Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. מאג שלום ראשית , יפה עשית ועוד יותר תגובתך האחרונה. שנית , אני לא התכוונתי נקודתית לשרשור שלך, אלא לתופעה הישראלית חסרת הפירגון אשר מתהלכת לעיתים קרובות גם בפורום הזה. אם שמת לב, יש את אלה אשר, בכל הכנות , אמרו לך " מחיר , טוב, סביר וכו,," ואלה , גם הם כנים , אשר העדיפו להגיד כי יש יותר טוב.. שניהם צודקים, השאלה מה זה נותן כמידע, או האם זה הופך להתנצחות מעל דפי הפורום. ברור כי דעת כולם , נחוצה ומוסיפה אבל לא תמיד בעלת טקט. אמן לי, יש שרשורים עוד פחות נעימים ויש רבים אחרים , ממש מעניינים ומאלפים. למרות זאת, אישית העדפתי להביע את דעתי, מאחר ואני כן חושב כי קיבלת מחיר טוב ואתה מדווח על שביעות רצון, לכן מדוע להטיל דופי. בברכה ZVIDOC
  2. zvi.doc

    נותנים גז

    במקום לפרסם את הכתבה בהמשכים:
  3. WOW זה הזיז לכם , היה כדאי להאיר ...נולד אור , תמשיכו כך חברה, תשאירו את ההשגות למקומם הנכון. בברכה ZVIDOC
  4. zvi.doc

