Jump to content

motior

  • הודעות

    2,261
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי motior

  1. עשיתי עליו נסיעת מבחן לפני כשנה. לטעמי הוא נסע יפה, והוא מכיל את כל החידושים ומערכות הבטיחות, אבל הוא צפוף למדי וגם תא המטען קטנטן.
  2. כתבתי תגובה ארוכה והיא נעלמה לי... אז בקצרה - לדעתי בגלל ירידת הערך הגבוהה של רכב חדש, משתלם יותר בהרבה לקנות רכב משומש בן כשלוש שנים. אפשר לקנות מטרייד-אין או ליסינג/השכרה (פחות מומלץ לדעתי) ואז גם מקבלים אחריות מסוימת. להרבה מכוניות בארץ בימינו יש 5 כוכבי בטיחות. לעומת זאת מערכות בטיחות מתקדמות (כמו בקרת סטייה מהנתיב לדוגמא) נפוצות רק בשנה שנתיים האחרונות וקשה למצוא משומשות עם מערכות אלה. בהצלחה
  3. בדיוק קניתי מהם רכב אתמול... יחסית לסוכנויות אחרות שבדקתי התרשמתי שהם די הוגנים. נתנו לי את כל הפרטים של הרכב מראש (היסטורית טיפולים, רישיון, בדיקה שהם ערכו), ביצעתי נסיעת מבחן משלי וכמובן לקחתי לבדיקה על חשבוני (שבאופן מפתיע תאמה לבדיקה שלהם). מקווה שלא אצטרך לבדוק את האחריות
  4. תודה על התגובה. אני רואה שלא כתבתי ברור - אנחנו 2 הורים ו-2 ילדים גדולים. סה"כ 4... 16-17 ק"מ לליטר זה קצת פחות ממה שחשבתי (בהרבה מקומות מדברים על 18-20) אבל עדיין חסכוני. לגבי תא המטען - אשתי והבת מעדיפים לא סטיישן כדי שיהיה קל יותר בחניות. אני מאמין שנסתדר עם תא המטען כי היום יש לנו יאריס עם תא מטען קטן יותר. תודה על ההרגעה בעניין הקילומטרז'
  5. שלום (הודעה ראשונה שלי פה...) אחרי כמה שנים שהסתדרנו עם מכונית קטנה אחת (טויוטה יאריס) למשפחה של 4 (ילדים גדולים), החלטנו לקנות מכונית נוספת בתקציב של עד 100K (רצוי פחות...) מכיוון שאנחנו נוסעים 20-25K בשנה, כדי לחסוך בדלק וגם לשמור על הסביבה החלטנו על היברידית והתמקדתי באוריס היברידית (לא סטיישן) משנת 2015 ומעלה. מהסתכלות ראשונה במודעות ראיתי שרוב המכוניות עם קילומטרז' גבוה יחסית (שנת 2015 רבות עם מעל 100000) והמחירים למכוניות שנראות סביר על הנייר (2015-16 עם פחות מ-75000 ק"מ) מסתובבים סביב 90K. אני תוהה אם באמת כדאי להוציא כל כך הרבה כסף על מכונית שנסעה הרבה כשאפשר בסכום דומה לקנות משהו חדש יותר עם קילומטרז' נמוך יותר. אשמח לשמוע דעות ומחשבות.
×
×
  • תוכן חדש...