Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. אני שם מזגן עם חימום, אבל מקפיד כי כל זרחמת האויר תהיה כלפי השמשה. באשר לפסי חימום קדמי: אני נהגתי על הרבה אוטובוסים עם פסים כאלה מושקעים בין שכבות השמשה הקידמית, זה ממש יעיל ביחוד כאשר זה קיים גם על המראות החיצוניות, כך , אפילו במזג אויר קיצוני (15C-), זה היה יעיל ואיפשר נהיגה בטוחה. חבל כי זה לא נעשה כתקן ברכבים רגילים.
  2. יופי של סקירה, יש מעט מה להוסיף: לקח לי מספר שניות להבין על מה מדובר, לכן הצעתי כותרת קצת שונה. כל האמור נכון להרבה מקרים בהם אנו עלולים להיות מעורבים בעל כורחנו, מעבר לשכיחות גניבות הרכב, ישנן פריצות לבתים, אשר נעשים בהרבה מקרים ע"י אנשים נואשים, לכן עצתי , אפילו אתם בבית , שיקלו טוב לפני עומדכם מול העבריין, הוא יכול להיות חמוש ולפעול מתוך פחד, דבר ההופך אותו למסוכן. לעיתים רצוי להגיד תודה על אי היותכם נוכחים בזירת עבריינות הנוגעת לכם אישית ולדעת להגיד כי רכוש אינו שווה חיים או בריאות..
  3. אני מאמין כי זה מידע נכון, אך גם לי זכור כי מנועי סיירה כמו בטרנזיטים עם חגורה אין אפשרות לנזק. אם כך מה עם זה מנוע של אריקה?
  4. חומר מתכתי ובייחוד בפריכות של סגסוגת הגנזיום, משנה את שטחו כאשר הוא מקבל כיפוף ועקרונית יהיה קשה להחזירו במאה % למקומו, בדיוק כמו הקורה בפח רכב, אותו יש לישר בצורה בה הגימור יעשה ע"י מילוי חומר. עובדים כיום על חומרים עם זיכרון מולקולרי , בתחום המכוניות ,אך אני ספק כי זה יכלול את החישוקים. מניסיוני יישור טוב , מונע שימוש בפנימית, כאשר צוין ,גם שימוש אסור.
  5. נראה יותר רלוונטי לפי הבקשה. הורדתי AUTODATA אבל לא מצליח לפרוץ אותו , אשמח לעזרה.
  6. נראה כי ניתן לתקן מאחר ולא נראה סדק בחומר, בכל מקרה תעביר אותו לציר אחורי, נראה כי ישאר צלקת מאחר והדופן די משוכה.
  7. אני מקווה כי הרעיון לא יצא לפועל מתוך וויתור והבנה ולא בדרך "עקיפה"
  8. -STIOעם שמירה על זכויות, חזור לספסל הלימודים..
  9. לא רע, חצי כוכבית, קרא שוב את השאלה. אגב , מאחר וחונכתי יותר לנהוג בחו"ל, שם כל עוד אין לך תאונה ,ולא עברת את המהירות ה"מותרת" , חלש הסיכוי כי יתנקלו לך, אך אם חס אתה מעורב בתאונה ויש מעורבות משטרה, יש סיכוי גדול להשמת החוק וגם חברות הביטוח מענישות.
  10. אם השיטה תהיה כמו בכביש אסון 6, יצלמו ויגבו.
  11. נראה כי אתה צודק. ב-YNET יד ימין לא מכירה את יד שמאל. כמו במדינה..
  12. לא אם הוא מאוחסן במקום נאות, אלא אם הטיפול הבא הוא בעוד שנתיים.
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3163660,00.html בלי מילים.
  14. הסוגיה של השרשור לעומת נושא המהירות הכללית הם שונים לחלוטין. את העובדה כי לצערינו אכיפת חוקי התנועה בארץ נעשית בצורה ע"פ רוב אווילית, אינה משנה את הבעייה עם המהירויות המותרות. לכן שאלה: את/ה נוסע/ת בלילה בהיר על כביש מס.1 אבל בגלל תנועה מנגד או מכוניות לפנים, אינך יכול/ה להפעיל אורות גבוהים. מה מהירות הנסיעה המותרת במצב זה? כוכבית לעונה נכון. כולל שוטרים.
  15. אבל שימו לב למדבר של יצרני הנפט לעומת יבשת אפריקה.
