-
הודעות
590 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי zvi.doc
-
רגע לפני ה"גרנד-פונטו" - אני יוצא לסיבוב ארוך במיוחד על פונטו-דיזל-ידנית
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של Tzvika-Pick בתוך רכב כללי
שנה טובה כתבה נעימה ומעניינת. גם אני שכרתי רכב זהה בצפון איטליה במחוז וונוטה..(בין ורונה לוונציה) נהגתי בה מבלי לעלות על כבישים מהירים כלל. כללית הייתי מאד מרוצה, לא סבלתי מההגה החשמלי ,אחרי עשר דקות , פשוט מתרגלים למגע חדש. המכונית התנהגה במדויק בכל הסיבובים.הנדסת אנוש לא רעה לעומת היעוד של המכונית. מנוע הדיזל התנהג יפה למעט סל"ד נמוך מאד. , כמצויין קודם, מאד חסכונית בדלק , עברתי בשקט את ה20ק"מ לליטר. מיזוג האויר היה מצוין, חווינו ארבע ימים של 48מעלות ! באיטליה רמת תחזוקת הכבישים די ירודה ובתוך הערים השאירו הרבה צירים של משתלבות, למרות זאת הפונטו משכחת לא רע את הטילטולים. יש לציין כי כבכל פונטו, הישיבה האחורית ותא המטען מדהימים לעומת גודלה של המכונית. הכל נכנס בקלות. בקיצור , כמפונק של BX נהניתי בהתחשב בקטגוריה של הפונטו. -
המשאבה בקסנטיה אינה דומה לזו ב-BX אשר אותה, באמת אי אפשר לשפץ, היא עמידה אך חד פעמית. המשאיבה של הקסנטיה היא ברת פירוק , אך אישית עדיין לא נגעתי בכזאת. הבעיה של בולמים קדמיים העוברים דרך המכסה הקדמי, זה עצוב לשמוע מאחר וחשבתי כי אחרי הפגם הנורא הזה ב-BX ,זה לא יחזור מעבר לכך. ההסבר אשר ניתן מטה נכון ומדויק. לעומת זאת , אם יש קיט שיפוץ למשאבה , בדרך כלל זה דבר אפשרי. יש גם קיטים לבולמים קדמיים , אולם מהידוע לי . לובינסקי לא דאג ליבא אותם ומשרד התחבורה שותק בעניין.
-
שקיעת סרן אחורי ב-309 לאבא של חבר של מישהו שערכו לו כותרת
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של edan839 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שנה טובה האם חוץ מבעיה זו הרכב נוסע רגיל. או אולי אתם חשים בלימה אחורית? -
אלעד שנה טובה אני שמח כי גילית מאיפה נובעת התקלה, בכל זאת אמליץ לך לבדוק היטב מדוע אור ימין חלש, דבר זה יכול לנבוע ממגע לא טוב גם בגישור על הלוח של הפנס השמאלי כלפי הימני וגם על החיבור בפנס השמאלי. בנוסף לכל פנס יש חיבור לגוף המרכב אשר לעיתים נראים שחומים ומעוותים מחום, אם כך, רצוי לחזק את רמת המגע באיזורים אלו ע"מ למנוע התחממות. התחממות יתר תחזיר את המצב לקדמותו במהרה. אגב ספריי מגעים או חלודה עם כושר שימון, זה לא מזיק. בהצלחה.
-
זו תגובה בריאה של הציבור. כך קורה גם בארצות אירופה.. השימוש בתחבורה ציבורית מראה על הבנה רחבה לפיתרון כל בעיות התחבורה. כמובן , כי מצד אחד, צריך לתת לת"צ הזדמנות לצמוח מבלי להעלות מחירים, ומאידך לצפות כי ירידת השמוש ברכב תביא לירידה במחיריו של הדלק. למען המוחים: יש להפריד בין אהבת מכוניות מכל סוג לבין הצרכים של המדינה, (אנו) כולל המצב האקולוגי הירוד בעולם, עליו יש משקל גדול של המכונית הפרטית. לכן, כן , יש להפגין, יש למחות, אולם צריך גם להראות דוגמא אישית, כן לא רק לילדים , גם לשרינו הנכבדים. זה משפיע. באשר לכל הספקנים ביכולת לשנות, לצערי ,אני מסכים, אך העם צריך ללמד עצמו לתרבות דמוקרטית שונה מתוך אמונה כי זה המצביע, "מוחה", משפיע. לשבת בבית ולבכות , אינו פתרון.
