Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. http://www.picotech.com/auto/lambda_sensor.html אם אתה מצליח עם זה , יופי אם לא תעשה סימן ואני אתמצת לך את זה מחר. בכל מקרה יכול להיות והחיישן במכוניתך תקין ומנוע הצעדים לא. http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=lambda+sensor&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9+%D7%91%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C&meta=
  2. אין ברירה , צריך לקחת פנס ולזחול עם הראש בכוון דוושת המצמד, כמובן, לאחר ובררת את המצב ליד תיבת ההילוכים. מכאן זה רק עניין של מיומנות.
  3. סע כמו בנאדם, חבל על החיים והכסף!!!
  4. 1. מצבר יכול למות באופן פתאומי מקצר או נתק פנימי בלי קשר להפוגה של שלש שבועות. 2. יכול להיות כי המתנע דווקא נפח נפשו, האם בדקת אורות , מגבים? 3. לך לבעל מקצוע לבדוק את המצבר תחת עומס ,(מכשיר מיוחד) בהצלחה
  5. קצת מסוכן וגם מזיק כאשר אפשר לעשות הבחנה בעיניים או בעזרת מוט(לומיק)
  6. zvi.doc

    מסרק הגה

    תרד מזה, עסק לבעלי מקצוע!!!
  7. אם למכונית אשר הוסבה נדלקת מנורה,דבר מה אינו תקין!! בדרך כלל ניתוק משאבת הדלק בזמן נסיעה על גפ"ם. דבר אסור , טכנית, לחלוטין. א' מפני והמשאבה, גם מיכנית וגם הזרקה, יכולה להיתייבש ולהינזק. ב' ברכבים מסוימים כמו סונומה, זה יגרום מיידית לבעיות בהתנעה מאחר והמשאבה נמצאת תחת לחץ גם כאשר המנוע דומם. באשר לתערובת הגז ה"מוטורי" : בחו"ל התערובת שונה בין תקופת החורף לקייץ ביחס כמעט הפוך בגלל מעלות החום השונות. בוטן, נדיף יותר אך בעל אוקטן נמוך יותר מהווה כ-70% מהנפח בחורף ולהיפך בקייץ. בשני המיקרים יש נסיגה קלה בכח המנוע תחת גפ"ם , וכן יש עלייה עד 15% בצריכת הדלק. 1 קילו= 1.82 ליטר גז נוזלי. נשאר לדעת אם בארץ יש גז "מוטורי"? המשך יבוא
  8. כל הכבוד לתיאור הארוך, קצת מיגע,אבל עדיף מאלה השואלים מבלי לומר על מה הם מדברים. ע"מ לעזור לך , אפרק לשני חלקים: 1.בסיטרואן ,פיג'ו, מצמד הולך ומתקשה , מראה על סוף דרכו, דבר זה יכול להמשך , לפי צורת הנהיגה, די הרבה זמן, תלוי עם נשברת מהקושי או אם מיסב הלחץ עבר את ה"פלטה"...הצעה-אם אתה חס על עצב האישיאס שלך , החלף מצמד, העלות סבירה מכדי לסבול. 2. מאחר ובדקת תושבות מנוע במספר מקומות ועל פניו נראה כי הן תקינות, אני ממליץ לך לבדוק את מפרק הציריה הימנית, הקרוב למשען על המנוע, לעיתים היא כבר חלקית מפורקת ומאד טיפוסי לרעשים אותם אתה מתאר. גם המיסב של המיפרק יכול לשגע פילים. מקווה כי עזרתי .
  9. איני מומחה ברכב עליו מדובר, אך התופעות המצוינות ע"י השואל , בהחלט מתאימות לבעיה של תושבות מנוע. לעיתים כאשר התושבות צד ימין , קורסות, המנוע יכול לנחות מטה עד נגיעתו בציריה הימנים אשר לה , ברוב המכוניות עם הנעה קדמית ומנוע לרוחב, יש מפרק הארכה עם "קרדן" אמצאי המהווה בליטה חוסמת בין המנוע לשילדה, לכן , כדאי לבדוק זאת. מאחר ומדובר ברכב ישן יחסית הייתי ממליץ לבדוק גם אם אין שבר בגשר קדמי. וחוץ מכך, סע כמו בן-אדם!! תודה
  10. יש מכוניות בהן ,אכן מד זרימת אויר מנותק או פגות , אל מותיר "סימנים" בגלל מחשב מפגר. ראיתי זאת הרבה ברכבים אמריקיים , שם גם ניתוק אינג'קטור בודד לא נותן התראה. אולם יש רכבים בהם כל רכיב הנותן מידע למחשב , או גורם להתראה או גורם לשינוי מורגש בפעולת המנוע, או פשוט לא יתן להניע.
  11. התשובה של זאהר היא הכי קרובה, רכב ישן בלי מחשב , מתחשב .. לעומת זאת , אם ברצונך להניע עם כבלים מרכב אחר, שתי עצות : 1. אל תבלבל קטבים.2. לפני ההתנעה תן לרכב המסייע להטעין את המצבר החלש כ10-15 דקות. זה יקל על הרכב המסייע וייתן לרכב המותנע יותר אפשרויות.
