Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. אתר מעניין, צריך קצת סבלנות וידיעת אנגלית. המידע המבוקש נמצא על פי רוב בתחתית העמוד. http://auto.howstuffworks.com/engine.htm
  2. zvi.doc

    שאלה על עגלת גרר

    לא, רכב עם וו עובר ביקורת תקן והדבר נירשם ברישיון הרכב כולל משקל הגרירה המותר. העגלה חייבת לעמוד בתקן ומבחן רישוי כל שנה ,חייבת גם בבטוח חובה.
  3. התקנתי לרנו קנגו התקן נחמד אשר העלה את כוחה והוריד את צריכת הדלק.
  4. תתחדש וסע בזהירות
  5. בחנויות חלפים וחלקים לחשמל רכב, אם מכירים אותך כלקוח קבוע , בדרך כלל מקבלים הנחה.
  6. בדרך כלל נוצר רעש קל אחרי החלפת רצועה, מצד אחד בגלל המתיחה ומצד שני כאשר מנקים היטב את כל איזור הרצועה. אני מניח כי הרצועה במכוניתך פשוט "התישבה" במקומה והורפתה מעט.
  7. יש לי פרוטי יצרן למנועי BX בדרך כלל, ללא מלל מתאים לכל אחד. מדובר במנועי XU עד 1987 , אם תאמר לי איזה חלקים דרושים לך אוכל לסרוק .
  8. צר לי לחלוק גם על נושא איכות המגבים וגם על שימושם בקייץ. אני עדיין בדעה כי מגבים חשובים כמו בלמים: מגבים מחומר לא איכותי מצפצפים על השמשה דבר המצביע על מריחה החומר הסיליקוני של המגב, לכלוך אשר קשה להסירו ומטשטש את השמשה. באשר לשימוש בקייץ: בימינו כאשר האויר מזוהם כאופן קבוע ועוד יותר בקיץ , אנו שוטפים לעיתים קרובות את השמשה הקדמית. שימוש במגבים ישנים או זולים למטרה זו משאיר סימני בוץ (לא קפה) אשר יכולים להסתיר ילד חוצה כביש!!
  9. שנה טובה אני מצטרף לשאלה: איזה שנתון , נפח, מכונית , מטרת החיפוש? מידע יש רק תמקד.
  10. כל הכבוד לאורך השירשור, כבר כמעט נשכח הנושא. בכל מקרה, הועלו הרבה רעיונות. אולי יוחל בהצבת החלטה על הדרך בה יש לנקוט?
  11. שנה טובה בשלש שנים אחרונות אני מציג את רישיון הנהיגה הישראלי והוא מתקבל ללא בעיות וזאת למרות יכולתי לשלוף רישיון שוויצרי תקף לכל החיים. בכל מקרה , מאחר והמאמץ להוציא רישיון בינלאומי אינו גדול, אולי כדאי להצטייד בו. נסיעה טובה. יש מקום במזוודה?.
  12. חסימת צירי תנועה בכניסה למסוף , צרפת. http://sudouestfr.allisonline.org/forums/viewtopic.php?p=251 מזכיר לכם משהו? הנושא מאבק במחיר הדלקים.
  13. הבדיקה ניראת נכונה למעט שחרור הצינור , אפשר פשוט לפתוח ניפל ניקוז אויר. בכל מקרה יש לנקז אויר מהמערכת אחרי בדיקות אלו. באשר לשאר הרעיון מתאים , ביחוד כי עכשיו, אנו יודעים כי הרכב אצל רוברט רק חודש ואינו מכיר את ההיסטוריה שלו. רוברט, שוב, אם אתה לא בטוח וזו לא בושה, תפנה למכונאי אשר ייקח את מלוא האחריות. במקרה ההפוך , שקול כל צעד אותו אתה מבצע. חיי אדם תלויים בהחלטה שלך.
  14. עוברים קודם במוסך מבקשים אבחנה והצעת מחיר ואם יש בעיה מתיעצים שוב בפורום. מעבר לכך , שקיעה של מתלה בפג'ו 309 יכולה לנבוע גם ממיסבי מתלה גמורים.
  15. אני עדיין עומד על כך כי חסימת מקורות הדלק למיניהן יותר יעילה מעלייה לירושליים, דבר, אשר לחלק גדול מאיתנו יגרום לצריכת דלק מיותרת ורווחים לתחנות. ע"מ לקיים פעולה כזו, יש להיות בטוח כי כל המובילים למיניהם, משאיות , מוניות מיכליות וכו. באים גם הם. זה הוכיח את עצמו בארצות אירופה.