-
כדי לאבטח את הצינורית , פשוט תהדק עם מהדקי מתכת (בנדים). אין צורך ביותר שנה טובה
-
שנה טובה אני אישית מחליף מגבים פעמיים בשנה בשל החשיבות לנהוג עם שמשה נקיה מפסים. היחס מחיר תועלת של השקעה של בערך 80 ש"ח למגבים בוש , PJ או ולאו, פשוט משתלם כמו לנהוג על צמיגים טובים. מגבים סיניים, צורחים בדרך כלל על החלון, דבר המעיד על חוסר עמידות ויעילות וכמובן מריחה של חומר סיליקוני על השמשה.
-
טיפוסי למנוע צעדים מלוכלך או לא תקין. אל תשים K44 במיכל, יביא לך הרבה צרות. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=87359
-
OK, תחתוך את הצינור ההולך לסעפת במקום נוח להחדרת צינור בעל קוטר פנימי הרבה יותר קטן. תשאיר קוטר של בער מילימטר וחצי. אל תשתמש בבד או בכל דבר היכול להישאב לסעפת. פשוט וקל. בהצלחה.
-
שנה טובה אכן הגבתי אליך. עצה: צמצם את הנקב בכניסה של הנשם לסעפת כמו במכוניות צרפתיות. זה יאזן לך את הסרק וגם את הגבוהים. באשר לפול גז, מה לעשות זה יכול להעיף טלטל. שנה טובה
-
אתה מתכוון למרק משמן פשטן?
-
שנה טובה מאחר ואתה יודע כי היבואן הוא יעקובי, תרים אליו טלפון, יש לו תמיכה טכנית. באופן כללי , סיליקונים שחורים מתיבשים אך אינם מתקשים, תופעה מאד רצויה השומרת גם על גמישות וגם על אטימות. אמנם אפשר להצמיד עם חומר כזה משטחים שטוחים או קעורים חלקית, אך יש לפעמים צורך להשתמש בסיליקון אדום אשר נצמד יותר מבלי להתקשות. מעבר לכך , סיליקון אינו דבק ואינו אמור להצמד לכל סוגי החומרים. בהצלחה.
-
1. תמשיך לתת גז ! מרשם בטוח להעפת טלטל. 2. אתה לא מסביר מהיכן יוצא לך אדים או עשן, מהנשם או מצינור הפליטה? 3. במקרים כאלו , אף פעם אל תהיה בטוח בהבחנה. 4. בהרבה מקרים בהם נשם "מאייד" הדבר נורמלי, זה תפקידו.
-
רעש של מסוק , טיפוסי למיסב בשלבי סיום תפקידו. אם המיסב האחורי הוא מיסב כדורי , לך על זה, אבל זהירות, רעשים מסוג זה ברכב יכולים להישמע בכוון ההפוך מהמקור בגלל מעבר גלי הקול במרכב מתכת. לכן כדאי לבדוק את כל מיסבי הגלגלים. באשר לעלות, בערך 230ש"ח לגלגל. אל תשים מיסבים סיניים, חבל על הכסף.
