלתה לנו כ-2,300 ש"ח. לא היו הוצאות משמעותיות אחרות (פרט לאגרת רישוי כמובן). בשנה הזאת לא נרשמו תקלות - פלסטיקים לא התפרקו, נוריות לא נדלקו... צריכת הדלק הממוצעת קצת הורעה - לא ניהלתי מעקב מסודר כמו בשנה שעברה (שגם אז לא היה מדעי) אבל הרושם הוא שכעת הממוצע יותר קרוב ל- 1:17.5. נראה לי שזה קשור לסגנון הנהיגה שלנו שכבר פחות דואג לצריכת הדלק ויותר לביצועים. אנחנו עדיין עם המצבר המקורי! בסה"כ עדיין מרוצים.
  10. motior

    חניה עם PANGO

    תברח? ומי ערב לי שבחברה אחרת זה לא יקרה? (לא שקרה משהו עדיין)
  11. יש לי טויוטה יאריס שיוצרה בצרפת וטויוטה אוריס שיוצרה באנגליה - שתי יפניות שמעולם לא ראו את יפן...
  12. יהי זכרו ברוך
  13. לעולם לא אומר "לעולם לא" אבל סביר להניח שלא אקנה רכב שאחשוש שייכנס למוסך בממוצע פעם בחודשיים או יותר (איך אדע? לא אדע... רק אחשוש). ובקנייה האחרונה אשתי ביקשה לקנות רק רכב עם מצלמת רוורס
  14. הקורולה קצת יוצאת דופן פה... האם את צריכה/רוצה "ג'יפון"? ה-CHR והקורולה היברידיות, המזדות לא - האם יש לך העדפה כאן? מה בעצם הדרישות שלך?
  15. רכב היברידי זה לא רק סוללה... אם שתי המכוניות היו באותו מחיר הייתי הולך על זאת עם הקילומטרז' הנמוך יותר (נמוך משמעותית!) - כמובן לאחר בדיקה מקיפה. אבל ההפרש במחיר גם משמעותי (20%) אז השאלה היא כמה ההפרש משמעותי לך. בכל מקרה ממליץ לבדוק גם את הרכב של הידיד אם אתה רוצה לקנות ממנו כדי להימנע מהפתעות (במיוחד בגלל שהוא יד 2 והוא לא בהכרח יודע מה עבר על הרכב ביד הראשונה)
  16. המיקרה נמכרה בישראל מ-2011.אולי אני טועה אבל לפי השוואה שעשיתי המידות זהות ב-2011, 2015, 2017 ו-2018: https://carsforum.co.il/cars/השוואת-רכבים/4725-5032-5032-5032 אני מאוד מבין את הרצון לקנות ממקום מסודר, אבל לטעמי חברות ליסינג זה לא הפתרון - הם לא בהכרח מודעים לבעיות הרכב וגם אם כן לא בהכרח ישתפו אותך בהן. את הרכב האחרון שלי קניתי מטרייד-אין - מצד אחד רכב מבעלות פרטית, מצד שני נקנה עם "אבא" ועם אחריות וממקום שהיה בו מבחר. אני מודע ששילמתי על כך יותר, אבל חסכתי לעצמי קצת התרוצצות וחששות. בהצלחה
  17. motior

    חניה עם PANGO

    ביום ראשון קיבלתי הודעה מפנגו שהרכב שלי נכנס ל-"חניון המהיר" ב- 23:14. הרכב עמד בחניה מתחת לבית... עד כה לא קיבלתי הודעת חיוב, אני מניח שבעל הרכב שזוהה בטעות כרכב שלי לא הפעיל "חניון מהיר". פעם ראשונה שקיבלתי הודעה מהם שלא הייתה על הרכב שלי ואני משתמש בשירותיהם כבר הרבה שנים.
  18. לא נראה לי מציאה... 27,000 ק"מ לשנה זה קצת גבוה גם לליסינג לדעתי והמחיר... משיטוט קצר ביד2 אפשר למצוא הרבה בסביבות המחיר הזה מפרטיים עם קילומטרז' נמוך בהרבה. למה הכוונה ב"הגדילו"? בעיקרון מכרו בארץ את אותו דגם של מיקרה כבר הרבה שנים.
  19. בלי קשר לתאונה, רגע של עברית: לא חמה (שמש) אלא חמות - כמו אחות, לכן חמותי, חמותך.
  20. לגבי הביטול - השאלה היא על איזה חוזה הוא חתם. יש לקוות שאפשר לקבל החזר, אבל אם לא, כמעט בטוח שאפשר "להעביר" את ה-2000 ש"ח האלה לרכב אחר שנמכר ע"י אותה חברה
  21. במשך שנים רבות היה לי רכב ליסינג מהחברה. נכון שלא היה אכפת לי מצריכת הדלק, אבל כן שמרתי על הרכב (כי זה הרכב שמשרת אותי ואת משפחתי) ונסעתי בזהירות (כי אלה החיים שלי). עם השנים הכדאיות הכלכלית של הליסינג הלכה וירדה. ב-2014 אאל"ט ויתרתי על הליסינג. לפני כשנתיים בדקתי שוב ומצאתי שמבחינתי רכב ליסינג מהעבודה יעלה לי כ-1,500- 1,000 ש"ח בחודש יותר מקניית מכונית משומשת בת שלוש שנים.
  22. motior

    שברולט בולט בישראל?

    תודה אז אולי זאת אחת מהן
  23. מה הדרישות שלך מהרכב?
  24. אני מניח שהסיכון גדול יותר כאשר יש לך רכב "אקזוטי" - לנהג הואלט יש פיתוי לנסות את המגבלות שלו או סתם לקחת אותו לטייל... כשגרתי בארה"ב בסוף שנות ה-90 עבר איתי בחור שהייתה לו שברולט קורבט חדשה. כמו הרבה אמריקאים הוא היה מגיע ביום שני בבוקר בטיסה מעיר מגוריו לעיר בה עבד וחוזר בסוף השבוע הביתה. את הקורבט הוא הביא לעיר בה עבד ובסופי השבוע היה משאיר אותה בשדה התעופה ואת המפתחות משאיר לסדרן בחניון. בשלב מסוים הוא גילה שעובדי החניון לקחו את הרכב לנסיעה ארוכה ומהנה בסוף השבוע...
  25. motior

    שברולט בולט בישראל?

    אני מכיר היטב אחת לבנה עם מדבקות של UMI וציוד מדידה כלשהו, עם מספר רישוי של 7 ספרות. כנראה זאת מ-2016. היום ראיתי אחת בצבע כסף עם מספר רישוי של 8 ספרות וללא מדבקות - כנראה אחת מאלה מ-2019. תודה
×
×
  • תוכן חדש...