לפני, לפני, הרבה שנים,,אוי,, כמעט ולא היו מדסלטים ברכבים,, והיה,,,,אוי,,, צריך לפעמים להשתמש ב"דאבל קלאץ", לכן,, כל נהג למד להישתמש בחושיו,,אוי,,שיעה ראיה ,,חוש רעידה, קצת חוש ויבראציה, וקצת תרגול , ,,,אוי בלי ,,,אבא,,,אוי, ובכל זאת העגלות נעו גם נעו בכבישים. אז אוי,, חיזרו אל המורה ושאלו אותו ,, איך ,,,אוי,,, איך הוא קיבל ,,,אוייייי, רישיון להוראת נהיגה.אוייי.
ולעצם העיניין , אם לא הבנתם את המותוס. נהיגה זה מיקצוע נוסף , אותו אמור לרכוש כל בעל זכות נהיגה (רישיון אמרתם?), וככל מיקצוע, כל אשר לא נילמד והותמע ע"י המורה , צריך לרכוש עם הזמן, סיבה נוספת לתקופת רישיון על תנאי, ומאחר והעברת הילוכים במישור , בעלייה או בירידה, שונים הם, קשה לי לראות את התחרות בשירשור על כמה ומתי.
איני יורד על אף אחד ורק צר לי כי כך המצב.
ע"מ לעודד אותכם, הניסיון והמיומנות תחדור לכל אחד ואחד.