Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. תן הסבר הגיוני ,בבקשה. גם אחרי שרפת מנוע מאוורר, ובאיזה מעלה הוא פותח ?
  2. קודם, נראה כי הרכב "הרוויח" טיפול 10K,, באשר לטיפול מהיר במזרקים: אל תפרק אותם!, אם הבעיה בהם היא רק ליכלוך, אתה יכול להשתמש בK44 מהול ב4 ליטר דלק בתוך מיכל חיצוני, (גלון שמן נקי). הוצא מהמיכל צינור דק יחסית , 2-4 מ"מ. חבר אותו בצורת T לצינור ההזנה של חלילית ההזרקה . הפעל את המנוע., עקרונית, החומר יעבור יחד עם הדלק ממכל הרכב. שנה את הסל"ד מדי פעם , מבלי לעבור את גבולות ה-3000 .ה-K44 מאוד חזק , כך יש סיכוי כי הוא ינקה את המערכת ובאותו זמן ינקה גם את חלל הבוכנות מרוב הפיח, אותו תראה מתנפנף בשחור (תשתדל לעשות זאת מתחת לחלון של שכן מציק) מצינור הפליטה. מאחר והרכב ישן יחסית, אין ךשים K44 התוך מיכל הדלק! מקור לצרות . בהצלחה ודווח על תוצאות ZVIDOC
  3. שלום למשרשרים ללא מרשרשים לי נראה כי דויד הפנה פה התנצלות כנה ואני מציע לכבדה, מתוך איזכור, כי הרבה " מחלוקות" טכניות קטנות , גולשות להיערות הנראות עוקצניות, דבר אשר לא משרת אותנו. אין פגם בהעברת התלוצצויות בטעם טוב, זה יכול לרענן, אולם כאשר חברים , אותם על פי רוב אינכם מכירים אישית, מתאמצים לתת תגובות עינייניות לשאילתות עינייניות , אפילו והיו חסרות מידע, ובתום לב ,נראה כי הם טעו בפרט כלשהו, שגו בהקלדה או לא בדיוק כותבים עברית נכונה, אני סבור , כי דוקא במקרים אלו , אותם חברים מצפים לתגובה מכובדת ויספגו כך בקלות הערה מתקנת ואפילו פסילת הסברם. לעומת זאת, תגובה מלגלגת, תגרור אחריה את חברותיה ואת זעמם של, אשר רואים בתגובותיהם תרומה רצינית. בברכת חג שמח לכולם. ZVIDOC *שלושים שנים עם גריז והמון טעויות ותהיות*
  4. שים לב להערה בקשר לחרסינת הבידוד של המצת. אם היא נשברת ומצליחה לחדור לבוכנה, היא יכולה לגרום נזק רציני , גם לבוכנה גם לשרוול ואפילו לתא הבעירה בראש המנוע, וזת מפני וחרסינה היא חומר קשה כמעט בסדר קושי של יהלום ופלדה היא כמו פלסטלינה לעומתה. בקיצור , אם חשת כי דבר כזה קורה לך, עשה הכל ע"מ להוציא כל ליכלוך מהבוכנה. אם אתה משתמש בלחץ אויר , שמור על עיניך.
  5. דני אני מצטרף אליך בפניה ליותר כבוד ותומך בך לגבי הדיוק וההשקעה בה את מוסר תגובה. למרות היותי "צעיר" בפורום עם 35 שנה גריז, אני חושב כי יש לנו הרבה מה לתת ולקבל ולכן אני משתדל לבלוע ולא לרדת לרמה של מציקים למינהם, הרי בסוף , הם רק ילמדו הילכות. שמור על בריאותך, חג שמח ZVIDOC
  6. אם אין לך הפרעה אחרת במערכת הקירור, אני מציע לך לשים את היוניט אותו שמו בחברה, אין סיבה להפעיל את המאווררים מעבר לדרוש.
  7. צר לי לאכזבך, מחיר המצבר כולל עבודה נראה סביר, קניתי לאחרונה מצברים בגודל זה בACE עם הנחה -כ500 ש"ח . בעל מקצוע אינו מחוייב לתת לך הנחה, לכן אני משער כי המחיר מקובל. באשר לאורך חיי המצבר, זה יותר עניין של מזל, דווקא בשנות השבעים והשמונים, ראיתי מצברים מחזיקים 4-7 שנים, ובשנים אחרונות נדה, שנתיים עד שלש זה מתנה. ומצבר , אכן יכול "ליפול" באחת. אז הבט קדימה וסע בטוח, בברכה ZVIDOC
  8. לצערנו, אין זה משנה את המצב, מקווה כי זה נובע מיושר.
  9. כנראה כי יש להם מחויבות כובלת והם חוששים משבירת חוזה. הייתי מנסה בכל זאת בפרוקים.
  10. תפוח קודם, ללא ספק. הרכבה בסדר הפוך קודם מרכב אחר כך תפוח , צריך להכניסו בעדינות ומיד להרכיב לו אום להגנת התבריג, אחר כך ללחוץ על התפוח , או בעזרת מנוף (לומיק), או עם ג'ק הידראולי ולהדק את האום בחוזקה אך מבלי לקרוע תבריג. בהצלחה.
