Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. http://www.sensorsweb.com/car_sensors http://auto.howstuffworks.com/ http://www.picotech.com/auto/lambda_sensor.html אני מכבד הכל. בברכה ZVIDOC
  2. תודה על התגובה למרות סקרנותי לנסות את הC2, כשקיבלתי אונו דיזל, רווח ליכי ידעדי כי לא אתאכזב. במקרה ונסעת על ה-C2 אשמח לשמוע רשמים. נסיעה טובה. אה, אגב, עם LFT או כל אתר אחר, אל תתביש ליצור איתם קשר טלפוני על מנת לאמת כל פרט אפשרי.
  3. צר לי לאכזבך , אני כל היום עם אימא, אבל היא אומרת : אל תרד לרמה...
  4. נכון, רק סיכנת את חיינו ושלך! עם כל הכבוד לאישיותך ונחמדוך. מעבר לזה , וזה הרבה פחות חשוב יכלת להרחיב את הנזק. מצטער אל הטון, אך נמאס לראות תאונות.
  5. אל מה אתם מתמקחים, אחרי התאונה המדוברת בלוד. תגיד תודה על חזרתך הבייתה בשלום, שלם את המוטל עליך ולהבא, אולי פשוט תרגע. הרי אתה מודה בעבירה. בסטה.
  6. כאשר נכנסתי היום לפורום, השרשור החשוב הזה היה בתחתית הדף, לעניות דעתי הוא היה צריך להיות דביק . באשר ל"עוד" מקרה מצער אשר אנו בהחלט מזועזעים ממנו, אני חא אכנס לניתוחו, אך, יש לי דעה בקשר לצורה בה אפשר לצמצם את התופעה: כל נהג הנתפס נוהג בשלילה או אי יכולת נהיגה, גילופין, מחלה, לא יקבל דו"ח תעבורה אלא תיק פלילי באשמת כוונה לרצח של X ולהישפט בהתאם. כנ"ל גם לנוסעים איתו, הם שותפים למזימה, כי לא יכול להיות כי אינם מודעים לעבירה. שיפוט לפי תנאים אלו ופרסומו יצמצמו ולו במועט את הרצון לקחת הגה לידיים בלי הכשר. לא יעזור לנו לקלל לצרוח וכו. צריך ליצור לחץ על העוסקים במלאכה.
  7. אני שכרתי פוטו דיזל השנה באיטליה בחברת אויס בתווך של http://www.lft.co.il/אולם אני חייב לציין כי בחרתי את גודל המכונית, בהצעה היתה C2 , ודיזל נשאר כבקשה לא מחויבת. לגבי גודל זה של מכונית זה די הפתיע אותי, אך באיטליה הסבירו לי כי הם מחזיקים אותם בכמויות גדולות בגלל הביקוש. לכן , איני חושב כי תוכל לקבל הבטחה סגורה בנושא דיזל כמו בכל החברות.
  8. מחיר סביר בהחלט, איך הגעת עם המכונית למוסך?
  9. כאשר החיישן מחובר עם השקע-תקע המקורי: אין אפשרות לטעות בחוטים. שים לב החוטים דומים יותר לחוטי פלדה מאשר לנחושת , לכן חשוב פעמיים לפני קטיעת חוט כזה.
  10. אישית , לא הייתי משתמש בחומר ניקוי, כאשר יש כבר סתימות , יש לתת לפרוק. בנוגע לקצף, יכול להיות כי הוא נובע משאריות של לכלוך אחרי השיפוץ , תוציא את הטרמוסטט, הכנס צינור מים לפתח המצנן, פתח את הצינור העליון ותן למיים לזרום, או לחלופין, בלי שום פרוק , כל פעם כאשר אתה רואה את הקצף, תזרים מים בלחץ נמוך ותציף את הקצף החוצה, אם אחרי מספר פעמים הוא לא נעלם. נסה לחזק מחדש את ראש המנוע. ואם זה לא עוזר אז הראש לא תקין והבעייה אך תגבר.
  11. מתג עולה בסביבות ה-170 ש"ח! בדוק בכל זאת את אוטומת האיתות לעיתים יש אחד לחרום ואחר לרגיל.,. באשר לפרוק והרכבה, אם אתה חושב לבצע בעצמך, טפל בפלסטיק בעדינות, יש בורג קטן בצד שמאל הנראה רק כאשר פותחים את הדלת.
  12. יש מכוניות (ישנות יחסית) בהן אין המחשב מתריע על תקלה בחיישן למבדה וחבל. לעומת זאת אתה יכול למדוד את פעילות החיישן על הרכב: חבר אותו בחזרה למחשב, קח מד מתח אנלוגי, אפשר גם דיגיטלי אך פחות נוח. התנע את המנוע ומדוד על חוט ה-+ של החיישן מול המינוס או האדמה גם בסרק וגם ברמות של 2500 סל"ד. אם המתחים נעים בין 0.4 וולט ל-1.3 החיישן תקין. בין 0.4ל- 0.8 : אינו תקין. ואם אין מתח כלל או נמוך יותר , אזי כנ"ל. כיום רוב החיישנים , הם בעלי גוף חימום, או אז צריך לבדוק גם את תקינותו. באשר לספריי קרבורטורים, לא ידוע לי כי הוא יכול להזיק לחיישן, הייתי אומר כי אחרי השיפוץ ראש , החיישן ספג כמות לכלוך דגולה בהתנעה הראשונה. וכמו אשר נאמר כבר , רצוי להחליפו בתקין ע"מ לקבל ניצולת טובה.
