Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. שלום יש לי בעיה שנגררת אצלי כבר הרבה זמן מאז שאחי טחן את הגאנט כשעלה על מדרכה לפני שנה. הגאנט הוחלף ,גם הציריה ,גם צלחות ברקסים,גם כיוון פרונט ואיזון צמיגים. אחרי שהציריה הוחלפה ,נקרעה שוב הגומיה וגריז השפריץ על רפידות הבלם ,דבר שגרם לרעידות בהגה+ שמיעת מכות קטנות שנעלמו בעת לחיצה חלשה על הברקס( גם לאחר החלפת הצלחות). כאשר האיזור היה יבש מהגריז, הרעידות המשיכו יום כן ,יום לא, יום למה לא,אבל הרעש הפסיק ,לדעתי בגלל שהיה שם יבש מגריז אבל משהו עדיין נגע אחד בשני בעיקר כאשר סובבתי את ההגה. לאחר שקט מהבעיה במשך חצי שנה, הרעידות שוב מופיעות , יש ימים שאין רעידות בכלל ,ויש ימים שהאוטו ( לא ההגה) רועד אפילו במהירות נמוכה של 40 קמ"ש. אני רק אציין שעכשיו הציריה השניה(לא בצד של המכה ) התחילה לתקתק. יש קשר בין הרעידות לתקתוקי הצירה? איך זה שזה פתאום מסתדר ואין רעידות?(אני בודק את זה באותם כבישים כל הזמן) אילו עוד דברים אוכל לבדוק ?כי במוסך נאמר לי שהכל תקין. תודה רבה.אם קראתי נכון לא ציינת איזה צד טופל ?
  2. זו בהחלט אפשרות. אתה בכל מקרה צריך לבדוק אם משאבת הגלגל חופשית. האם בלימה תקינה : בלי משיכות או נעילות?
  3. יוניט המאווררים נמצאת על בלוני המאייד בצד ימין, על פניו ומתוך הכירות טובה עם רכבים אלו , רכבך תקין בנושא חום. אל געת ובטח לא להחליף יוניט לנמוך יותר..
  4. רועי כבר עשינו את הסבב הזה.יש לי עדיין הצעה מעניינת בשבילך, צור עימי קשר בה"פ, לאחר הפתרון תוכל לפרסם תוצאות בפורום . בברכה ZVIDOC
  5. בבקשה פרטים: נפח מנוע, שיטת הזנה , סוג הצתה..
  6. עם בלמים אין הנחות..
  7. הוספת שמן בלם בגין רפידות שחוקות, טעות בעיקרה, לעומת זאת ,לא קיים מצב בו עודף נוזל בלמים , ישפיע על הלחץ, הוא פשוט צריך לגלוש מהמיכל אשר בכוונה אינו אטום. באשר לשריקה, אתה אומר כי העבודה נעשתה לבד, אם כך שלש אפשרויות: 1. רפידות לא איכותיות על צלחות קצת שחוקות. 2.הרפידות עדיין לא עברו את ההרצה המינימלית(תקופה אשר בה יש להימנע מחימום הבלמים ובטח לא לבדוק עצירות חירום, חימום הבלמים בימים הראשונים , יגרום להם ליצור שכבת גלזורה אשר תקשה את שטחם ותוריד מיעילותם) 3.אולי בהתקנה חלה טעות, למשל הרכבה לא נכונה של הקפיצים למניעת ויברציות. במקרה של ספק ומאחר ומדובר ברכיב בטיחותי ממעלה ראשונה, כדאי לבדוק אצל מכונאי מוסמך.
  8. http://www.oscaro.com/listepieces.asp?ID_SUBCATEGORIES=579&ID_CARTYPES=22739&ANNEE=2000&OpenerForm= אמנם בצרפתית, אך מראה על כמות האפשרויות..
  9. בחנויות חלפים מובחרות. מאחר ובדרך כלל זה O רינג יחודי , רצוי לשים את התואם לו, לפעמים קשה למצוא לחוד. לכן אם נענית בשלילה, בקש כי יפתחו ערכה לאטמי ראש מנוע , שם בדרך כלל הוא ישנו ואינו נחוץ בהכרח בכל שיפוץ.
  10. דבר אשר מחזק את דעתי לגבי התושבות.