  16. שמר האם יש לך לינק לאתר של LM, אני מעוניין לבדוק פרט מסויים. מה העלות של השמן?
  17. פנטום, סקירה מאד יפה ומעניינת. בתור מכונאי ותיק, אני יכול להעיד כי גם אני וגם הרבה מעמיתי , לוקים בחוסר ידע מעמיק בנושא זה,אין זו בושה. לעומת זאת , מכונאי טוב , לומד מהניסיון לבחור ולהתקדם עם הקידמה של טכנולוגית השמנים, אשר עברה במשך כמאה שנים רק שלש מהפכות גדולות. הראשונה, תיסוף השמן בחומרים דטרגניים השוטפים באופן קבוע את המנוע. השניה צמיגות רחבת טווח. שלישית הכנסה לשימוש רחב של שמנים סינטטיים וחצי סינטטיים. כשלעצמי, התחלתי להשתמש בשמנים סינטטיים וסינטטיים למחצה, כבר באמצע שנות השיבעים בחו"ל. שם מחירם שווה למחירם של השמנים המינרליים! בנוסף, על כל מיכל שמן מצויין בגדול למי הוא נועד ובייחוד את כושרו להתערבב עם סוגי שמן אחרים, נקודה חשובה , כאשר רוצים להשלים חסך של שמן במנוע. כאשר חזרתי לארץ בסוף שנות השמונים, הבאתי רכב עם שמן סינטטי, אולם מחיר שמן זה וכמעט אי יכולת למוצאו בשווקים הרגילים באותה תקופה, גרמו לי לחזור לשימוש בשמן מינראלי עד אמצע שנות התשעית, אז הוא החל להיות פופולארי בכל חנות חלפים מכובדת. מחיר השמן הסינטטי והסינטטי למחצה, מוגזם עד היום, אך אין ספק כי כאשר הוא שווה כאשר הוא מתאים לרכב.
  18. מאחר והעיקר נאמר, אוסיף זאת: הצמיג הוא החלק הראשון הבא במגע עם הכביש וככזה יש להתייחס אליו.!!!
  19. לשם ההבנה, ההבדל בין שמן תיבת הילוכים ידנית וזה של מנוע, או תיבה אוטומטית, חל בעובדה , כי בשני האחרונים , השמן מוזרם לכל החלקים ע"י משאבת לחץ. בתיבת הילוכים ידנית, גלגלי השיניים התחתונים , טובלים בתוך השמן וכאשר הם בתנועה הם מתיזים את השמן לכל עבר (ברביטציה בלועזית). תנועה זו של השמן, אמורה לספק שימון יעיל וארוך טווח בייחוד, כאשר נפח השמן הוא בערך כשליש מנפח התיבה, כך אין בעיית התחממות מאחר והשמן מגיע בטיפות למגע עם האוויר המצנן אותו.
  20. אל תהסס, תן את החישוקים לתיקון, בדרך כלל זה אפשרי ובמחיר עליו אתה מדווח, רוץ, רק תוודא כי זה נעשה עם אחריות. באשר לצמיגים, צריך לבדוק אותם גם מהדופן הפנימית , כל סיב קרוע במרקם הצמיג הוא התחלה לאובדן מקדם הבטיחות של הרכיב הראשון הנוגע בכביש.
  21. למשל,5תוים
  22. זאת שיטה טובה ע"מ לדעת את רמת הצריכה. אך אינה נותנת מידע על מצב הניצולת או תקינות הרכב, מצב מצתים, דיוק כוון המנוע וכו. ניתן לבדוק ברכבים חדישים, ע"י מחב ובמכוניות ישנות ע"י הסתכלות ומדידה.
  23. תודה לכל התגובות . לשם סיכום , החלפת החלק פתרה לי את הבעיה.הנה הכתובת של הבחור אשר סיפק לי אותו (עם אחריות) , אחרי וכבר מצא כל מיני חלקים חריגים. הוא תמיד עושה מאמץ.
  24. למה? אתה מכור...
  25. חבל על זמן התגובההייתי יכול לכתוב ספר על האווילות של הממונים על שלום הציבור, אשר , לדעתי הם לא אשמים ישירות.. כל אחד מאיתנו יכול לתת דוגמא טובה להיתנהגות נכונה על הכביש!!
×
×
  • תוכן חדש...