מאג שלום
ראשית , יפה עשית ועוד יותר תגובתך האחרונה.
שנית , אני לא התכוונתי נקודתית לשרשור שלך, אלא לתופעה הישראלית חסרת הפירגון אשר מתהלכת לעיתים קרובות גם בפורום הזה. אם שמת לב, יש את אלה אשר, בכל הכנות , אמרו לך " מחיר , טוב, סביר וכו,," ואלה , גם הם כנים , אשר העדיפו להגיד כי יש יותר טוב.. שניהם צודקים, השאלה מה זה נותן כמידע, או האם זה הופך להתנצחות מעל דפי הפורום. ברור כי דעת כולם , נחוצה ומוסיפה אבל לא תמיד בעלת טקט. אמן לי, יש שרשורים עוד פחות נעימים ויש רבים אחרים , ממש מעניינים ומאלפים.
למרות זאת, אישית העדפתי להביע את דעתי, מאחר ואני כן חושב כי קיבלת מחיר טוב ואתה מדווח על שביעות רצון, לכן מדוע להטיל דופי.
בברכה ZVIDOC