  16. האם שילמת כבר לסוכנת על ההשכרה? אם לא, אתה יכול לבטל. אם כן, בקש ממנה ביטול, במקרה והיא מסרבת תגיד שאתה פונה למשרד התיירות . דבר שני אתה יכול לומר לה כי שינית תוכניות ואינך צריך רכב. עקרונית אין לה זכות לקחת דמי ביטול. שים לב, אפילו אם קנית אצלה את כרטיסי הטיסה , אל תשאיר בידה את האופציה להשתמש בכרטיס האשראי שלך באופן חפשי. במקרה ויש לך ספק. צור קשר עם חברת האשראי שלך ותאמר להם את העיסקות אותם אתה מאשר עם הסוכנת ותחסום את כל היתר! בהצלחה.
  17. גם לי יש מבטא כזה.. כן אני בטוח בנתונים תנסה להשוות השכרה באתרים הבאים:http://www.lft.co.il/ http://www.avis.co.il/avis/site/Manager?p=p.choose http://www.autoeurope.co.il/english/index.htm בכל מקרה אל תסגור אונליין. תסכם בטלפון ותבדוק טוב את השובר לפני הנסיעה.
  18. הייתי בודק את המשאבה המרכזית ואת הבוסטר. תניע את המנוע מבלי לנהוג. תן שתיים שלשה לחיצות על הבלם, לא בכח, הקשב לצליל וחוש אם אתה צריך להפעיל כח או אם הדוושה מחליקה בעדינות למטה. לאחר מכן, דומם את המנוע ותן מספר לחיצות איטיות על הדוושה. , אם תשמע צליל של אויר נושף עד הפעם השנייה או השלישית ולאחר מכן הדוושה מתקשה.הרי , הבוסטר תקין ואז אתה בשקט יכול ללכת על החלפת משאבה. אם הבוסטר לא משמיע צלילי נשיפה הרי הוא לא תקין , או אז, יש לבדוק את צינור תת הלחץ המפעילו. אם הוא תקין , אזי הבוסטר לא תקין. יש לך עם מה להתחיל בהצלחה. נב. מבלי לפגוע , אם אינך מנוסה , בלמים זה לא משחק , תן את הטיפול למכונאי.
  19. קודם מזל-טוב שנה טובה ונסיעה מהנה. איטליה משגעת. הנהגים הזריזים שלה מאד אדיבים, כמעט ולא שומעים צופרים. כאשר מרגישים כי אתה קצת אבוד על הכביש, בדרך כלל הם עוצרים מעצמם ועשים תנועה לבבית לפנות לך את הדרך , לכן ,כדאי להתרגל למזגם ולהמזג בו, זה פשוט מנעים את השהות. באשר להשכרת רכב. אני משכיר הרבה רכבים בחו"ל. תמיד מבקש דיזל , אולם לפי הכללים זה נשאר בגדר משאלה REQUEST. עד היום : 95% קיבלתי כמבוקשי , בייחוד מקטגוריה C ומעלה. אין עלות נוספת על דיזל! לכן חבל להתעקש על דגם, דיזל עדיף , היום מכוניות הדיזל מספקות את הסחורה וחוסכות הרבה מזומנים. נסיעה טובה. נב. תשתה קצת קיאנטי בשבילי.
  20. אם תתן קצת פרטים: ממתי זה התחיל. בבת אחת? בהדרגה.? אחרי טיפול? וכו. אולי הרעיונות יבואו. בהצלחה
  21. איזו השקעה. לא חשבתי על הסכומים בצורה כזאת. אתה צודק , צריך לרוץ לחיות !!! עדיין עומד על הנתונים ואין לי כסף למשאית הובלות. בקיצור שנה טובה וקשורה גם מאחור. נב. אני שונא את אילת ..
  22. יכול להיות אויר במשאבה מרכזית וגם מגבר בלמים לא תקין. האם זה מתחמם בשני הגלגלים?
  23. אמת, חשוב להתקין מגבים טובים גם בחורף וגם בקייץ. אני משתמש בPJ או בוש, אצל חנויות חלפים הם בדרך כלל יותר זולים למעט מבצעים. באשר לשינוי מהירות, ספקני אם זה רעיון טוב. את מהירות הנסיעה אנו אמורים להתאים למצב הכביש והראות, אפילו עד עצירה בצד. גשמי זלעפות, מטיבעם , עוברים אחרי מספר דקות. שנה טובה וגשומה
  24. שנה טובה אלו הן הדקות הקריטיות. צריך לכפות הרגל. רוב התאונות קורות ברדיוס של 15 ק"מ מהעבודה או הבית. בגלל תחושת הביטחון עם הסביבה.
  25. זה נשמע לי תקין לחלוטין, מה עוד?
×
×
  • תוכן חדש...