בדיוק קניתי מהם רכב אתמול... יחסית לסוכנויות אחרות שבדקתי התרשמתי שהם די הוגנים. נתנו לי את כל הפרטים של הרכב מראש (היסטורית טיפולים, רישיון, בדיקה שהם ערכו), ביצעתי נסיעת מבחן משלי וכמובן לקחתי לבדיקה על חשבוני (שבאופן מפתיע תאמה לבדיקה שלהם).
מקווה שלא אצטרך לבדוק את האחריות