-
הודעות
590 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי zvi.doc
-
אשמח אם תגלה על אלו מכוניות מדובר. ברכבים בהם היה אופציה להגה כוח ולהגה עם כוח(רגיל) יחס הסיבוב יכול להגיע ל- 1:2 כמו בBX למשל. גם שנת ייצור, שינוי בנפח מנוע ומשקל הרכב יכולים להיות גורם אשר היצרן ישנה בו את יחס סיבובי ההגה.
-
המידע על חגורת אלטרנטור מביעה בפרוש על בעייה בכוון זה. נורות קדמיות אמורות לחיות זמן רב. רק בעייה במתחים יכולים לקצר את חייהן. יכול להיות גם מצבר כושל אשר גורם לטעינת יתר קבועה. בדוק אצל חשמלאי מוסמך, רפי יפנה אותך, כך תהיה לך אחריות גם על המנורות.
-
מצאתי את האור! (AUTODATA). ועוד כמה שאלות..
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של Matan g בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שמן: מעבר משמן מינראלי לסינטטי מלא דורש שטיפה. יש אשר יחלקו עלי, אולם הרבה יצרני רכב מציינים זאת. לגבי הצמיגות , אין הבדל גדול . צמיגים: מבלי להתייחס לסיבות שלך: הורדה גובה הצמיג והרחבתו שורש חישוק (ג'אנט) רחב יותר . זה עסק מדוייק לא נתון למישחק!! באשר לחוקיות , משרד התחבורה יענה לך על כך מבלי צורך להזדהות. -
[אונו] בעיות הנעה וחום מנוע נמוך מידי- התייעצות
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של stio בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מקובל , העיקר למצוא את מקור הבעיה . בברכה -
דליפת שמן בין הנשם לקרבורטור-על מה זה מסמן?(205)
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של amitt בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדוק ה"פ -
באופן כללי , כל התגובות נכונות, מבלי להתייחס למחיר. אתה שואל למעשה על כיוון "שפור". מאחר וכבר החלפת את התפוחים בעצמך. אתה יכול לפחות למדוד את הביוון : שתי דרכים: 1. בהרבה מוסכים יש עדיין מוט מתכוונן עם קוצים בקצוות, בוחרים נקודה בקידמת הצמיגים ומסמנים אותה, פורסים את המוט בין הנקודות ונועלים , עם מידה זו עוברים לחלק המקביל בצד האחורי של הצמיגים ומשווים, פותחים או סוגרים את המפתח עד השגת איפוס מלא. 2. לוקחים סרט מדידה (מטר) ובעזרת חבר מודדים את המרחק בקדמת הצמיגים לאחורי הצמיגים. ומשווים . למרות כל זאת, אם אינך מיומן, , דע, במכון פרונט הדבר נעשה במדויק ע"י נתוני מחשב יחודיים לרכבך, תוך שמירת מרכז ההגה. עתה עליך לבחור.
