Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. קו שוליים לא רציף, רק חיסכון בצבע יקר ולעיתים יותר בולט בלילות מקו רציף, אחרת אין הבדל. לעומת זאת בארץ אכן יש הרבה טעויות בסימוני הכביש , לעיתים קרובות מועתק מארצות אחרות ללא בדיקת המשמעות של הסימון ואי הכנסתו ל תקנות התחבורה בארץ.
  2. השאלה היא אם אתה נהנה מ-DIY, אז החל בניסיון זה וננסה לצמצם אפשרויות בהצלחה
  3. תשובה רצינית ראשונה . אפשר בהחלט לנסות עם מסיר אבנית קל או פוליש עדין. כאשר צבע מתקלף בדך כלל יש קרחות.. באופן כללי , כל צבעי המכוניות "דוהים" עם הזמן עקב חימצון, כמו חלודה, לכן משתמשים בפוליש מתאים ע"מ להסיר את השכבה החיצונית. לא מזיק לשים ווקס כדי לתת הגנה חדשה. לעיתים מי השקיה הנופלים באופן קבוע על צבע המכונית גורמים אכן לשכבת אבנית , אולם אז, רואים זאת בדרך כלל על אחת השמשות.
  4. שוב שאלה של תכה את המומחה. ואיני ה"מומחה" ולא אוהב מכות, אך לצורך העניין , האם יש למאייד הזה יחידת סרק חשמלית? באם התשובה חיובית, אזי אפשר לנסות לנטרל אותו. בכל מקרה בהצלחה. נב. במקרים מסוג זה הייתי בודק את מסנן הדלק, לפעמים מורכב הפוך ולפעמים מכווץ. גם סליל הצתה יכול להתנק בגין התחממות ולחזור לפעולה לאחר מכן.
  5. שלום אם הגבת להערה שלי, אנא קרא את כל התוכן!!
  6. בוודאי איני צדיק כמו רוב מחזיקי ההגה, אני בכל זאת מצטרף לאלה החושבים כי אין לעבור את המותר והגבולות, לגבי "נהג חדש"- יש לי 33 שנה רישיון כולל רכבים גדולים ומיוחדים, הפילוסופיה שלי אומרת כי " לנהוג לומדים כל החיים " מפני והכביש תמיד בלתי צפוי , בנוסף - כאשר אדם נוהג ברכב הנמצע על הכביש , הוא באותו רגע עוסק במקצוע הנהיגה ומתוך אחריות כלפי כולם אין לו לעסוק אלא אך ורק בנהיגה עד הרגע בו החנה את מכוניתו ופנה לעיסוקים אחרים. באשר ל"עונש" המגיע . אולי תפנה למומחה בנושא במקום לקבל את כל ההצעות אשר הובאו פה.
  7. zvi.doc

    הגה חשמלי

    שמענו הרבה דברים אך יעקב לא קיבל תשובה!!!!
  8. zvi.doc

    הגה חשמלי

    תוקפנות לא תשכנע אף אחד! הבאתי התרשמויות נהיגה לא ניתוח טכני. אגב אף אחד לא ענה לשאלה אשר נשאלה בתחילת הנושא ע"י יעקב. אז הכל פלסף..
  9. תודה על המידע, יש לנצל הזדמנות זו למען יראו את הצורך! צריך לעודד את המדינה לפתח את התחבורה הציבורית, זה יחסוך הרבה אנגיה זיהום אויר תחזוקת התשתית, עומס על הכבישים ותאונות. במקביל יש להוריד את המחירים לתת הנחות לצעירים. ברכבת ישראל , רק גיל הזהב מקבל הנחה משמעותית. ילד מגיל 5 משלם מחיר מלא, פרדס חנה נתניה 34 ש"ח הלוך וחזור! לידעתכם , אין בעולם המערבי אף חברת תחבורה ציבורית רווחית , כולם מסובסדות ע"י המדינות דבר החוסך להם ממון רב בתחזוקת הכבישים.
  10. zvi.doc

