Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. צר לי, ההסברים לגבי השוני עם סל"ד ובלי, אינם נכונים או לא ברורים. ברור כי יש לZH11 בעיה ברכבו, אולי אפילו תושבת או תושבות מנוע, אולי דווקא קצות מסרק הגה. הסיבה לשוני בין נסיעה בירידה בלי להאיץ ואם האצה, נובעת פשוט מסיבה זו: כאשר הרכב בירידה ללא תאוצה , משקלו "נשען" על המנוע וכל מערכת ההינע. כאשר מאיצים, מערכת ההינע "משתחררת" מהלחץ של משקל הרכב ועוברת למצב בו הגלגלים מושכים את הרכב וכך מבטלים את החופש אותו גורם החלק הפגום. יש שינוי גם בזוית פתיחה של הגלגלים הקידמיים,.
  2. 1. יכול להיות כי המקרן שורף לכלוכים אשר הצטברו בחורף. 2. אולי יש דליפת מים מהמקרן הפנימי כאשר אתה מפעיל חימום. 3. אני לא מכיר הרבה מכוניות , בייחוד משומשות, אשר איו להם ריח לא נעים בחימום. 4. אם ההשערה 1+2 קיים , הרי בזמן בו אתה מפעיל מזגן, יורדת רמת החום של המקרן וכך גם הסיבה לריח.
  3. אני מבין כי המידע על התנהגות הCO למדת ממדידה באותו מכון מיד אחרי התיקונים? האם המחשב אופס? בעבר לבדיקות שאיבת אוויר, כפי וכבר נאמר, אני מציע לך לנהוג מספר ימים ברכב ולמדוד מחדש. יש למדוד גם בסרק וגם ב2000 סל"ד במשך מספר דקות, ע"מ לדעת אם הבעיה קיימת בשני המצבים.
  4. במנוע ישן, שמן מנוע מתחיל להשחיר אחרי מספר מאות קילומטרים, בתנאי והוא איכותי עם חומרי השטיפה המתאימים.
  5. מאחר והרבה תגובות היו לגבי המחיר המשוער אשר בו נקבתי, אין הרבה אשר שמו לב באמת לאשר כתבתי,מסומן עתה בצבע. אוסיף ,לא כולל אישורים תושבות וכל אספקה אחרת, ואוסיף עוד, הרי משתמע כי אני לא רואה אפשרות לעשות זאת בלי כל ההחלפות והטיפולים הדרושים. אני בהחלט מעודד עבודה עצמית ותמיד מזהיר כי יש לקחת בחשבון את רמת הסיכון בייחוד כאשר מדובר באביזרים בטיחותיים. בברכה ZVIDOC
  6. עקרונית, לאאאא, אבל אשמור את האופציה, וכל הכבוד , שיחקת אותה. בכנות ZVIDOC
  7. נו סוף טוב הכך טוב, אני באמת סבור כי כך היית צריך לעשות עכשיו אל תשכח להשאיר את המכונית מתחת לפנס רחוב, זה עובד.
  8. שמן עולה הרבה ומהווה מקור זיהום נכבד, אז מדוע לא תמתין עד חזרת חברך ותן לו להחליט?
  9. אתה שוב מתרכז בפורום?
  10. מזל טוב לדני הסבר מורחב כיאות. בברכה ZVIDOC
  11. אז פשוט , בדוק מים ליום המחרת על מנוע קר הוסף את החסר ועקרונית, סיימת עם זה.
  12. אין צורך בניקוז, אם יש בעיה היא מסיבה אחרת . פרט בבקשה.
  13. לפי כל הסימנים, יש לך נפילת מתח באדמה של פנסים אחוריים. קל לתיקון.