-
מים מזוקקים בלי בעיה
-
דליפת שמן בין הנשם לקרבורטור-על מה זה מסמן?(205)
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של amitt בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מבלי להתייחס למצב המנוע, צינור הנשם ב205 מכיל במקור סנן פנימי אשר עם השנים יש לו נטיה להיסתם ואך לתפורר, אותו צינור מוביל ממכסה המנוע לשרוול אשר בין סנן האוויר למאייד, אליו מחובר גם , אנכית, מינור דק יותר , אשר יש לו נטיהה להנתק , הצינור הדק מחור לסעפת היניקה ותפקידו לעזור בניקוז אות טיפות שמן המתהוות אחרי קירור האידים. יש לפרק צינור זה, לבדוק כי המעבר בו חופשי, לפרק את הדיזה בסעפת , אליו הוא מחובר ולנקותה. לאחר מכן , יש לנהכיב הכל מחדש תוך שימוש בחבק (אזיקון) קטן, למניעת נפילת הצינור מנקודת החיבור עם צינור הנשם. יש להקפיד ב-205 על הידוק טוב של השרוול , גם בצד הסנן וגם בצד המאייד. עקרונית , אין צורך לפרק את מכסה השסתומים למעט החלפת האטם. בהצלחה. -
[אונו] בעיות הנעה וחום מנוע נמוך מידי- התייעצות
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של stio בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אכן, לפי השתלשלות השרשור (נסו להגיד את זה!), קשה להחליט על מה להגיב, מאחר ואני משתדל להיות עקבי , אחל בתגובות האחרונות: לא מעניין אותי איזו חתימה כותב מאן דהוא, ברור כי היא משקפת את דעתו ואופיו, אולם כאשר יש תגובה על חתימה מסוג פגיעה בערכי הבטיחות בכבישים, הרי אני מצטרף למסתייגים ושולל את המעודדים. אני שוב פונה אל מנהלי הפורום אנא פתחו שרשור דביק (וזה המקום) ע"מ לעודד את שמירת החוקים על הכביש, אני מבטיח לכם שיתוף פעולה מלא ובטוח כי גם חברים אחרים יעסקו בכך. גם הכותרים הניתנים לחברים כמו, נהג שודים וכו. אינו בדיוק מתאים להורדת ספירת הגוויות כל סוף שבוע. עתה אתייחס לבעיות התנעה ביום א' בבוקר: אין כמובן קשר לטרמוסטט.. מאחר ואתה מדווח על התנעה עם מאייד רגיל, סביר להניח כי מחמת יושן, יש לו דליפה קלה המתבטאת בכך כי ביום א' , המיכל של המאייד רוקן ולכן גם כאשר אתה מושך "צ'וק" לוקח זמן עד אשר המאייד מתמלא מחדש, לכן ריבוי השמוש במתנע. אם אכן זו הסיבה, זו השערה בלבד,ניתן לבדוק זאת ע"י טפטוף קל של דלק ישר למאייד לפני ההתנעה, אם יש התנעה מיידית, אישור התקלה.,, אתה יכול לפתור זאת בשני דרכים, לתקן את המאייד כולל ביטול דליפות, להמיר את משאבת הדלק המיכנית בחשמלית , אשר תזין את המאייד לפני ההתנעה. חום מנוע, אכן יש לבדוק את הטרמוסטט. האם במקרה המרת את היוניט מאוורר לטמפרטורה נמוכה יותר. אם כן החזר למידה המקורית. בכל מקרה, בחורף יש לצפות לעליית חום איטית יותר. -
אתה בהחלט צודק , בייחוד בצבעים מטאליים , יש להיזהר , חייבים לעשות בדיקה במקום נסתר. לצבעים אלו יצרו פוליש עדין יותר להשמה ידנית בלבד, עם ווקס נקי , עקרונית אין בעייה, אך תוצאות טובות יראו אך ורק אם אין חימצון של שכבת הלכה או אחרי הסרת החימצון. ווקס טוב אשר הושם כמו שצריך, יחזיק הרבה זמן בתנאי ולא יתקיפו אותו ע"י רחיצות מרובות מידי, אשר גם כך שוחקות את צבע המכונית.
-
אמנם, כפי שנאמר כבר,לבן קשה בצילום, אך בהחלט אפשר לראות את ההשתקפות של הרחוב לצידי הרכב וגם נצנוץ השמש טבעי לחלוטין. לא , איני משתמש בצמר גפן, זהו חומר לא מספיק ידידותי, נתפס בכל דבר, מתקווץ תחת לחות וכו. סמרטוטי פוטר כותנה עושים טוב את עבודת הפוליש. את הווקס (חומר לחוד) אפשר גם ידנית עם סמרטוט פוטר, אך אני משלב עבודה עם מכונה הדומה לדיסק חיתוך גדול, היא נבנתה במיוחד לפוליש עם מהירות משתנה ומאד מוגבלת. עליה יש דיסק גומי עטוף בפרוות כבש טיבעית. הפרווה נותנת תוצאות מצוינות.
