Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. יש מלא שרשורים בנושא בזמן האחרון, חפש קצת אחורה,תמצא הרבה תשובות.
  2. יפה , יש לך היזדמנות להעשיר קצת את הידע של חברי הפורום.
  3. אני יודע כי זה נראה קצת פרובוקטיבי, אבל לפעמים, אפילו בתמימות, בא קצת לעשות סדר במחשבה.. טויוטה קורולה בת שנה וחצי. סניק בת שנתיים וחצי. וולוו 244 בת 27 וולוו 164 בת 31.5
  4. הבטחתי עוד...
  5. זה תלוי, לפני או אחרי... עליית מחירי הלחם אשר ל א מזיז לאך אחד אצלינו....http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html אתם יכולים לבדוק, אולי תמצאו תת כותרת ?.ללחם כמובן או זה: שלוש רכבים: אני אתחיל מהגדול לקטן: איסוזו איפון 94 (11 שנה על הכביש) יד ראשונה! שברולט קוואליר 96 (9 שנים) ורנו קנגו 2001 (4 שנים) עד כאן להיום!
  6. אצל בעלי דה-שבו, לעיתים מסלק לבן. אה..
  7. שמר, FIZBAN נניח לרגע כי זו אימרה נכונה, כיצד אם כך עולה היעילות בהורדת זיהום ע"י העלאת חום המנוע? לדידי בעירה טובה יותר, ניצולת גבוהה יותר = זיהום אויר נמוך יותר. כי אחרת, מדוע לא הורידו את חום המנוע מרגע בו מצאו את השיטה המאפשרת הורדת זיהום , קריא , ממיר קטליטי מחומם. בנוסף לאלקטרוניקת ניהול מנוע חכמה. אודה , כי עד היום , חייתי במחשבה כי , התזה של חום גבוה=ניצולת יעילה-זיהום ,נכונה; ועתה אני זקוק להסבר מבוסס לכאן או לכאן.
  8. יבואו עוד.
  9. ושלא יעמוד לכם בגרון!!!
  10. WOW, מצאתי חלק עתה אני חוזר מנשר, בחור אשר שמע על חיפושי , אירגן לי חלק אשר נראה במצב טוב ויש גם אחריות. בינתיים מתוך השערה כי החלק תקין, אני מודה מקרב לב לכל אלו אשר התגייסו לעזרתי . אני אדווח נקודתית לאלו אשר עדיין מחפשים , להפסיק את המאמץ. שוב תודה.
  11. הזכר נא את סוג וגיל רכבך
  12. דני לי יש חומר אותו הבאתי מחו"ל, קניתי אותו שם ע"מ להוריד שריטה אשר השאירו בחניה על רכב מושכר. זה עבד יופי. אבל כל החומרים האלו, לא נועדו לצבע מטאלי , רק לסיטטי אות החומר ממיס מסביב לשריטה ומעביר אלי פיגמנט. יש גם אבני ליטוש מיוחדים אשר עושים את אותה פעולה עם קצת פוליש נקי, אחריו יש לשים ווקס. בהצלחה.
  13. רפי מחפש , חלק בשבילי , מקווה לטוב . תודה
  14. לשמר- אני רואה בכך אישור ולא סתירה. לסילבר- אני סבור כי העלות נמוכה אך לך תדע..
  15. הדבר אותו אתה מתאר , נשמע הגיוני. אולי תוכל למנוע פירוק. יש תוסף שמן STOP LEAK מיוחד המחזיר את הגמישות למחזירי השמן. צריך להוסיפו והוא יפעל אחרי כמאה קיל אחר כך. זה עזר לי לא מעט פעמים ושימש גם כבודק מצב: אם הנזילה המשיכה , הרי מחזיר השמן סדוק , ראה, אפילו פצוע. ברוב הפעמים זה עזר לתקופה די ארוכה. אבל שים לב: בתנאי ויש שימוש במנוע. העמדתו לתקופה ארוכה תיבש את מחזירי השמן מחדש.
  16. נסה להוסיף צילום ברור של הצינור, זה יעזור למגיבים.
  17. עם כל הכבוד, יכול להיות כי הפתרון הוא לא לגעת כלל. אלא עם בדיקה העלתה כי המערכת לא תקינה.