    הגה חשמלי

    יצא לי לנהוג מספר רכבים עם הגה חשמלי הקיץ. בפעם הראשונה זה נראה מוזר אך כשנוסעים בדרך הררית ומפותלת, מתחילים להאריך את היתרונות. ברנו סניק ארוכה (7 מושבים) בעלת גלגלים בקוטר 16 הנסיעה הייתה פשוט נהדרת בייחוד כאשר עוברים למהירויות גבוהות , ההגה מתקשח ונותן תחושה של יציבות גם בעיקולים רחבים. בפיאט פונטו אין את ההקשחה אך יש כפתור אשר משחרר את ההיגוי במצב עירוני , דבר המקל מאד על התימרונים. באופל קורסה התחושה הייתה פחות נעימה אבל אני חושב שזה עניין של הרגל . עכשיו נותר לראות את עמידות ההגאים החשמליים.
  11. אני שמח לראות כי יש מספר גולשים עם לב ואהבה לחיות
  12. אמנם יש כארבע יחידות כאלו בארץ אולם זו הראשונה שיובאה על ידי. הייתי צריך לעבור הומולגציה ועמדה 1 בחולון. כיום היא מעל 780,000 ק"מ! שיפוץ מנוע מלא אחד וראש לפני מספר חודשים. עברנו הרבה הרפתקאות איתה ועדיין משרתת כמכונית עיקרים. במשך שנה "בגדתי" בה עם אחות צעירה משנת 1991 אבל מכרתי . בתור מתמחה ב-BX אני יכול לציין כי יש לי טענות רבות ליצרן אבל בכל זאת יש לה משהו. אה היא לא "ספורטיבית"..אבל נקייה מעשן!!
  13. רכב עבודה , תופעה חולנית אשר אינה קיימת באף אחת מארצות אירופה ואכן אצלינו זה גורם לצריכת דלק בלתי מבוקרת זיהום אוויר ופקקקקקקקקקים...
  14. בהחלט נושא קשה מנשוא. בתור מגדל חתולים אתחיל להשגיח עליהם יותר. באשר לביו דלק. אקדיש כתבה אחרי תרגומה מצרפתית.
  15. גם בצרפת מתכננים פעולה קשה מול הממשל ע"מ להוריד שוב את המיסוי על הדלקים . דבר זה כבר נעשה בעבר והצליח. אין סיבה מוצדקת למדינה לרכב על עליית מחיר החבית כדי לגרוף רווחים קלים. לעומת זאת, על ציבור הנהגים יש לעשות הכל ע"מ לחסוך בצריכת הדלק גם ע"י צמצום נסיעות, אפשר להביא את הלחם מהמכולת ברגל, נהיגה רגועה ולחשוב קצת אקולוגית, זאת אומרת לחפש בכיוון רכישת רכב צנוע בצריכת דלק, להסב את הרכבים לדלקים זולים וידידותיים ולהתאגד מול המדינה לקלה בתנאים להקמת תחנות גפ"ם והסבות רכבים רבים יןתר אליו. באירופה שוקלים לנסות שימוש מחדש של מטנול בגלל שעלותו כרגע מתחילה להיות יותר נמוכה מבנזין וסולר והוא נקי מאד. הייתה פעם תחנת מטאנול ניסיונית באיזור חיפה , מי יודע מה עלה בגורלה ומי הפעיל אותה? מטאנול מיצרים בד"כ מסלק סוכר הקל לגידול . באירופה יש לא מעט חקלאים המיצרים ממנו דלקים לשימוש עצמי. כך הם מורידים את עלויות השמוש ברכבים חקלאיים תוך שמירה על איכות סביבה. המשך יב... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3138931,00.html
  16. שלום אני חדש בפורום זה ומקווה לעניין את השותפים בו, מאחר וכבר כתבתי מספר רעיונות בנושא חיסכון בדלק וראיה אקולוגית בפורום אחר אני מרשה לעצמי להעביר לפורום זה עותק מהכתוב. לעיתים יש התייחסות לנושא אשר הועלה בפורום אחר אולם תוך קריאה אפשר לראות את הכוון הכללי. לכן נא לא להתיחס להתרעמות שלי על האטימות לככתוב לפורום זה אלא אם אתם מרגישים כנוגעים בדבר. בנוסף לתגובה אשר פרסמתי על הכתבה בעטיה של עליית הדלק האחרונה ואלו אשר באו לפניה , אני סבור כי יש מקום ואולי אפילו חשוב יותר מהרבה נושאים אחרים, לטפל בצריכת הדלק הורדה בזיהום האוויר והורדת פרופיל ב"גאווה " של מחזיקי מכוניות גדולות,4X4למיניהם אשר מבזבזים דלק רב מזהמים את האוויר תוך כדי דריסת שמורות טבע וכל חלקה טובה. כמובן שאין הם היחידים האחראים למצב ולכן יש לפתוח בדיון רחב על מציאת פתרונות לבעיות בכלל ולנסותלתת תשובה למצוקת מחיר הדלק העכשוית. ואני מבטיח לכם יש הרבה פתרונות , חלקם ידועים לי ולבטח אחרים יש לכם לחלוק עם כולם. דבר ראשון אשר יש לדרוש מהממשלה לעשות: להתאים את רמת המיסים לזו אשר התקציב קבע ולא לנצל את עליית מחיר החבית ע"מ להגדיל את רווחי המדינה ממיסים לא מתוכננים, זו לא רולטה בקזינו. דבר זה נעשה כבר ברוב ארצות אירופה המערבית, דבר אשר איפשר בייחוד לבעלי המקצוע כגון בעלי משאיות ורכב חקלאי הנדסי לעמוד בהתחיבויותיהם מול הצרכנים . ללא צעד זה היו הרבה פשיטות רגל אי עמידה בחוזים וכו. במקביל יש לערוך ולאכוף את חוקי זיהום האויר כאשר פועל יוצא הוא חיסכון בדלקים. המשך יבוא.. **נערכו ניצני פרסום**
×
×
  • תוכן חדש...