Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. zvi.doc

    שאלה בקשר לגז!

    נכון להיום , לא. מה ילד יום בארצנו? שנה טובה
  2. צביקה, בישראל של היום: מודדים צריכת דלק לפי זמן הנסיעה בפקקים ולא בק"מ. בהצלחה
  3. הבוקר , יום ו', ריאיינו את השר פואד בן אליעזר בקשר לעליות המחירי הדלקים והרכב המס המגולם בו. מר בן אליעזר פשוט מוצא זאת טבעי ובקיצור העם יכול לקפוץ! לשאלה : מתי בפעם האחרונה הוא עלה על אוטובוס ? הוא לא התבלבל וענה כי לפני שנה וחצי. אני מאחל לכל השרים להיות תלויים אך ורק בתחבורה הציבורית.
  4. האם הגז השרוף מריח חזק? אם אכן כך, אזי יש להגדיל את התערובת בממיר . תערובת ענייה מדי מתקזזת ע"י לחיצה חזקה יותר על דוושת הגז=צריכה גבוהה.
  5. לפי תאורך את המצב : מערכת הגז שלך אינה תקינה או לא מכוילת. ההפרשים גדולים מדי לעומת נתוני הבנזין אשר אתה מציג.
  6. נושא הכלים המיוחדים אכן קיים , אולם על פי רוב לכל קבוצת רכבים לחוד. ערכה כזו מאד יקרה למכונאים אשר אינם מתמחים או מייצגים יצרן מסוים. לכן , כאשר אין ברשותך כלים אלו, המחליפים מכבש וכו. , הרי, צריך לעשות זאת בבית מלאכה. כל השאר , תקף ויציב.
  7. רב תודות ושנה טובה ZVIDOC
  8. שלום רב ושנה טובה היום התקבלתי ע"י מנהלי הפורום לחיק המשתמשים באוף טופיק, אני מברך אתכם על קבלתי ומקווה לעניין את כולם. בתור פתיח , יש לי שאלה: האייקונים אותם אני רואה בפורום אינם זזים אצלי, מה חסר לדפדפן שלי כדי להפעיל זאת.? תודה ושוב שנה טובה. ZVIDOC
  9. אני כנראה אחזור לשרשר את נושא החיסכון בדלק עם סקירות על הצורה בה מתמודדים עם הממשלות בארצות אירופה. המשך יבוא. אגב את הגז לבישול מעלים במעל ל30%!!!
  10. עקרונית , בעיה מסוג זה נמצאת בכפתור על קורת הדלת. פרק אותו בעדינות, אל תאבד את החוט הפנימי. בדוק אם בגשור ישיר התאורה מופעלת. אם כן, נקה היטב את מגעי הכפתור, בדרך כלל גלויים לעין, שים גרפית על הבורג והרכב מחדש. בהצלחה.
  11. הייתרון בשמנים חצי סינטטיים הוא העובדה כי אפשר להשלים בשעת הצורך עם כל שמן, אך כעיקרון לא הייתי מערבב ע"מ לעשות טיפול תקופתי, שמור לך אותם להשלמות.
  12. מתכת נחשונים-יצרני רדיאטורים קיבוץ נחשונים חפש את מספר הטלפון של המפעל,יכול להיות כי הם עדיין עושים שיפוץ במקום גם אלי ראדיאטורים בא"ת חדרה , בחור מוכשר.
  13. שלום לא נראה לי כי חור במערכת פליטה תגביר צריכת גז אלא עם המערכת סתומה. לעומת זאת מאד חשוב לדעת אם גם בנסיעה על בנזין הצריכה גבוהה.או אז הבעיה היא כללית ברכב. מערכת גז דורש מכונית תקינה מאד, ממצתים ועד אטימות מליאה של הסעפת והפילטרים. אם המערכת ממוחשבת . יש לדעת כי הממברנות בממיר הגז עוברות "הרצה" ומתרככות בהתחלה , לכן נידרש כיול מכני וממוחשב , אפילו מספר פעמים. מנוע הצעדים של מערכת הגז מושפע ישירות מחיישן הלמבדה ולכן יש למדוד את נתוניו ע"מ לדעת אם הוא תקין. אשמח לדעת איזה סוג מערכת התקנת. עוד לידיעתך צריכת הגז בליטרים גבוהה עד 15% מדלק.
  14. שלום אם הרעש נשמע בקידמת הרכב. יש לבדוק תפוחי ציר (בולג'וינט) או תפוחי מוט מקשר וגם תותבי משולש הגה. אם הרעש בא מאחור : יש לבדוק מיסבי מתלה נגרר. יש לבדוק גם תושבת תיבת הילוכים וחיבור המתלה הקדמי לכנף.
  15. על מיסב גלגל קדמי המחזיק ציריה אין אף כיוון. הצורך בנעילה חזקה (15 קילו ניוטון) בממוצע, נועד להידוק הציריה וכמקדם ביטחון. באשר לשימוש במכבש , לא נראה לי כי יש מכוניות בהן המיסה יושב חופשי בהיקף , אולם אולי אני טועה ותוהה? מכל מקום עניין לבעלי מקצוע באשר לבחירה אם לעשות בעצמך ..
  16. עקרונית מדובר בעיבוי לילי עקב ירידת מעלות החום ולחות גבוהה. בכל זאת רצוי לבדוק מים במערכת הצינון במשך מספר ימים, אם נוצר חוסר באופן קבוע , אוי, הראש מתחיל לכאוב, אם אין אובדן הכל טוב, רק עצה ,רצוי תמיד להסיע את הרכב עד הבאתו לחום אופטימלי כך המים הניקווים בדוד הפליטהיתאדו ולא יגרמו לחלודה. באירופה, כאשר בעל מכונית אינו נוהג בה הרבה , עושים נקב קטן בנקודה הנמוכה ביותר של הדוד האחרון , משם ניקזים המים ובכך מגינים על הדוד.
  17. zvi.doc