-
אתה מוזמן, שים לב חומרים ועבודה מקצועית.
-
על בטוח, צור קשר בה"פ
-
דרמה! שמן נעלם מהמנוע תוך 20 קילומטר בלבד.
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של erez בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מוסר השקל החדש.. עדיף מנורת אזהרה ע"מ להציל מנוע. מלהתבכיין על 15 קילו שמן. תחי המנורה!!!! :idea: :idea: -
תודה על המשוב, החומרים ניקנו לפני הרבה שנים. הם של חברת ABEL הצרפתית. אני חושב כי כעט היא מוזגה עם DUPONT או TERTLE , זה לא ברור. עסקתי בכך פעם , אך אנשים עם מרצדסים וולוו או יגואר , לא היו מוכנים לשלם 600-700 שקל לעבודה של יום שלם!! הישום של הפוליש נעשה ידנית , למרות ויש אפשרות למכונה, את הווקש עם מכונה ופרוות כבש. אחרי ראייה בפורום, כי זה נושא אשר מעסיק הרבה חברים. החלטתי להוציא את הציוד מאיחסון ולהציע את שרותי עד גמר המלאי, אלא אם ימצא חן ואני אשיג מלאי חדש. מדובר בחומרים העולים מאות שקלים.
-
אחרי קריאת מספר שרשורים בנושא, הרי תוצאות של פוליש + ווקס , כל אחד לחוד.. מקצועי. הרכב לבן לכן קצת קשה לתעד.
-
הבטחתי כי אעקוב, היה כדאי. תקלה אותה קשה לאתר אונליין, הרי החכמנו . בהצלחה.
-
אכן סביר מאד להניח כי זה מנוע צעדים תקול, או חיישן למבדה . אם אתה יודע לפרק את מנוע הצעדים. הוצא אותו חלקית ממקומו והנע את המנוע . אם יש לך סרק פחות או חותר יציב. החלף מוע צעדים. אם אינך בטוח פנה למוסך אחר לקבלת חוות דעת נוספת.
-
לפי התיאור שלך, אתה מניע את הרכב כשהוא מוצף.. בייחוד בהתנעה חמה, נסה לניע ,בלי ללחוץ על המצמד (ניוטרל) ועם "פול גז" אל תעזוב גז עד אשר המנוע יניע, גם אם הפסקת את פעולת המתנע. זו כמובן תופעה לא רצויה ודורשת בדיקה של צביקה. אני בטוח כי הסחיבה וצריכת הדלק שלך על הפנים. באשר לרעשים , אמנם עדיף לשמוע מעט את השסתומים אך אם הרעש חזק מידי , תן לבדיקה.
-
סיטרואן zx 1.4i שנת 96 - בעיה במע' החימום
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של eli41 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא. אתה פותח ברז מים חמים אשר מזינים מקרן פנימי ובאותה תנועה אתה פותח , מיכנית, תריס הנותן לחום לעבור לתוך הרכב. -
טוב עשית ולמרות הכשלון כל הכבוד למכון על היושר. צריך להמשיך הלאה. איני מומחה למכוניות אלו ואעקוב בשמחה אחרי פיתרון. בהצלחה.
-
תגובה נבונה של בעל ניסיון, אין כמו בעלי אותו סוג רכב כדי להעיד. איך הקנגו שלך סוחבת? אתה רוצה שיפור משמעותי. צור איתי קשר בה"פ
-
-
סיטרואן zx 1.4i שנת 96 - בעיה במע' החימום
zvi.doc פרסם הודעה בנושא של eli41 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זאהר , כל הכבוד , אף טעות כתיב. המשך כך,(הלוואי ידעתי לכתוב 1/4 ערבית !) ןלעינייננו, איך אם כך הריח נעלם כאשר אלי41 מפסיק את החימום או מפעיל מזגן, ? דרך אגב, עדיין לא הבנתי באיזה רכב מדובר. -
המצאה חדשה, בטח יוציאו פטנט..