-
הכל אמת, כך גם בחשבון כי בתקופת מעבר עונתית בה החום יורד הלחצים משתנים. בכל זאת בדוק אצל "פאנצ'רמכר" מאובזר. שנה טובה
-
אם הייתה שריפת מים, הרי הייתה צריך להוסיף מים ולא שמן כל אלפיה, לכן, יש להניח כי זה עשן כחול. סיבה נוספת לאובדן שמן ועשן לבן, גומיות שסתומים שחוקים ובמנועי TU כגון זה שלך, יש גם מצב בו אטם הראש מאבד אטימות מסביב לגומיה השתולה בו. כדאי לך לבדוק דחיסה בבוכנות , על יבש ועם שמן , אם, עם שמן הדחיסה עולה .לך על רינגים, אם לא , לך על ראש מנוע , אבל כולל שסתומים. שנה טובה
-
אחרי עשיית הפעולות אשר הומלצו לך בשרשור ולא קבלת תוצאות, עליך לפרק קודם את הפנס השמאלי מאחור, פותחים את הדלת האחורית, בדופן של המטען יש תא ארוך , יש להכניס את היד לתוכו בכוון הפנס ולחפש קפיץ שטוח מקופל, מקווצים אותו כלפי מעלה ומשחררים את כל בית הפנס. עכשיו בדוק את החיבור , עם שמונה פינים אני חושב, ראה, אם אחד מהם לא נראה שרוף, אם כן, יש לכווצו או לגשר אותו עם הלחמה. בדוק גם את החיווט לאדמה אשר קשור בבורג לפח מאחורי הפנס, גם שם לפעמים יש מגע לא טוב.. כמובן בדוק את מצב הנורית. בהרכבה מחדש , שים לב להכניס היטב את השקעים למקומם, צד שמאל נותן גישור לצד ימין. במקרה והתקשית תודיע לי בה"פ אנסה לעזור לך יותר. אני מכיר את ה-BX היטב שנה טובה
-
גולף - רעש מוזר נשמע לאחר החלפת רצועת תיזמון
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של מרק10 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כנראה ובמוסך של הם עשו את הדבר הנדיר ביותר, ניקו ביסודיות את איזור חגורת התזמון= הסרת שומנים אשר חיפו על רעשים רגילים. למרות כל זאת , תן לבדוק את מתיחת הרצועה ואם הרצועה מסובבת גם את משאבת המים , רצוי לבדוק גם את הציר שלה. שנה טובה -
תוסיף לינק כדי ונדע על מה אתה מדבר.
-
תודה כנה על התזכורת. אנו מ"קליקים" גם מאחור! שנה טובה ובטוחה
-
שנה טובה כבר העברתי שרשור בנושא, אך הוא הורד בצדק בשל סממנים לפרסום ואני מכבד את ההחלטה. לכן: ביודיזל הוא דבר המתפתח כרגע במהירות באירופה, גם ערוצי הטלוויזיה שם מעלים את הנושא חדשות לבקרים. ערבוב של שמני בישול עם 50% סולר מבטיח שימוש בלתי מוגבל. לקיחת שמני בישול משומשים, ציפס, פלאפל ועוד, דורש סינון אולם גם הם טובים לשימוש. עדויות מחו"ל מעידים על שימוש בלתי מוגבל ובלי בעיות. בימים קרים אפשר אפשר להשתמש בהתקן ,יקר, לחימום השמן מראש, דבר אשר מגדיל את יעילותו אולם , בארץ , אני סבור כי מספיק להעביר את צינור הדלק צמוד לרדיאטור ע"מ לקבל אותם תוצאות. אני מקווה לנסות זאת בקרוב.