  13. ב-ACE גן שמואל יש תחנת שכפול , הבחור אשר עובד שם , עושה נפלאות.
  14. על פניו ניראה כחגורת הגה+אלטרנטור. אל תנהג ברכב זה לפני תיקון! גם מסוכן וגם ישבור את סקטור ההגה.
  15. 1.8CC אתה יכול לפרט בבקשה?
  16. און קור" שברח' פנקס 16 א.ת ישן נתניה, טל' 09-8841524 ובקש את כפיר.או חזי, הם מאד מוכשרים וישרים. הם גם ייעצו לך על הדרך הטובה והזולה. אישית תיקנתי אצלם או שלחתי עשרות מכוניות.
  17. יש לציין כי רוב התשובות , די ממצות את הנושא, אין ספק כי המטרה לעבור לגפ"ם נולדה בעולם המערבי (למעט מלחמות) ע"מ לצמצם את זיהום האויר. לכן בחו"ל , צרפת איטליה הולנד ועוד, מכונית המותקנת גפ"ם, רואה גם הורדה במיסוי השנתי על הרכב, לעיתים חניה חינם בערים מסוימות, הנחה בביטוחים ויציבות מחיר התדלוק. כיום כאשר משבר הדלק פוגע בכולם, גם באירופה יש דרישה גדולה יותר להסבות וכן מעבר לביודיזל . באשר לארצינו, כבר היום, למרות הצהרה מפורשת של המדינה , לא להעלות את מחיר הגפ"ם עד סוף 2006, כבר העלו את מחירו. כך , כאדם החושב קודם על איכות האויר, קשה לי להגיד למצטרפים , כי יש ביטחון בכדאיות הכלכלית. באשר לתפוצת התחנות וריכוזן בצפון הארץ, : הקמת תחנת גפ"ם בארץ תלויה ב"תוכנית" תב"א. אשר בין היתר קבעה היכן אפשר להקים תחנות גפ"ם, מאחר וההגבלות אשר הציבה המדינה בנושא הצבת צוברים ותדלוק הם דרקוניים . במרכז הארץ,באיזור הכי דרוש, אין סיכוי לראות תחנות חוקיות צצות מחר , אלא אם המדיניות תשתנה. באירופה הדרישות הרבה יותר קלות ואפשר לראות תחנות גפ"ם משולבות באילו של דלק וסולר , גם באמצע אזור עירוני. צוברים , גדולים יחסית וללא קירות מגן, אפשר לראות ליד הרבה בתים פרטיים אשר משתמשים בגפ"ם לחימום כחומר הסקה נקי. תנסו לבקש להקים תחנה או להציב צובר ליד ביתכם....
  18. תודה הייתי שמח לקבל עוד מידע
  19. אוקיי , רק אל תשים את החומר במיכל הדלק!!
  20. שמן מנוע משומש עובר , בזמן שהייתו במנוע , הרבה תהליכים כימיים ופיסיקלים המשנים את הרכבו. החומר הכי מסרטן אשר נוצר בו נקרא "דיוקסין". זהו חומר הנמצא גם בשנאים גדולים של מערכת החשמל הביתית ציבורית. חומר זה גרם למחלתו של כפר(SEVESO) שלם באיטליה , לפני כ-20 שנה, כאשר התפוצץ מפעל ליצור חומר זה למטרות קרור שנאים. נשיא אוקראינה החדש , הורעל בחומר זה בזמן הבחירות שם ופניו מכוסים עד עתה חורים. לצערי גם אני , כמו הרבה מכונאים אחרים , נגענו בשמן שרוף מבלי לדעת על הסכנות התמונות בו. אין לזה כל קשר לשמני בישול. שמן סויה ידוע כגורם לסרטן ריאה לאנשים העוסקים הרבה בטיגון, בייחוד בסין. מסקנה : יש להמנע ככל האפשר ממגע עם שמני מנוע שרופים ולא להתביש לרחוץ ידיים מיד אחרי מגע עימו, אפילו באמצע העבודה.
  21. האם הצינור נשבר ליד העינית? אתה מוכן לתאר לי את הצינור? מהיכן לאן הוא מחובר?
  22. שלום ושנה טובה אשמח לקבל נתוני צריכת דלק של KIA SEPIA LEO, רצוי לפי ניסיון ולא נתוני יצרן. תודה מראש
  23. לך למכון רישוי הבודק עשן וגם מכוון . זו הדרך הזולה ביותר לקבל מידע.
  24. התקנתי התקן קטן במערכת היניקה אשר פועל כבר בסיבובים הראשונים. יעיל על כל סוגי הרכב בייחוד דיזל
×
×
  • תוכן חדש...