  11. דני ז. הביא למעשה את ההסבר המלא בצורה ברורה כולל התקלות האפשריות. כל היתר באמת כבר שייך לקריאה ישירה בכל שפה אפשרית והתנסות עם תהייה. הוסיף רק: חישן הלמבדה נותן למחשב הרכב את האפשרות לנהל את מנוע הצעדים ואת זמני הפתיחה של המזרקים (נאמר), לכן כאשר אנו נשאלים לגבי תקלה באחד מהם , יש צורך להתייחס אליהם כמכלול, כאשר בדיקת חיישן הלמבדה נראה לעיתים כראשון בתור. בברכה ZVIDOC
  12. תוציא את המצת החשוד, בדוק אותו ראייתית ונסה אולי להחליפו באחר. אם יש שמן עליו , זו בעייה אך קורה גם מצת פגום, . האם זיהית בברור כי לפתיל אין הולכת ניצוץ? אם כך המירו בפתיל אחר ע"מ לוודא כי הבעיה אינה בסליל. וכך הלאה.. *הרי ברור לך כי זה לא בריא!
  13. נשמע טוב , ללמדך כי יש עדיין כתובות אותם לא זורקים אחרי כל סוגיה.
  14. צור קשר עם הבחור הזה: אייל חלפים 0574831960 0544831960 הוא כבר סיפק לנו מד זרימה לקיה ב700 ש"ח, תיבת הילוכים אוטומט ועוד כל מיני דברים אותם קשה למצוא. תגיד לו כי קיבלת את המספר מ-יוחי בבנימינה. דווח אם זה עזר.. בהצלחה.
  15. שני הרכיבים על קיר האש אינם מנוע צעדים אלא שסתומי ואקום, תשתדל להחזירם לתיפקוד. באשר לצריכת דלק, מדברים בכך רבות בפורום. במכוניות מסוג זה , יש לבדוק חיישן חמצן,(למבדה) וגם תיפקוד מנוע צעדים , הקשר בניהם כמעט ישיר. http://www.google.fr/search?hl=fr&q=lambda+sensor&btnG=Recherche+Google&meta= הנה מקור להרבה חומר בנושא.
  16. לא מפליא, זה רכיב יקר, בדוק מהצד שלך במשומש, אבדוק מחר משלי , אם מצאת תודיע לי בה"פ ולהפך. אגב מי קבע או איך נקבעה התקלה?
  17. לא מפליא, זה רכיב יקר, בדוק מהצד שלך במשומש, אבדוק מחר משלי , אם מצאת תודיע לי בה"פ ולהפך. אגב מי או איך נקבעה התקלה?
  18. מצוין, מוריד בעיה , לך להחליף צמיגים.
  19. כשמגבר הבלמים תקין, הבלימה , כאשר המנוע פועל, רכה עם תחושה של מהלך קדימה של הדוושה תוך כדי הבלימה. במקרה ההפוך , הדוושה קשה כמו אבן ויש צורך להפעיל כח רב על מנת ליצור בלימה, מצב זה יכול לגרום גם נעילת בלמים .
  20. לעולם אין דפוק על בורג של תפוח, יש להשאיר עליו אום. את המכות יש לתת על ראש התושבת בו יושב התפוח על מנת לשחרר את האחיזה של הקונוס, נקרא גם קונוס מורס. למכונאים יש כלי מיוחד , בצורת מזלד דו שניים, המאפשר לחלץ את התפוח בצורה נקייה וקלה יותר.
  21. STIO אתה עדיין עושה ווקס ל"אוטו", אז , מדוע אתה מתפלא כי הצמיגים מחליקים. ולעיניין. צמיג יבש, אפילו ועומק החריצים מלא, אינו יכול לתפקד כראוי, לא בקייץ ולבטח לא בחורף. הרי אתה אומר זאת בעצמך, יש סדקי יובש על דופן הצמיג. מעבר לכך , גם אחרי החלפת צמיגים , שים עוד 2-3 PSI בנוסף על המלצת היצרן, זה יגביר את האחיזה בכביש וגם ישמר את הצמיג. לעומת זאת , יש לי שאלה , האם הבלימה ברכב שלך רכה או נוקשית?
  22. אתה מציין את העובדה כי הרכב לא עבר טיפול מאז 15K ויותר וכי הפלגים לא הוחלפו בטיפול האחרון. לפי דעתי העניה , לא מתאים לרכב משנתון כזה , הוא אמור לעבור טיפול כל 10K כולל החלפת מצתים. נסה ראשית, אם ידך מגעת בזה, להוציא מצתים ולבדוק את מצבם.
  23. אני יודע מה קרה לחיישן של , אם נשבר בתוכו רכיב החום אזי קנה לך חיישן אחר, או חדש או משומש עם אחריות. אסור לגעת ברכיב החום! בכל מיקרה ודא מחיר אצל היבואן לפני רכישת משומש.
  24. URICAL ענה בצורה מאד נבונה על השאלה , בראבו, חוש התבוננות נכון, קודם בוקים, בלמים הגה, צמיגים ולאחר מכן מנוע וכו. בטיחות ועוד בטיחות בצורה בטיחוטית ומבלי להתבייש לשאול או לוותר. כל היתר לפי צורך. בהצלחה.
  25. איני מכיר את הבלנו נקודתית, אך, בכל רכב בה חגורת התזמון מניעה גם את משאבת המים , רצוי לתת תשומת לב מיוחדת לאחרונה, על מנת למנוע התפרקות המשאבה עקב מתיחה של חגורה חדשה.. לצערי זה דבר הקורה לרוב המכונאים, גם לי. מכונית בת שש שנה עם ק"מ נמוך בהחלט זקוקה להבחנה עמוקה יותר , מאחר והזמן הוא גורם יותר מכריע מהק"מ. דבר זה כולל גם את כל הגומיות ותושבות המנוע והמרכב.
×
×
  • תוכן חדש...