    נותנים גז

    עד אשר לא אראה תוצאות בשטח והפעלה מעשית של ההצהרות הללו, אני מציע לא לשמוח מראש, טעמתי מספיק בנושא הזה במדינה הבירוקרטית הזו... ואם אכן העסק יכל לרוץ , רק אברך על כל.
  5. אז , ככה , אני לא אראה יותר את המעשים שלכם ברכב.
  6. חברי פורום יקרים, לא נוח לי עם זה, חבר אומר כי כבר הוציא את כספו והוא גם מרוצה מהתוצאות. אז מה ?.. חייבים להכניס לו, ככה שיידע בפעם הבאה?? לו היה אומר כי העבודה לא בוצעה כראוי ואינו שבע רצון, אז אפשר לעזור , לעודד, לתמוך.. קצת "פירגון" לא יזיק פה..
  7. איפה ניתן למצוא מנוע יבוא תקין עם מצמד קומפלט במחיר הזה? אני אומר יבוא, מפני ומנוע מפירוק מקומי , גם עלול להיות עייף וגם תהליך רישוי כבד. אישית ,, אני חושב כי הוא קיבל מחיר סביר, בתנאי , כמו שדני אמר, עבודה טובה. באשר למצמד, אם הדוושה גבוהה, הייתי רואה אפשרות לכוונו.
  8. למה אתה מתכוון : מתחילה לצרוח?
  9. כפי שאמר זיסו: הגלגל קופץ. כל קפיצה = שחיקה . מאחר והקפיצות מתנהלות בקצב יחסית אחיד, הצמיד מקבל מכות במרחקים שווים , מכאן המדרגות. כאשר רואים צמיג עם מדרגות יש לבדוק בולמי זעזועים.
  10. עדיף להוריד גלגלים ולבדוק היטב את מצב הבלמים, אם אינך מיומן, תן למוסך אמין..
  11. http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?searchid=491659
  12. בהשערה כי הבלימה תקינה, לכך אתה אחראי, הרי שריקות בלמים קדמיים הם הרבה פעמים תקלה אסטטית, ביחוד כאשר רפידות הוחלפו על גבי צלחות ישנות. אם זו הסיבה, הרי ,הרעש נובע מויברציה (תנודה) מאד מהירה של הצלחת , . אפשר לפתור בעיה זו , כמובן בתנאי ואיכות הבלימה היא מעולה. אם אינך מיומן בנושא , תן זאת למכונאי.
  13. גנבת לי את המילים,,, אפילו באיזה רכב מדובר איננו יודעים
  14. בולמי זעזועים גמורים ובייחוד קדמיים , עלולים לגרום לרכב לעזוב את הכביש בעיקולים ולתת תוצאות קשות בבלימת חרום , רוץ להחליף. מעבר לכך , אם תצפה בצמיגים, יש לך סיכוי לראות כי הם שחוקים במדרגות. סימן מובהק לבולמי זעזועים גמורים.
  15. כולם צודקים, בכל זאת נסה לאפס את מחשב הרכב ע"י ניתוק קוטב שלילי במצבר למשך מספר דקות. בקסרה זה קל, רק מנוף קטן והכבל יוצא.
  16. חצי מדיד על 8K עם 165K ק"מ זה תקין לחלוטין, ריח דלק בשמן כאשר המשאבת במיכל, קצת מוזר. אולי דוד צודק, אךהייתי מצפה גם לזיוף מנוע. או אולי הסמרטוט היה ספוג דלק..
  17. שורטי פתח דלת ימין קידמית של הרכב. הבט על הדופן של תא הכפפות, תראה שם מנעול אדום , הכנס לשם את מפתח הרכב וסובב ימינה. התנע את המנוע מחדש וראה אם נורת האיר באג כבתה. אם כן , נסה להחזיר את המתג למצב הקודם, אם הנורה עדיין כבית בהתנעה , פתרת את הבעיה , אם לא סובב שנית ימינה, כך אתה מבטל את האיר באג. סע למוסך מורשה על מנת לתקן, זה מסוכן כאשר המידע לגבי הבאג לא ברור. בהצלחה.
  18. אין מה לעשות , אתה עיקבי.. נכון 99% מהמיקרים בהם יש נזק זה לשסתומים, 1% : סדק או אפילו חור בראש בוכנה, מצטער , ראיתי.. וכמו אשר אמרתי , השערה בלבד. אשמח , בטח כמוך , לדעת יותר..
  19. אולי לא הסברתי עצמי היטב: כאשר שמן מנוע עובר דרך אטם הראש למים, הוא, השמן, מעביר איתו את הפיח הספוח אליו למים, מכאן לעיתים צבע עכור. ומילים , כמו.. יכולות גם לפגוע ואפשר להימנע מהן, גם כאשר יש מחלוקת בין 40 ל-35
  20. אני מצטער להתעקש על ההיבט שלי בנושא בטיחות, אחרי נהיגה ג'נבה , חורף שנה שעברה כמו שחוויתי ב-1985 עם הגה של אוטובוס מפרק 18 מטר, בידיים. ברר.... __________________ מקצועית בכל סוגי מזג אויר ותנאי כביש. תאמין לי , זה נושא אשר יש לקחת ברצינות וכבר הצעתי לפתוח שירשור דביק בנושא , בו כל אחד יוכל לתרום מניסיונו..
  21. שאלתי היא האם יכול להיות שנגרם נזק אחר, אפילו מזערי, שיכול להיות מצטבר כתוצאה מהחום.יכול מאד לצוץ, מחר או בעוד שנתיים, SO WHAT מה זה משנה?
  22. סע על ה-DS תקבל תמיכה הידראולית
  23. בלמים , לא בודקים בבלימת חרום! לעומת זאת לפי התיאור האחרון שלך , אני ממליץ לך בחום לפנות למוסך אמין אשר יבדוק ויתקן את כל מערכת הבלימה שלך ויקח אחריות על עצמו, זה נחמד להעביר השערות בפורום , אך זה לא תמיד מתקן בעיות מורכבות . כאשר מדובר בבטיחות גרידא, פנה לאיציק או לכל מוסך אמין. זכור ה-DL לא הורשה למכירה באירופה (למעט 4X4)מסיבות בטיחות, לכן, סיבה טובה יותר לתחזק אותו אופטימלית
  24. צמיג הוא הפריט הראשון ברכב הבא במגע עם הכביש וכך יש להתייחס כלפיו!!!
×
×
  • תוכן חדש...