Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. באופן כללי, במקצוע הזה , חיוך גורר חיוך, אני עובד עם מכללים 17 שנים מבלי ויהיה לי מוסך, נכון הם קצת יקרנים, אך אם תלך באופן קבוע והם יבינו כי אתה קליינט העושה את רוב העבודה לבד ,תקבל גם יחס טוב גם שרותי בית מלאכה ברמה גבוהה, לפעמים חינם ,ואתה בשקט יכול אחרי תקופה של נאמנות לקבל 20% הנחה על רוב המוצרים. נכון גם כאן לומדים עם מי קל יותר לתקשר וממי צריך להימנע.
  2. טל, אל תשים תוסף. אני מסביר לכולם: אם הבעייה אכן בתוך התיבה, הרי , נראה כי הסינכרונים שחוקים או קשה להם לנוע. הקושי בתנועה נובע בעיקר משמן סמיך מדי, לכן כאשר שמים תוסך , רק מכבידים על התנועה. יש לשים שמן הרבה יותר דליל, לא יקרה כלום לתיבה, זה פותר את הבעיה , בתנאי ואין פגיעה בסנכרונים והבעיה אינה חיצונית לתיבה, דהיינו, מוטות קישור לא מתואמים או מצמד כושל. תוסף "עלול" לעזור במיקרים בהם הבעיה היא חריקה וצוויחה מהתיבה או הדיפרנציאל הכלול בה.
  3. זה לא יקר . תעשה ובדוק גם את התושבת העליונה.
  4. הביטוח אינו יכול לכפות עליך מוסך הוא יכול להמליץ, לעומת זאת למוסכי הסדר יש מחויבות לחברות הביטוח.
  5. סיבה נוספת להפעיל ביטוח, כמובן בתנאי והצד השני מפעיל גם, ורק לאחר אישור המהמבטח שלך תתחיל לפעול. אגב, כל עוד הכל שמיש , אל תנסה לישר כלום.
  6. החוטים דומים לפלדה קפיצית כי הם נוגעים בגוף החימום, לכן שיטת הלחיצה . ושוב, כל עוד הפרש המחיר בין מקורי לחלופי , הוא זניח קח מקורי, רק תרוויח, ..
  7. איך לא הגעת לשיא מכללים בחדרה (אא"ל מכללים,כיום) יש להם הכל. רק בקר, שמר ענה לך , אך אין צורך להניע, הכנס צינור לרדיאטור ותן לו לשטוף. אל תשכח להוציא אויר כראוי ולבדוק שוב מים כאשר המנוע התקרר לחולטין אחרי החימום הראשון. זכור , נוזל הקרור הוא רעל חזק גם לך וגם לטבע !!!
  8. איפוס מחשב ע,י ניתוקו פותר הרבה בעיות..
  9. קצת פרטים בבקשה..
  10. לתושבות אלו ניתן להחליף את יציקת הגומי אשר יצוקה בתוך תותב, זה מוזיל, אך העבודה מרובה , הסרת ציריה ימין אחרי ניקוז שמן תיבת הילוכים וכו' אני מציע לך להחליף באותה הזדמנות גם את התושבת העליונה ואפילו את הטרפזים הנועלים אותה. זה מצדיק את עצמו. תוודא כי מילאו שמן בתיבה !
  11. אמנם זה קרה לי אך פעם אחת, אחרי בירור עם המבטח כי הצד השני יעמוד בהוצאות , שמתי את הרכב במוסך הסדר ולא הצטערתי. באשר לתהליך, הם קודם פרקו כל חלק מסווה ולאחר מכן קראו לשמאי, כך לא היו ויכוחים. בהצלחה.
