Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. אני מעלה את השרשור לראש הרשימה מאחר וחשוב לי לקבל תשובה לפני כניסה להוצאה כספית כבידה. תודה לממשיכים בחיפוש ולמחפשים החדשים.
  2. טל לא כתבת איך פעלת בסוף, אם כבר עשית , כמובן.
  3. מחזיר שמן של גל ארכובה אחורי, יכול אכן להרטיב את המצמד, כמובן תלוי בגודל נזילה. ברגע והשמן דולף במהירות מספיק גבוהה ונוגע בגלגל התנופה, האחרון יתיז את השמן מסביב ובמנוחת המנוע, השמן יטפטף לתוך המצמד ויזיק לו.
  4. הייתי מציע לך לעשות את הבדיקה הבאה: זהה את חיישן החום של השעון , בדרך כלל קרוב לטרמוסטט, נתק את החוט והפעל את מתג ההצתה, המחוג אמור לרדת לאפס, עתה , גע אם סופית החוט בגוף המנוע, המחוג אמור לעלות עד הסוף, אם כך הדבר , החלף חיישן חום. אם לא יש לך בעייה בשעון.
  5. הלווווו, אם הייתי מקבל כל כך הרבה דעות מבלבלות כמו בשרשור הזה , הייתי מגיע לאברבנל!!! הוא כבר קיבל תשובות אמינות . תחליפו הילוך.
  6. ניקוי חיישן למבדה ,זו הגרלה, בדרך כלל יעיל כאשר הוא לוכלך באחת בגלל זיהום חריג , קריא, אחרי תיקון ראש או שיפוץ מנוע. במקרים האחרים יש סיכוי לראותו קורס מחדש.
  7. אשמח מאד, תודה
  8. אם מד המהירות שלך , הוא עדיין עם מחוג , הרי הוא משנה את מיקומו ע"י שני תופים , אחד פנימי המסובב ע"י כבל גמיש, השני יושב בחפיפה קרובה מאד מעל הראשון ומקבל השראה מגנטית הגורמת לו לנוע. יכול להיות , כי מסיבה בלתי ברורה , אולי בלאי או מכה, התופים מתחככים וגורמים לתקיעה, או המחוג עצמו נוגע בלוח המספרים או הכיסוי.
  9. לפני החלפת מנוע צעדים (דובר בזה רבות בימים אחרונים) אני ממליץ לבדוק את החיישנים המשפיעים עליו חיישן יחס חמצן (למבדה) ,חיישני חום מים ושמן וכ'
  10. נא לציין יצרן ומודל, יש מכוניות בהן ניקוז אויר זה קריטי ויש , בהן זה נעשה מעצמו.
  11. בבלת'. בבוקר דיברתי עם אחד המוכרים של ז'אן והוא אמר לי :"אין בעיה , זה עולה 72 ש"ח ויש על המדף" "אתה בטוח-שאלתי-ואפשר לקבל במשלוח?" "כן בטוח , אין בעיה , חזור אלי עוד 10 דק' ונבצע משלוח" אמר הוא- חזרתי אחרי 15 דק', ביקשתי לדבר עם אותו מוכר (לא אזכיר שמות) ונאמר לי כי הוא יצא" במה אפשר לעזור?" שאל העונה. חזרתי על בקשתי. " אין בעיה זה עולה 72שח, תן מס' טל' ואחזור אליך ע"מ לבצע משלוח" יופי תודה ושישו ושימחו. אחרי שעתיים , מודאג אני מצלצל שוב , עונה פקס וכך במשך שלש שעות. אחרי הצהריים אני מצלצל שוב ואז עונה לי בחור אותו הכרתי מפעמים קודמות, ביקשתי לדבר עם המוכרים מהבוקר והוא אומר לי כי אחד מהם מוכר לו והשני לא קיים.... אני מציג לפניו שוב את הבעיה, והוא אומר:" על מה אתה מדבר, זה עולה 1050 ש"ח (זה הגיוני) ואין לי על המדף , צריך להזמין והצעתי לך , חפש קודם בפירוק" זהו כך עוברים משמחה להטרדה. חברה , אני מחפש דחוף בית פילטר אויר לקסנטיה מנוע XU , זה בנוי מפלסטיק וכולל את מכסה השסתומים. תודה לעוזרים ביעילות.
  12. שוב, שסתום סגור הוא שסתום אשר בין המנוף שלו וללולב שלו יש חופש. ז"א אין מעבר גזים. שסתום פתוח ניתן להבחין במרים לוחץ כלפי מטה ובחוסר חופש, כך הגאזים יכולים לעבור. עזוב את הקפיץ! כל האמור נכון למערכת שסתומים עם מרימים כמו ב-205. מערכת עם גל זיזים עליון ישירות על הסשתומים , רואים , פתוח או סגור לפי מצב הזיז, אך כיוונם מצריך כלים מדויקים וידע בפרוק והרכבה חד פעמית.
  13. zvi.doc

    מצבר טופלה

    [ נגיד קרסו יבואן רנו וניסאן. זה אומר שיש קשר בין החברות?במקרה הזה כן , הם מוזגו וכך שיפרו את הרכבים. התחזית היא להתמזגות יותר ויותר חברות.
  14. החלפת מנוע ב130K מוצדקת אך ורק אם המנוע ניזוק קשה. ראש לבד לא מצדיק.
  15. את זה רואים כאשר ראש המנוע פורק. ממרימי השסתומים הכל ניראה זהה.
  16. אם הבעיה תחזור להיות במפלג. בדוק מיד עם חגורת התיזמון לא רפויה, מצב אשר יכול לטחון את המפלג.
  17. סמוך על בני, תשובות מהימנות.
  18. טילפנתי לז'אן 72 שח לכל המכלול!!!! אפשרי?
  19. תודה, אתחיל בזאת.
  20. חשוב לדעת כי במכון "פרונט" ממוחשב, הטכנאי אמור להזין את המחשב בנתונים המדויקים של הרכב הנשוא, ולפי כך לפעול. ידוע , כי מסיבות של יציבות רכב , יש לעיתים שוני לפי יצרן, של המרחק בין הגלגלים הימניים לשמאליים. בשנות השבעים, לא מעט רנו 4L התהפכו , בגלל חכמולוגים אשר"איפסו" בכוח את ההבדל במרחק אשר היה אמור להיות כ-4 ס"מ!!!. מכוניות מיושרות נטו לאבד כל יציבות. לכן , או ואתה סומך על מכון ה"פרונט" או ואתה הולך לבדוק בעוד אחד , למשל מקסיקו, מבלי להגיד אצל מי היית כבר, הם עלולים להיות חברים.
  21. ענית לשאלה בעצמך, עתה יש לברר מי ביצע את הטעות. במקרה וזה מוסך, שאל את רפי לין , הוא בטוח יודע להסיק מסקנות.
  22. מה כתוב על האריזה? דיברנו על מים מזוקקים או עיבוי של מזגן...
  23. להרבה רכב יש בעייה כזו, ב205 למשל זו ממש מחלה. נכון הגומיה זולה והעבודה מרובה , לכן יש לשמן עם נוזל המתאים לגומי, חומרים סיליקונים עושים היטב את העבודה.
  24. בברכה 5תוים
  25. אשמח לעוד רעיונות , תודה
×
×
  • תוכן חדש...