Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. קוטב מינוס בדחילו ורחימו
  2. בהתנעת בוקר בדרך כלל
  3. נהדר, חבל,לא העברת את תוכן זה לכל כותרי הפורום, אה, קראתי את הכללים תודה.
  4. 1. אני מאמין שהשנתון שגוי. 2. חיישן למבדה בהחלט יכול להיות אחראי לתחלואים מסוג זה כולל צריכת דלק גבוהה. 3. הסלילי במכוניות אלו מקבל ארקה דרך החיווט. ומאחר והמצב לא משתנה, אזי אפשר להסירו. 4. יכולים להיות גם חיישנים אחרים כגון חום מנוע , חום שמן מנוע וכ. המפריעים למחשב. 5. אפשר לנסות לאפס את המחשב ע"י הסרת קוטב (-) מהמצבר למספר דקות, יש המפעילים בזמן זה את מתג ההתנעה ע"מ לפרוק קבלים. 6. גם מנוע זעדים חורק לפעמים וזקוק לניקוי או החלפה.
  5. אני מצטרף להודעה הקודמת עם תוספת, במכוניות אלו כל טעות בהשמת צינורות תת לחץ יכולה לשבש. אבל גם מנוע צעדים יכול להשתבש.
  6. מבלי להיות אירוני קשה פה לאנשים, ובכל זאת מאחר ובאמת יכולות להיות הרבה סיבות אני מציע לך ללכת למכונאי אשר יש לו מכשיר למדידת 4 גזים , זה יכול לתת תשובה על הרכב זיהום ולפי נתונים אלו אפשר להתביית לבעייה, מצד שני אני מצטרף לדעה על האפשרות כי נתינת הרבה טורים ללא מאמץ יכול לגמור מנוע גם אם הוא עדיין " בריא"
  7. אם כך כדאי לך ללכת לאזור רח' הרצל רח' העליה עד סלמה בתל אביב , יש שם סיטונאים לפחחות רכב. ואם יש לך חבר פחח תשאל אותו על כל הנושא , תחסוך זמן. בהצלחה
  8. ה"בומבה" של מכוניות הסיטרואן למינהן אמורה להיקרא בעברית "כדור", משמשת ראשית כקפיץ ובולם זעזועים, הקפיציות נקבעת ע"י לחץ החנקן היבש, גז מאד גמיש ועמיד בחום גבוה, ובלימת הזעזועים ע"י קוטר הנקב בטבעת המצויה באיזור התבריג. לכן חוק ראשון : אין לטעות במיקומה של ה"בומבה" ,אחוריות וקדמיות אין זהות , לא בלחץ ולא בקוטר החריר. ה"בומבות" של צוברי לחץ אשר מורכבות על הווסת הראשי ובמערכות ההיגוי , אין להם בכלל טבעת בולם והשמן "מכה" ישירות על הממברנה . הלחץ בהן בד"כ זהה 62BAR והן משמות כיוצרות לחץ הידראולי חוזר גם אחרי כיבוי המנוע , מכאן אפשרות בלימה נוספת של מספר פעמים ובמודלים כמו CX ישור הגה למרכז. http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html/h/hydro.html
  9. יש הרבה היגיון מאחורי הדברים אותם אתה אומר, יש מתח רווחים גרול! חייבים לגרום להם ולמדינה להוריד פרופיל.
  10. רק אצל ספקי צבע למכוניות מקצועים תמצע פוליש מתאים. באיזה איזור אתה גר?
  11. תנסה פוליש עדין בלי ווקס , ווקס שמים לאחר הורדת שכבת החימצון.
  12. אני משתמש כבר 25 שנה בתוסף STP הוא היחידי אשר אינו משאיר קליפה על החלקים והגל זיזים תמיד נראה נקי בלי משקעים, BX19 780000 ק"מ, נכון, שיפוץ מלא ב- 360000 וראש מנוע ב760000 לפני מספר חודשים. מאז שיפוץ המנוע אני משתמש בשמן חצי סינטטי ותוסף ואיני מצטער על כך , המנוע שקט יותר וסוחב להפליא.
  13. http://www.vroom.be/fr/dossiers/iaa-salon-francfort-2005/index.asp זה אתר בצרפתית עם רשימה גדולה של חידושים
  14. מחיר ממוצא בחנויות חלפים 165 ש"ח אם לא תמצא תכתוב לי נשיג בקלות.
  15. שלום אני מתדלק שנים אך ורק בתחנות הנותנות הנחות, חייבים לגרום למשחק התחרות להתקיים ובודאי בימים טרופי דלק אלו. באיזור חדרה בתוך א"ת צפון יש "דור" עם 25 א"ג הנחה לא רחוק ממנה תחנת "טן" 25 א"ג ליד קוסמוס עמק חפר "טן" 22 א"ג חיד רכבת חדרה מזרח "דש" 20 א"ג ליד הסחנה "אלון" 30 א"ג. בהצלחה
  16. אם כתוב LHM אין הבדל
  17. החנות בחדרהמוכרת בשם אא"ל מכללים, לשעבר שיא מכללים, יש האומרים שהם הולכים למסיקה. המחיר שמה טוב עם מראים נחמדות וסחבקיות עדינה מקבלים בקלות הנחה.