-
שנה-טובה לממשלה, לתחנות הדלק , לבז"ן, לאלה אשר יכולים לשלם יהלומים במיכל הדלק ולאלו אשר לא איכפת שנה פחות טובה לאלו אשר תפוח בדבש יקר מדי לאלו אשר אין תחבורה ציבורית ליד ביתם. לאלו אשר הגלגלים מחליפים רגליים. ולאלו אשר איכפת אבל עדיין חוששים. באשר לדרך בה אפשר למחות: איני סבור כי עלייה לקריית הממשלה היא מעשית, בעולם המערבי , הצרכנים הפרטיים ובייחוד המובילים למינהם , פשוט חסמו את הצירים לבתי הזיקוק , למסופי הדלק ולתחנות הדלק, זה הרבה יותר קל לארגן ובצורה מקיפה, זה פשוט שיתוק מוחלט. אולם יש לשים לב , מה הן הדרישות האפשריות: את מחיר החבית אין אנו יכולים לשנות. (אלא אם יהיה חרם עולמי על היצרנים). לעומת זאת את רמת המע"מ ומתח הרווחים , עליהם אפשר לשלוט. את התחרות בין הספקים ואת הורדה הצריכה עצמה( לא ללכת לקנות עיתון ברכב), אותה אפשר לרסן. להוריד את התעריפים של התחבורה הציבורית ובייחוד לצמצם את האפשרות של נוהגי רכב עבודה לבזבז דלק. כאשר עומדים בתנאים בסיסיים אלו, אפשר להתחיל למחות. כאשר אדון פואד אומר בתקשורת " סעו בתחבורה ציבורית, אני, פואד, עשיתי זאת לפני שנה!". האם הוא יודע כי יש לנו פיגור של שמונים שנה בתשתית . האם הוא מבין כי כביש שש טרף כל חלקה טובה בדרכו למען איטרס פרטי, וזאת כאשר התחבורה הציבורית לא קיבלה מאומה וזו אשר קיבלה, (קצת רכבת) העלתה את המחירים ליחודיי סגולה מה-הייטק אשר משאירים את רכב ה"עבודה" לאישה ולילדים ויכולים להרשות לעצמם לקרוא עיתון כלכלי ברכבת במחיר 48 ש"ח הלוך וחזור בנימינה ת"א, כל יום. אם כך באמת שנה טובה לאלו אשר לא נותנים פתרונות, לאלו המעלים ערב חג את מחיר הדלק פעמיים. ואלו אשר למרות הכל, ישנים טוב בלילה כאשר אחרים שוברים את הקופה.
-
עם החלק הראשון של תגובתך, אין מחלוקת אולם על החלק השני: איך אתה מסביר כי יש תחנות הנותנות הנחה של 25-30 א"ג לאוקטן 95-6 ועדיין מתקיימות יפה. כיצד אתה מסביר , כי תחנות דלק חדשות צצות כל בוקר ולפעמים ליד תחנות קיימות באיזורים חקלאיים. אם כך מדוע נותנים להם אפשרות לרווח נוסף כאשר בעליית מחיר הדלק מגולם גם רווח? נכון הממשלה מטילה מס קבוע על הדלק, אך גובה גם מע"מ, אותו חלק "קטן" המייקר לנו עוד קצת כל עליית מחירים. ובאשר לירידה ה"צפויה, עם ירידת מחיר החבית: עוד צריך הוכחה לכך, עד היום הירידות היו יחסיות לפער הרווח אותו השאירו .
-
ביום בו נתן זהבי יוריד את רמת הגסות והאלימות המילולית שלו לרמה של אירוניה ועוקצנות חביבה. אולי אפסיק להעביר ערוץ כל פעם בו הוא משפריץ את האמת שלו, אולי גם אפתח שוב עתון מבלי לחרוד. ואוסיף את אלו אשר בטלוויזיה מושיטים "אצבע"-" ואל תגידו שלא הוזהרתם" גם כאשר האמור , לא קשור לאף אזהרה. ולנושא עצמו, כל מילה אמת וכאב, אפשר לכתוב מגילות על הנושא ועל כל עיוות במדינה. כבר קשה לכתוב מגילה על הדברים הטובים היכולים לקרות פה. רק עליית מחירי הדלק והגז לבישול מעלים צמרמורת , כאשר שומעים את אשר יש למר פואד לומר הנושא.." סעו בתחבורה ציבורית..." אני מוכן= היכן הקו הקרוב לביתי, כמה זה עולה? ומה על עליית מחירי הגז לבישול? מאמא תבשל לחג על מנוע של אוטובוס ?..