  14. לפני, לפני, הרבה שנים,,אוי,, כמעט ולא היו מדסלטים ברכבים,, והיה,,,,אוי,,, צריך לפעמים להשתמש ב"דאבל קלאץ", לכן,, כל נהג למד להישתמש בחושיו,,אוי,,שיעה ראיה ,,חוש רעידה, קצת חוש ויבראציה, וקצת תרגול , ,,,אוי בלי ,,,אבא,,,אוי, ובכל זאת העגלות נעו גם נעו בכבישים. אז אוי,, חיזרו אל המורה ושאלו אותו ,, איך ,,,אוי,,, איך הוא קיבל ,,,אוייייי, רישיון להוראת נהיגה.אוייי. ולעצם העיניין , אם לא הבנתם את המותוס. נהיגה זה מיקצוע נוסף , אותו אמור לרכוש כל בעל זכות נהיגה (רישיון אמרתם?), וככל מיקצוע, כל אשר לא נילמד והותמע ע"י המורה , צריך לרכוש עם הזמן, סיבה נוספת לתקופת רישיון על תנאי, ומאחר והעברת הילוכים במישור , בעלייה או בירידה, שונים הם, קשה לי לראות את התחרות בשירשור על כמה ומתי. איני יורד על אף אחד ורק צר לי כי כך המצב. ע"מ לעודד אותכם, הניסיון והמיומנות תחדור לכל אחד ואחד.
  15. אני משתמש כבר שנים בגרפית, זול יעיל וכאשר מפרקים מרגישים את ההבדל, זאת כמובן כאשר מהדקים את המצתים במינון הנכון: לא מעבר למחיצת הטבעת הקפיצית של המצת. עתה על מנת לפרק את המצת התקוע: הרכב בחזרה ובעדינות את המצתים האחרים. הנע את המנוע עד לפעולת המאווררים. קח מפתח מצתים תקין לחלוטין , עם הגומיה . ופתח , תוך שמירה על ציר סיבוב קבוע, יש סכנה לשבירת החרסינה,. נעבר לכך זו אינה מחלה של רכבים מסוימים,אלא של בעלי עודף כח..
  16. האם פתחת את החיבור למצת? יכול להיות כי תמצא דיודה כבר מושתלת שם. האם ידוע לך מה ההספק של הלוחות הסולריים?
  17. האם הנדנוד נולד לפני החלפת הצמיגים או אחריה? גם צמיג חדש יכול להתעוות. לחץ 32 נרה מעט נמוך לעונת החורף. אך בדוק בטבלאות יצרן הצמיגים שלך. אך, אם הצמיגים תקינים וכן גם הבולמים. אכן מכוניום עם הנעה אחורית , נוטים למין תנועה של אניה אם היא מחריפה יש לבדוק גם מוטות פיטול (אנטירולי).
  18. ויכוח עקר! אני עושה שטיפות למנועים עם 400K ויותר כאשר אני חושב כי צריך לעשות זאת, חסכתי כך הרבה החלפות מנוע מוקדמות מדי. אסור לנסוע על רכב עם חומר שטיפה לא להריץ סל"ד. הכל עובר בשלום.
  19. אה..כן ככה זה שיש לך פה גדול ואתה רב עם בעל הפירוקייה. כל הכבוד. יותר מאשר אני צריך את הכתובת של הפרוק, אולי אצטרך את הפה הגדול שלך ע"מ לפתור מספר בעיות.
  20. אין להם סיבה למכור לך דלת בלי תוכן. חלפים צפון 0544831960
  21. השמן הקודם היה זהוב כהה פתאום הופיעו שם נקודות שחורות... השמן הוא חצי סינטטי-לא יודע איזה סוג.. הרכב לא שלי. של חבר. נראה לי כי אתה אמור לעשות שטיפת מנוע (FLUSH) ולהחליף פילטר שמן ומן כמובן, זאת מאחר והשמן הקודם , לא עשה את תפקידו בניקוי הפיח ואינו מתערבב עם השמן אותו שמת. שמן משומש אמור לצאת שחור בעת החלפתו.
  22. לא מסובך לזה היודע את אשר עומד לפניו ועם אמצעים טכניים סבירים. לעומת זאת העלות במוסך לפני החלפת חגורת תיזמון וטיפול מלא במנוע אמורה להגיע לכ-550 ש"ח. אם המנוע מיבוא גם הבירוקרטיה קלה יותר.
×
×
  • תוכן חדש...