Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. אני מתכוון לרגליים. מעבר לכך סקירה מעניינת. באשר לרכב צרפתי: 1. אם זה כל-כך גרוע, אז..? פתחת מכסה מנוע של רכב אמריקאי חדיש הקופץ כמו תייש יפני? פעם הייתי יושב על הכנף של דארט ומכוון שסתומים עם מנוע עובד. לפחות הצרפתים עקביים, הרבה נוחות , בטיחות וצפיפות מכנית. אה, כל הכבוד לרגליות.
  2. נו עכשיו כבר אין לי יותר תירוצים, זה לא אמור לעבור במבחן רישוי. רק תעשה את העבודה בקפדנות, בדחילו. בברכה
  3. יש חוקים נגד מצב כשזה. אם אתה משלם בפלסטיק ולא הסכמת עם עיסקה , בטל אצל חברת האשראי.
  4. תמשיכו לחשב מס עד אין קץ. ה"תוספת" בשכר אינו מגולם לצרכי פנסיה, אז יש לכם אחלה רכב עבודה ובפנסיה , של כביכול משכורת 12000 יצא 6K רעב. עוד בשנות השבעים המוקדמות הגשש החיוור התריע על ה"כאילו". והם לא טעו.
  5. חג שמח אני לא נגד טיפולים מונעים וכד', אולם לעומת השנתיים עומד גם מספר הקילומטרים ורמת התפקוד של מערכת הבלמים. לכן, אם אין לך תכניות להחלפת צנורות גמישים , משאבות אחוריות או בלמים בכלל, אני ממליץ לך להמתין עד אשר יהיה צורך בכך. כמובן בתנאי והבלימה תקינה לחלוטין . עוד עצה קטנה, אם יש לך ספקות בקשר למיומנות שלך, מבלי לפגוע, אז תצרף חבר עם ידע ,או תן את זה למוסך אשר יקח חלק מהאחריות על הביצוע. בלמים זה לא משחק!! בכל מקרה שקול כל צעד . בברכה
  6. נו אז מה ? אם הכל תקין, תן לו לחיות. חג שמח ובלי גריזזז
  7. בחלקו בלבד, זו תרבות אחרת, רציונאלית יותר. ואצלינו רוצים להיות אמריקה עם כלכלה של הודו ומנטאליות של טורקיה ( זו כמעט מחמאה), מבלי לפגוע בכבודם.
  8. לידיעת כל המשרשרים כאן: באירופה אין רכב מעסיק. כל הרכבים חוזרים לחניית העסק למעט אלו אשר מתחילים סבב בשעות הלילה. הסיבה : נער בין 18 כבר יודע כי זה יגרע מרמת קרן הגמלאות שלו, ז"א כולם שם מעדיפים שכר ברוטו ריאלי לצרכי פנסיה ולא יתנו ידם בהעלמות מס בצורות רכב פיקטיבי. בארץ, הרבה מרכבים אלו, אינם ברי הצדקה והולכים לשימוש בני המשפחה תוך כדי העמסת כמויות הרכב על הכבישים, ואלו אשר הרכב משמש את עבודתם , יוצאים " פראיירם" גם בגין אי יכולת להשתמש ברכב לצרכים פרטיים {עייפות) וגם מפסידים בערך הפרישה... וכל זאת נכנס גם המושג : זיהום אויר!
  9. נהגתי במספר מכוניות כאלו תחת השכרה בחו"ל, זה היה נוח אחרי 10 דק' של נהיגה , כמו ההגה החשמלי. מתרגלים ונהנים, או מקללים. אין ספק כי הקדמה בתחום החשמל והאלקטרוניקה ביחס לאביזרי בטיחות , עלול להדאיג ולא רק ברנו, אבל, צריך לצאת מתוך נקודת מוצא כי , כיום האמצעים למבחן רכיבים , אצל היצרן , יותר אמינים מאשר בשנים קודמות וכי , לכל מכונית בעולם , נקודות התורפה שלהן. וחוץ מכך: אף מכונית אינה טובה , כל עוד היא לא שלי!
  10. נו, סוף סוף מידע מעניין, תגיד , אתה פולני? סתםםם. פשוט אין לך אכילת שמן זו צריכה בהחלט סבירה אשר יכולה להשתנות לפי טיב השמן. חג שמח
  11. בקשר לאלטרנטור , אני אנסה לברר לך את משמעות האותית, אם יש לך תוית יצרן שלו עם מספר מודל , עקרונית מספיק להכניס את הנתונים לגוגל ויש לך סיכוי לקבל את כל המידע. באשר לחוטים עם הצבעים , בשלט רחוק , ממש קשה לנחש. באשר לסליל הצתה, אתה מתכוון לקבל (קונדנסר) או כבל = חוט. במקרה הראשון אז בטח התקן נגד רעשים מבוטל, במקרה השני קח קוצץ ובתקהו.
  12. טיימינג הכי קל בלי נזקים לשם שינוי. מתנע , יכול להיות כי כדאי לפרקו מהמנוע ולשטוף את הציר והבנדיקס מפיח של מצמד אשר במכוניות אלו לפעמים מאיט את הפעולה.
  13. או תתרגל לחוק הג'ונגל או תעבור למדינה חופשית..
  14. בסניק החדשה בלם היד הוא חשמלי, ממש כפתור, משתחרר מעצמו כאשר משחררים מצמד ובעליה מחזיק את הרכב יפה . בנוסף ננעל אוטומתית כאשר מכבים את המנוע. רעיון מעניין , נוח יחסית , אנימקווה כי גם אמין לאורך זמן. אבל לא פותר לך את הבעיה , כנראה ותצטרך לעבוד עם בלם יד ומצמד.
  15. אין תלונות, מחיר זול מאחרים, מאחל לכולם לשלם ולא ליצרוך.
  16. עדיין לא אמרת מדוע אתה זקוק לשמן בלמים.
  17. גבולי ויש הרבה אפשרויות: בדוק את רמת הנפיחות של הנשם או פתח את מכסה השמן בזמן פעולת המנוע בסרק וראה אם הנשיפה אינה חזקה מדי. יכול להיות ויש לך אכילת שמן קצת גבוהה מהרגיל , דבר אשר אינו יראה בעשן. גם איכות השמן יכולה להיות נמוכה ונשרף מהר.וכו..
  18. זה מעניין להווכח עד כמה אנשים אוהבים להתפלמס מבלי לנסות לבדוק ממצאים. אם תתאמצו קצת , האינטרנט מלא תשובות.
  19. חג שמח ואולי אתה כבר לא צריך לתדלק מרוב חיסכון או , תתחיל לטייל קצת!!
  20. בומבה גמורה אינה ניתנת למילוי, אולם אם יש בה ולו 5 אטמוספרות ואינה מוציאה שמן בקדמתה, אזי אפשר לנפחה..
  21. זה קורה כי בומבה אחת קורסת וכך מקשיחה את כל המתלה אולם אם כל האחורה מתקשח והבומבות טובות יש בטח סיבה אחרת
  22. צביקה ניראה כי לפעמים אתה מבריק. באיזה שעה אתה פותח בקבוק? אגב איך הסחיבה? חג שמח ZVIDOC
  23. ארז , אתה בטוח כי תוך מספר ימים? ושני צדדים. באשר לדוזר אני חושב כי הוא תואם BX ממודלים מתקדמים 1991
×
×
  • תוכן חדש...