    סעפת סדוקה

    סעפות פליטה עשויות מיציקת פלדה עשירה בפחמן, הן עמידות בחום מאד גבוה אולם נישארות שבירות כמו זכוכית. ריתוכן נעשה ע"י אלקטרודות מיוחדות ליצקות פלדה (איני רתח) לכן יש לעשות זאת אצל בעל מקצוע מנוסה.
  18. תחליף לצינור מקורי וסגור בעדינות, בדרך כלל הגומי במכוניות יפניות הוא באיכות טובה, חבל להמירו בתחליפי.
  19. איני אוהב להיות בוטה מעל דפי הפורום, אולם לצערי קבלת מלא תשובות מטעות וחבל. בא נתחיל מהתחלה אם לא אכפת לך: בגלגל קדמי של סובארו וכל הרכבים עם הנעה קדמית, יש מיסב! המיסב אינו קוני ולא ניתן לכוונון, הוא מיסב בעל שתי שורות של כדוריות אטום למים ובעל כמות משחת סיכה קבועה, לכן אינו ניתן לתיקון או כוונון. מיסב זה , כאשר עבר זמנו, יכול להרעיש כמו מסוק או פשוט אפשר לחוש את החופש בו ע"י , גלגל באוויר , נענוע אנכי , יד למעלה יד למטה ובלי כוח. ע"מ להחליפו יש להוריד את כל מנשא הגלגל (נאבה) אחרי הפרדתו מפעמון הציריה , צינור הבלמים או המשאבה, ולתת אותו לבית מלאכה שם יחליפו אותו עם מכבש הידראולי לאחר בדיקת תקינות הבית בו הוא יושב. כל צורה אחרת דורשת מיומנות רבה ולעיתים כליפ מיוחדים. אגב ברוב הסובארו ,הרכבת הציריה מחדש , דורשת שימוש בחולץ מתאים. אום=מוטרה =אמא= החלק הסוגר על לולב הבורג לצורך הידוק חלקים.
  20. לפי התמונה אשר שלחת, נראה כי עליך לשוט לבך להצעות הקודמות. הסר את הצינור בעדינות ממקומו, העובדה כי הוא נראה לך מולחם , מוכיחה כי עשו עבודה טובה.
  21. לא רואה בשאלה עניין של ביצועים ואפילו כך משתמע, ניסיתי לתרום בידע הכללי בנושא תודה.
  22. Admission : Avance ouverture : 30° avant P.M.H. Retard fermeture : 72° apregrave;s P.M.B. Échappement: Avance ouverture : 72° avant P.M.B. Retard fermeture : 30° apregrave;s P.M.H. אלו נתונים ממוצאים בספרות למכונאות מעל גבי האינטרנט, אתרגם לעברית: שסתומי יניקה: פתיחה מוקדמת :30 מע' לפני נ.מ.ע (נקודה מתה עליונה) איחור סגירה: 72 מע' אחרי נ.מ.ת (תחתונה) שסתומי פליטה: פתיחה מוקדמת:72 מע' לפני נ.מ.ת איחור סגירה: 30מע' אחרי נ.מ.ע ההסבר הבא למידות אלו , דומה לאשר הבאתי קודם ומתכוון למכוניות אירופאיות רגילות בלבד. הערה: השיבושים בטקסט המקורי באים מאי התאמה בין צרפתית לתמלילן עברי.
  23. מקורית ותקינה , לעומת סתומה או קרועה. מעבר לידע האישי, מניסיוני, כל פעם בה החלפתי דוד קרוע או סתום לרכב ביצועיו חזרו לתיקנם בהתאמה. ואני אכן מדבר לגבי תזמון השסתומים.
  24. מצטער, השיחה הופכת להתמודדות על קו חשיבתי בין אוהבי מכוניות מרוץ, בהן החוקים משתנים לעומת מכוניות סטנדרתיות אשר יותר ויותר נוסעות בערים צפופות ומזהמות אותן. אני עומד על המידע, אך יוצא בו אך ורק מול מכוניות "רגילות".
  25. zvi.doc

    סעפת סדוקה

    אם החלטת לתקן, אל תעשה זאת בעצמך, חומר למקצוענים בלבד.
×
×
  • תוכן חדש...