  12. חבל כי השרשור בנושא הזה הפך למערך בדיחות אוויליות, אולי מפני ופותח השרשור אמורה להיות בחורה? על כל פנים וגם לעניין: באירופנ, משנות השמונית, יש תקן המתנה יצור כל רכב בכךך כי יהיה בו תמיד מעבר אויר מפנים החוצה, גם כאשר המניפות סגורות למניעת כניסת עשן הרכב מלפנים. ההמלצה בכל הרכבים הוא לסגור את המניפות אך ורק לפי צורך ולא על מנת הגביר את קירור המזגן! ואני מאמין כי למרות הכל עדיין פנים הרכב פולט רעלים באופן תמידי, בתקווה כי תשומת הלב של היצרנים לכך הולכת וגוברת. לידעתכם, רוב התרסיסים להברקת פנים הרכב עשויים מחומרים מסרטנים ומעבר לכך חוץ מאשר להדביק שכבות של אבק אין להם כל תועלת.
  13. כמובן כי צינור זה מהווה גם כונס אויר וגם מרחיק את השאיבה מחום המנוע. לפעמים מפרקים צינור זה על מנת להתקין התקנים אחרים אשר מעלים את יעילות המנוע.
  14. הצצתי בפרסום אשר הוספת. דעתי, קנה פה זול יותר וזמין.
  15. עתיד יקר אני מקבל בברכה את התגובה שלך ולא אחזור על המלצותי, הן לא קדושות, הן באות מתוך הניסיון שלי, שלך באות מהניסיון שלך ועוד מעט תראה , כי חשמלאי רכב , יביא את הניסיון שלו וקרבוריסט את שלו ויש גם רפד וזגג ופחח וכך הלאה. לכן את הבחירה הסופית אם בכלל אני תמיד משאיר לשואל. אולי למעט נושא בו אני חושב כי אין מתחרה לי, בו נגיד BX למשל, וגם כאן אני בטוח כי יש לי עוד קצת ללמוד לפני היעלמם סופית מהכביש. לכן איני רואה כל תחרות ידע על הרשת , להיפך. השלמת ידע והעשרתו. בברכת חג שמח ZVIDOC בלי תואר..
  16. עתיד עם כל הכבוד, המלצה לתוסף דלק במיכל למכונית עם ותק, הינה חתימה לצרות: המיכל יש מדף האוגר את הליכלוך, כאשר שמית תוסף חד פעמית, התוסף מתקיףף את הליכלוך במיכל ומעלה אותו למערכת הדל, מאחר והתוסף כבר "עייף" הוא אינו פעיל עוד ע"מ לנקות את המזרקים. לעומת זאת חיבור מיכל חיצוני עם תוסף מהול בדלק והזרמתו למערכת, יעיל יותר. למרות זאת , אני עדיין חושב כי בעייה במנוע צעדים יותר סביר.
  17. נראה כבעיה במנוע צעדים או בחיישן למבדה. אם אינך יודע לאתר , למוסכי פולקסוואגן יש מחשב די יעיל . במקרה ועשית צעד זה ואמרו לך מה התקלה. אל תתקן מבלי שיובטח לך כי הם לוקחים אחריות על הממצא. כך לא יסחטו ממך כספים בתיקוני שרשרת.
  18. הנורות האלו מתאימו להרבה התקנין, תאורת פנים, לוח שעונים , איתותכנף, לוחיות מספר וגם חניה למה לא. קודם תבדוק את אשר אתה זקוק לו, לאחר מכן תרכוש.
  19. עקרונית , אין ממלאים מים עד קצה הפקק, כך תמיד תראה ירידה של 200 CC. בפעם הבאה כאשר אתה רואה חוסר, אל תשלים, תן לזה עוד מספר ימים בהם תבדוק בוקר -בוקר ואך ורק כאשר המנוע קר. אם תראה כי המערכת מאבדת כמות נוספת , רק אז תתחיל לדאוג.
  20. שעון הדלק ברוב המכוניות פועל כוולטמטר, לכן בבוקר אחרי התנעה הוא יראה קצת פחות עד אשר המצבר יתמלא. לעומת זאת , צריכת הדלק שלך לגבי מנוע זה ותנאי הדרך, אותם אני מכיר, נראים לי סבירים.
  21. הדרך אותה מתאר אסף, בהחלט שונה מהרי ירושליים, קצב הנהיגה בפרויד גבוה מהרגיל עם הרבה שינויים על דרך קצרה. אשמח לדעת את מדידת הצריכה בין חיפה לזכרון על כביש 2 במהירויות שיוט סבירות.
  22. סביר מאד
  23. לך לACE או כל חנות חשמל, יש גם בסופרים גדולים
  24. אם אתה מגיע למשאבת מים התקועה בצד המיכל, שלוף אותה , בצע ניקוי במקום והחזר המשאבה בדחיפה למקום.
×
×
  • תוכן חדש...