  12. הלו! רק אל תעבוד עם מקדחה, היא תחמם לך את הצבע ותגרום נזק רב. מכונות לווקס פועלות בין 100ל-600סל"ד עם כרית מפרוות כבש אמיתי. גם החומר בו אתה משתמש צריך להתאים למכונה. אם אתה רוצה לעשות ווקס מפני והצבע איבד ברק, דע לך כי יש לעשות פוליש קודם. אובדן הברק בא החימצון השטח החיצוני של הצבע, כמו חלודה, לכן , תפקידו של הפוליש הוא להסיר בעדינות שכבה זו, רק לאחר מכן יש לשים ווקס אחרת , זה כמו לחבוש פצע עם בוץ. בברכה ZVIDOC
  13. מישהואחזרמחופשכדילהעירשרשוריםמתים? :roll:
  14. חיישן למבדה הוא רכיב עמיד אבל מתכלה מעצם העובדה והוא מייצר מתח ע"י שתי אלקטרודות. עקרונית לכל חיישן כזה יש סוף. אני אישית ממליץ להתקין מקורי למעט אם הפרש המחירים הוא אסטרונומי. למקורי יש מחבר מתאים והחליפיים מגיעים עם חוטים גלויי אותם קשה להלחים וצריך מהדקים מיוחדים.
  15. אתה כבר ראית איך יורדים פה על מישהו אשר יש לו רעיון אחר.... אני עובר אליך בה"פ
  16. בטעינה בודקים אך ורק את המתח -V- הזרם -A- הוא גורם של מהירות, לכן כאשר מצבר הוא טעון הטעינה ההמשכית ללא הפעלת צרכנים גדולים אמורה לנוע בין 12.5 ל-V13.5. כאשר יש צרכנים גדולים ובייחוד אחרי התנעה המתח יכול לעלות עד 14.5V , אולם אין לשכוח, את העבודה הקשה אמור לעשות האלטרנטור והמצבר, למעט התנעה והתגברות על צריכה גבוהה פתאומית, נועד לגבות את המערכת. אם המתח היוצא מהאלטרנטור תמיד מעל 13.5-7V תהיה טעינת יתר אשר תרתיח את המצבר ותכלה אותו מהר. נושא השדרוג הוא הפוך, אין ךשים אלטרנטור קטן בהספק מהמצבר. גם אני ראיתי מצברים בני 4 ו-7 שנים אך זה נדיר.
  17. איזה הוצעה ואיזו שפה? אני עובד עם ספרים בצרפתית בד"כ והם הרבה יותר טובים מהיינס למרות הקפדנות שלו, אבל לכך צריך לדעת צרפתית.
  18. לא אל תוריד אמפרים. מצד שני אוסיף על רפי , כי גם טעינת יתר קבועה , תהרוס מצבר מהר מאד. אני מקווה כי החלפת מצברים תחת אחריות.
  19. הוא יחודי בכך והוא פחות צמיגי, אני לא אגלה לך מה אני שם במקום אני מאמין לך כי למכונאי לא קורה כלום , אולי זה שילוב בין בעיה קטנה ולבין סיגנון נהיגה.
  20. מרק שלום קודם, סחה על הDS, באשר לתיאור של היינס, למה לא, אחרי קבלת "שפריץ" קטן לעיניים מתחת לרכב , זה נשמע לי כתהליך הגיוני, אני מאמץ. עתה, בהקשר לתת לחץ המיכל. האם מי מכם כבר ראה מיכל דלק מכווץ? אסור ליצור תת לחץ במכל, לשם מניעת תתלחץ או לחץ יתר , לכל מכל יש נשם, אשר הוא לפעמים נסתם מבוץ אשר הצליח להגיע עד אליו, לכן כאשר יש רעש של יניקה בעת פתיחת מכל דלק, רצוי לבדוק את הנשם.
  21. זה אכן יכול להיווצר מצורת נהיגה..
  22. הלוווווווו אתם קופצים מעז לתייש. מה היה הנושא? לעניין , חלק מהמאזדות הן צרכניות לא קטנות , כאשר זה חורג, יש לפתוח בבדיקת חיישן חמצן (למבדה) וניקוי מנוע צעדים , בעדינות, אם שני צעדים אלו לא עזרו אפשר להמשיך עם הזרקת תוסף K44. במכוניות אלו כאשר חיישן זרימת אויר תקול, המנוע יגיב בהתאם. חלק יקר.
  23. זו אפשרות קיימת , אני מצפה לתשובה בנושא מפותח השרשור, אם אין לו בעיית התחממות איני רואה סיבה לשינוי. היו לי הרבה הפתעות בנושא שינוי רמת התחממות.
×
×
  • תוכן חדש...