  11. דני, בדקתי את הקובץ, מצאתי בו סימוכין, לא לרכב בו מדובר ולא לתקלה, מאחר ואני כן מעונין להרחיב הבנתי בנושא וללמוד היכן טעותי, אבקשך , אם אתה רוצה, להרחיב בנושא. בכל מקרה , גם עתה אני חושב כי חסרים לנו נתונים על התקלה על מנת לעזור אונליין. בברכה ZVIDOC
  12. הנה , ע"מ ולא תהיה מקופח . בקיצור , נראה כי חסר לנו מידע ע"מ לעזור ביעילות. בברכה ZVIDOC
  13. הצרפתיה שלי מתרוממת לבד@@@ (כאשר המשאבה לא תקולה!! ) . ראה התשובה בקשר ליחס גובה מול הג'ק!
  14. גולף , אני מציע לך לתת זאת לבדיקת מוסך, אולי דבר מה משפשף או סיפר של מיסב, מאחר ואינך נראה כבעל מיקצוע (בלי לפגוע בזכויות) תן לבדיקה , בטיחות זה לא משחק. אותה תשובה לנאור. בברכה ZVIDOC
  15. לך לאתר קרונים של עולים חדשים , רצוי נטוש, יש שם אלפי רגליות (בוק= טמבל בעברית) בגבהים שונים. אם לא, לרכוש את אלה אשר בתמונה, נוחים לעבודה.
  16. אם תקרא בין השורות , יש תשובה רצינית עד כמה ויכולתי לתת. בקשר לרעש בסיבוב שמאל. אם זה תיקתוקים או נקישות. פעמוך ציריה מתחיל להיפרד ממך. אם לא זה הרעש , תן תיאור.
  17. בעיה טיפוסית לתושבת מנוע תחתונה גמורה, רצוי לבדוק גם את העליונה.
  18. עשיית "פאזה" , עניין למביני דבר. שריקות בלם, לא תמיד מעידות על תקלה בבלימה אלא על בעייה אסטטית של רעידת צלחות בתדר גבוה. למרות העובדה כי השואל , מדווח כי זה קורה דווקא בבלימות חזקות, זה קצת חריג ורצוי לבדוק את הבלמים כראוי. חומר הרפידות , עשוי לגרום לרעשים.
  19. ל-GOLF אחרי מעבר המכשול של העמוד, אתה נבהל ובולם, טבעי, מאחר וזה קורה בנסיעה לאחור, משאבות הבלם קופצות למעלה וסוגרות חשבון עם החופש בצירים שלהן. דרך אגב ,אם באותה נסיעה רצופה לאחור תבלום שוב , אתה עלול לא לשמוע שנית את המכה , או בצורה חלשה יותר. לכן , אם רכבך בולם כיאות בנסיעה לפנים, אין לך מה לדאוג, במקרה ולא , רוץ לבדוק במוסך. לנאור, אם המצמד לא מחליק ,בנסיעה לאחור זה גורם לרעידות חזקות, גש לבדוק במוסך. בברכה ZVIDOC
  20. בכל מקרה , אני מציע לאפס את המחשב ע"י ניתוק קוטב שלילי למספר דקות. אם זה לא עוזר, בנוסף לאשר כבר הוצע, יש לבדוק חיישן למבדה.
  21. WOW חזרה של שרשור עתיק.. סמונס הכותב מעלי אמר נכון, לעיתים קרובות עבודת ידנית נותנת תוצאות טובות. בקשר לשאלתך האחרונה : עם הרכב אבד ברק , הרי מדובר בשכבה מחומצנת , אותה יש להסיר עם פוליש נטול ווקס, לאחר מכן יש להשים ווקס איכותי אשר יצר אפקט של שקיפות. פנה אלי בה"פ יש לי דבר מה להציע.
  22. בבקשה שתי כתובות אפשריות: אא"ל חלפים בחדרה. 046331462 לבקש את יעקוב מסיקה. חלפים צפון: 0544831960 , 0544216389 ,046554177 לבקש את איי?ל. בהצלחה.
  23. ממתי אתה חש בתופעה? האם היא הופיעה פתאום או בהדרגתיות? נסה לתת קצת יותר פרטים..
×
×
  • תוכן חדש...