  18. למרות ואיני משוגע מכוניות, יש לציין כי אם זה האוסף שלך, הוא מעורר געגועים. בקשר לקטלוגים, התכבנתי ליצרני המיסבים , לא הרכבים. למרות זאת , איני מבין: אם אתה צריך להחליף חלקים אלו, מדוע לא לפרק אותם ולקנות לפי דוגמא, כמעט אין מיסב או מחזיר שמן אשר יוצר ולא ימצא בשווקים.
  19. בכל מכונית , לוקח כ-7 עד 10 דקות לקבלת חום מנוע יעיל, רצוי לחמם את המנוע בנסיעה. בחורף זה יכול לקחת מעט זמן יותר.
  20. אולי קצת הסבר; חום המנוע המינימלי והמירבי נקבע ע"י יצרני הרכב משתי סיבות עיקריות: 1. כל מנוע יתן תפוקה גבוהה יותר וניצולת דלק טובה בחום גבוה, לכן הגבילו את החום המינימלי, מתחת לכך הניצולת יורדת. 2.המידה המקסימלית היא לשמירה על חלקי המנוע, אין מה לעשות גם פה יש גבולות, אשר עם השנים עלו בצורה משמעותית. שים לב, במכוניות חדישות , צימצמו את כניסת האויר בקידמת הרכב. לכן ולפי דעתי העניה: אם אתה רואה עלייה גדולה בתצרוכת הדלק, מנוע לא מתפקד כראוי וכו, אז רוץ לבדוק את הנושא. אך, אם הכל כשורה וכך אני מאמין, הרי לא סתם המאווררים מתחילים פעולתם בחום מסוים ומפסיקים כאשר הוא יורד למינימום הקבוע ע"י היצרן. וברור כי כאשר רכב נוסע על כביש פתוח והאויר קר, הוא יתחמם פחות. לעומת זאת בעיר ופקקים ובתנאי מזג אויר חורפיים אך לא קיצוניים , עדיין אפשר לראות את חום המנוע עולה והמאווררים פועלים ומפסיקים בקצב אחיד.
  21. שלום וברוך הבא אם אתה מתכוון למידות מיסבים ומחזירי שמן לפי רכב, יש AUTODATA אשר אחד מחברי הפורום נותן ממנו תמיד מידע (איני זוכר את שמו כרגע , אם אמצא, אחזור לעדכון). מעבר לכך , לנושא המיסבים , ליצרנים יש קטלוגים שלמים המתחדשים כל שנה, הם מסופקים חינם , צריך לנדנד לסיטונאי יבואן או אולי לפנות דרך האינטרנט ולבקש. את תוכנת AUTODATA אפשר להוריד בEMULE אבל זה לוקח המון זמן.
  22. תודה, יצרתי איתם קשר, ביקשו לטלפן מחר בבוקר. בינתיים עוד גולש נתן לי הצעה , תהיה לי יותר בחירה . בינתיים , מלא תודה.
  23. מטריד , אהה? במקום להחליף עגלה, אני נוסע קבוע לחו"ל, זו בחירה של לא מליינים. חוץ מכך, אמנם איני משוגע (באופן כללי ,כן) מכוניות, אבל זה מדהים להגיע לשיאים . הקודם היה רנו4L 1967 נמכרה עם 600K בשנת 1976 ונראתה נוסעת עד 1998. אם הייתי מוצא אותה מחדש הייתי בטח רוכש אותה .
  24. תמדוד את חום המים עם מדחום של דודי קיטור או בוילרים . רק כך תדע אם החום תואם את היוניט. לא בהכרח יש לך בעיה. האם אתה מאבד מים דרך מכסה הרדיאטור או מיכל הגיבוי. האם המאווררים מופעלים ומופסקים בקצב, פחות או יותר אחיד? וכו. ראיתי את הציור של המחוג שלך. ממש לא מרשים!
  25. BX 19 BREAK 1988 יד ראשונה, בועטת ונושכת עם כ-800K ק"מ. לסקר שלך חסר שנתונים , לא יכול להצביע. נא לתקן.
×
×
  • תוכן חדש...