  18. רק לא זה! אני מתכוון לבדיקה בירידה, תודה! **תגובתך נערכה מעודף סימני קריאה ושלל פונטים וצבעים שגורמים לה להיראות כמו סיוויק של ערסים, קרא את כללי הפורום שוב! **
  19. מידע בדוק- כיום לעומת זמנים קודמים יש הרבה יצרנים לשמן הזה וכולם תיקניים, הכי נפוצים זה TOTAL ,VALVOLINE הדבר היחידי והחשוב ביותר: על התווית צריך להיות כתוב LHM " שמן הידראולי מינראלי". מחירו בשוק נא בין 20ש"ח אצל חנויות חלפים ועד 38 ש"ח בתחנות דור. לשם המידע הכללי, אין לשים שמן הידראולי של משאיות או תיבת הילוכים אוטומטית. לעומת זאת ובהוראת היצרן: בזמן מצוקה ואין להשיג שמן זה, יש לשים שמן מנוע מינראלי אותו אפשר להשיג בכל מקום. יש לשטוף את המערכה בהקדם בגלל הצמיגות השונה שלו. אך הוא היחידי אשר לא יגרום נזק לגומיות במערכת מפני והוא מיוצר מאותם חומרים. http://www.aussiefrogs.com/snippets/lhm_story.htm
  20. סביר גם סביר, כולל עבודה
  21. אסור לגעת ידנית ביחידה הפנימית של חיישן האוויר, הוא שביר כמו חוט מזכוכית! אפשר להתיז עליו קלות ספריי.
  22. נחמד, סוף סוף יצא המרצע מהשק: המתנתי למידע הזה, "יש להפעיל לחץ גדול על הבלמים".. תופעה טיפוסית למגבר בלם לא תקין, או כל ההתקן, ממברנה מחוררת, או "בליעת אויר בין המנוע למגבר. האם המנוע קצת מזייף בסרק?. בכל מקרה רצוי לתת למוסך רציני כדי לא לטעות. מכונית אמורה לבלום לפני היכולת לנוע!!!!!!!!!!
  23. עקרונית, אי אפשר למעט עם מכשיר המעמיס על המצבר. ובכל זאת בדיקה קצת פחות יעילה אולם לפעמים מספקת: אם מד-המתח (וולטמטר) מראה על 12.3V ויותר , כאשר המנוע כבוי יש להפעיל תאורה מליאה מגבים מאוררים , בקיצור כל צרכן הניתן להפעיל מבלי להניע. מסתכלים על המד-מתח ורואים באיזו מהירות המתח יורד : ירידה מהירה או נפילה , אשר תראה גם התאורה, תצביע על מצבר חלש, ירידה מתונה תצביע על מצבר בעל עמידות. בהצלחה
  24. בתור נהג לשעבר בתחבורה הציבורית של זנבה (שוויץ) ובתור שומר סביבה, אני יכול רק לברך את הפרויקט הזה ולקוות כי הוא ינחל הצלחה ויתפשט לכל רחבי הארץ. באשר ליכולות והנוחות של רכבים אלו, אחרי נהיגה של אוטובוסים וטרוליבוסים באורך של 18 מטר ורוחב 2.75 מ' איני חושב כי יש בעיה גדולה עם תלת מפרקי בנוי נכון. אמת, זה דורש נהגים מיומנים ובייחוד ציבור משתמשי כביש מתחשבים ללא חניות אסורות ומתן זכות קדימה לרכבים אלו ולכל רכב ציבורי אחר. כן גם כאשר הוא יוצא מתחנה!! באשר לנוחות היושבים מאחור, כיום רוב הרכבים המפרקיים מונעים ע"י הציר של ה"עגלה" דבר אשר הוסיף יציבות. לעיתים בערים הרריות כגון לוגאנו או גרנובל. הגלגלים של העגלה פונים יחד עם ההיגוי הקדמי דבר המקצר את רדיוס הסיבוב ומאפשר שימוש בפיתולים מדהימים. באשר לסכנה לנסיעה בתחבורה ציבורים , כאשר הועלתה ע"י אחד מהמגיבים, זו בחירה- לצאת מהבית אל הרחוב זה פשוט מסוכן!!! http://www.tpg.ch/Internet+TPG/Anglais/Aboutus/EMateriel/EVehicules/List+of+Vehicles.htm http://www.tpg.ch/Internet+TPG/Francais/ToutSurNous/Materiel/Vehicules/ParcVehicules.htm
×
×
  • תוכן חדש...