Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. אני סקרן לדעת איך פעלת? הרבה חברי פורום לא בדיוק משתפים בתוצאות..
  2. שלום, יש סיבה טובה לחשוב כי כבל הגז שלך מתוח מדי בין התושבת של הציפוי שלו לבין מנוף המצערת. אם אכן כך, כאשר המנוע חם, בגלל התפשטות חומרים , הכבל נמתח ו"נותן " גז. בBX יש גם בעיה של עיוות הגוף של המאייד בצורה חמורה, ודווקה הידוק הברגים יגרום למצערת הגז להיתפס כנגד הגליל בה היא יושבת. ראה שיפוץ מאייד מלא עם יישור שטח . אם לא הסתדרת פנה אליי בה"פ
  3. מרק, אם אכן ה"סדק" הוא רק שריטה, אל תיגע ואל תצפה, אם זה סדק החלף או פרק ותן ךתיקון. האוזן אינה בעייתית . אין אנודיזציה על חלקי מנוע..
  4. יכולה להיות גם דליפת שמן מנוע ופיח מראש המנוע , הפעל את המנוע עם פקק פתוח וראה אם לא נוצרות בועות קטנות לפעמים בתוספת חלקיקי לכלוך.
  5. תנאי הנסיעה , מצב הכביש ומיומנות הנהג , הם הקובעים, לא הייתי רוצה להיות ליד נהג השם יהבו רק על הבלמים. לצערי, הזמן הקצר בו מאפשרים לימוד נהיגה, רחוק מלהיות מספיק על מנת להנחות את התלמיד בנהיגה חכמה ובטוחה והרבה אנשים משלמים זאת על בשרם ברגע מכריע. מה חש על בשרו נהג המרים את רמת הבלאי לטובת הבטיחות, זה חישוב גלובלי בעת רכישת רכב ונהיגה בכלל. לא עדיף פשוט להשתמש בברקס הרי למה הוא נועד אם לא לבלום את הרכב? בהילוכים (אוטומט)נוגעים רק בתנאי שטח המכריחים לגעת..כדוגמת ירידה ממושכת שעלולה לגרום לברקסים לאבד מכוחם לאחר בלימה רציפה וממושכת..
  6. זה נכון ועוד, בייחוד כאשר מדובר בצמיגים "ספורט".
  7. תגיד תודה כי הוא כבה, עקרונית, כי בבוכנות החום עלה מעל אפשרות הצתה.
  8. צר לי לחלוק על רוב המגיבים: הסוגיה של הבחירה בין נהיגה נכונה ובטוחה ולבין בלאי הרכב אינו נתון לשיקול בכלל. כמובן , לפי תנאי הנסיעה גם ברכב אוטומטי וגם ידני, הבחירה להיעזר בבלמים ע"מ לעזור למנוע לבלום, ולא להיפך, הוא צורך הגנתי מבחינת בטיחות. לכן גם אם המנוע והתיבה סובלים, מערכת הבלמים צריכה להישמר פעילה. היחס בין בלימת המנוע והבלמים ברכב פרטי,הוא ישר מול זה של משאיות, לכן כמו באחרונות, הכללים דומים. נכון , כי ברכב אוטומטי, חסרי ניסיון, ישתמשו פחות באפשרויות לבלימה מנוע בפניות במישור, אך בירידות , כבר ראינו דברים...
  9. עקרונית חד נקודתי., כמובן , אם האטם תקין , יש לפעול לפי נוהל של : מנוע צעדים, חיישן למבדה וכו.
  10. יש לנתק את הצינור הראשי המוביל מתחתית המצנן למשאבת המים ולהטות אותו כלפי מטה, עם מכסה מים פתוח כמובן.
  11. דיגו, האם הההזרקה חד או רב נקודתית? בחד נקודתית , מחלה של אטם שואב אויר בין "מאייד" והסעפת, יש לאטום מחדש אחרי יישור שטחים וללא סיליקון!! על מנת לבדוק זאת , מספיק להשתמש בספריי חלודה או קרבורטורים , להתיז קלות סביב התושבת כאשר המנוע פועל, אם יש שינוי בתפקוד ...
  12. אם הרכב הוא זה הנראה בתמונה DL? הרי ויש לו בלם יד קדמי, כיוון לא נכון, יכול לגרום לעיוות הצלחות . בכל מקרה בלמים רועדים , מעידים לעיתים על צלחות מעוותות. למרות זאת , יש לבדוק את תפוחי קצות מסרק ההגה, לפעמים חופש בהם יגרום רעידות בבלימה.
  13. אני באמת חושב כי אתה צריך למדוד את החום עם מדחום מתאים על מנת לדעת אם השעון חווה נכון. לשמר- אני בכנות ממתין לתשובה מנומקת בקשר ליעילות חום מנוע, ראה רצוי מול מצוי , לפי הצהרתך והחיזוק של FIZBAN.
  14. http://images.google.fr/images?q=tbn:mnNAhIWejsQJ:http://www.airbus.com/A380/Images/Reveal/a380exclusive.jpgלא להיבהל בפתיחה! http://images.google.fr/images?q=tbn:kH_cFWhgPgEJ:http://joglle.free.fr/a380/SnapsHot-2.jpgזה גם עולה לאויר..
  15. ראשית , תודה על העברת הנושא לאוף טופיק, מתאים לי. שנית , כבר הצהרתי כי כדי לאזן קצת , אני שם חומר למחשבה. תודה על הסובלנות. ויש כאלה, אשר לא לוקחים , לא מעוקצו ולא מדובשו, של הנפט או הגלובליות. יש להם רזרבות טיבעיות..ראלי דקר-דקר
  16. תופעות מסוג זה, טיבן לגבור או להיעלם , הכל תלוי בתגובה של המעוניין. הכל עיניין של החלטה בוגרת. מטלפנים שלש פעמים ביום ע"מ למכור לי , ביטוח שואב אבק או סתם אבק, אני לקחתי החלטה לענות להם בנימוס ובסירוב להקשיב, אני מתחיל לחוש כי מתחילים להניח לי. אותו הדבר בתופעות אשר לא במקומם , תרצו יתמוגגו להן לא תרצו יחגגו להן.
  17. זה ההבדל בין מכוניות בהן הנוסעים מעזים לנשום ולפלוט אדים לבין אלו בהן עוצרים את הנשימה!!
  18. Geneva by ice Il fallait oser braver le froid ce week end pour vous montrer ces photos exceptionnelles de Genève sous la neige, et parfois la glace. Ces photos ont été prises samedi 29 janvier, à Versoix, par une température "correcte" de moins 4 degrés. J'en grelotte encore ! Retour à la page d'acceuil ג'נבה , חורף שנה שעברה כמו שחוויתי ב-1985 עם הגה של אוטובוס מפרק 18 מטר, בידיים. ברר....
  19. בהרבה מיקרים החלפת גומיות שסתומים ובדיקת מחזירי שמן יפתרו לך את הבעייה. הייתי בכל זאת בודק קומפרסיה עם התזת שמן לבוכנה ובלי.
  20. אם אתה מתכוון ללכה שקופה מספריי מוכן, זה עלול להיות הימור , המדללים בבקבוקי הספריי שונים לעיתים ממדללי הצבע המקורי ויכולים לגרום נזק, למרות כי צבע מגן מקולף, כבר אסון בפני עצמו..
×
×
  • תוכן חדש...