Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. איני 100% בטוח, אולם אני חושב כי מדובר בקצה ציריה מוצלב, אם כן, רוץ לשפץ.
  2. לקרוא להתעניין , למצוא, http://science.howstuffworks.com/bearing1.htm בהצלחה
  3. לפני כשבוע דנו בנושא:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=88757&highlight=%EC%EE%E1%E3%E4הטווח המצוי ביותר : 0.4-1.2V תקרא לינקים בשרשור זה יעזור לך.
  4. יהיה יותר ברור אם תתן מעט פרטים: עישון, כתמי שמן במקום החניה, מנוע מלוכלך וכו.
  5. איני בטוח מדוע הנושא הועלה מחדש, ארז , האם הבעיה לא נפתרה? עקרונית זה יכול להיות "בעיה בדוזר" , אך אם אתה רוצה שלח לי ה"פ ולפי הצורך ננסה לתת תשובה מעל דפי הפורום.
  6. אישית , גם אני בדעה כי טעית בהרכבה, אולם אם נצא מנקודת הנחה כי הרכבת נכון, חשוב לדעת שני דברים: 1. אחרי החלפת רצועת תיזמון ברכב עם מפלג, ניגרם איחור קל בהצתה , דבר אשר כיוון מחדש אמור לפתור את הבעיה. 2. אם החגורה הייתה מאד רפויה , היא עשויה ל"טחון" את משקולות המפלג ואז הכוון "משתגע" , קידום יעורר את הסל"ד אבל יוריד את הסחיבה. במקרה זה יש לשפץ את המפלג.
  7. אם הנך בטוח כי כל הרכיבים בסדר, נסה לחבר צינור ממיכל של 4 ליטר דלק אות תניח על הגג, את הצינור חבר קודם לכניסת הדלק במאייד , אם המנוע מחליט לפעול כשורה בדוק את משאבת הדלק . אתה יכול לחבר את אותו צינור לכניסה של משאבת הדלק. אם זה פותר את הבעיה . חפש את התשובה אחורה עד למיכל הדלק. קיים גם מצב בו מסנן הדלק הפוך או מכווץ.
  8. zvi.doc

    עשן לבן

    תעשה בדיקת קומפרסיה, בלי ועם התזת שמן בצילינדרים. אם התוצאות שוות בשני המקרים אזי הנזק בראש המנוע. אולי אפילו מגומיות השסתומים. אם התוצאות שונות , אללה הוא אכ...
  9. איני יודע מדוע אתה זקוק לשמן בלמים ואיזה שנתון הרכב שלך, אך אם הוא כחול תקנה אצל היבואן כי הוא מיוחד . אם דגם המכונית ישן, אזי אפשר להחליפו בשמן רגיל אך יש לשטוף את כל המערכת.
  10. שלום אתה אינך מציין באיזה רכב מדובר. לכן אציין זאת: פעמוני ציריה רועשים אינם מהווים סכנה אמיתית, למרות וגם היא קיימת, בדרך כלל זה יכול להסתים בקריעה של סלסלת הכדוריות ולנתק הנעה בין הגלגל לתיבת ההילוכים. בציריות מסוג זה המורכב על פי'זו 205 , יש הרבה רכבים כאלו, יש סכנה אמיתית של תקיעת ההגה במצג סיבוב ואי יכולת להחזירו למרכז. לסיכום כאשר אינך בטוח , אל תחסוך בזמן, במילא תצטרך לתקן.
  11. אני ממליץ על BOSCH FR7DC הרבה ניסיון טוב יחס מחיר איכות טוב.
  12. קצת מוזר הסיפור שלך, אבל ,צריך אולי לשחזר על מנת להבין את הפרטים. בקשר לניקוז אויר בבלמים, ההסבר שלך היה די טוב עם קצת טעויות , אם כך להלן הפעולות : לפני ניקוז אויר בלמים בכל רכב יש להצטייד בצינור שקוף 6מ"מ פנימי, ובבקבוק שקוף נקי. שוב, בכל רכב , מתחילים מהרחוק אל הקרוב. הכי טוב זה לעבוד על ליפט רגיל, אולם אני אתייחס לעבודה על הקרקע. אחורי: יש להרים ולקבע את הרכב באויר על רגליות. להניע את המנוע, להסיט את ידית ההידראולי למצב גבוה-אחרת לא יצא שמן מהבלמים האחוריים, הבולמים האחוריים מקבלים את הלחץ דרך ה"דוזר" וכך יש הדמייה לווסת העומס ברכב רגיל, לכן יש להרים את המערכת. עם מפתח 8ממ רינג, יש לשחרר את פיית הניקוז של הגלגל הימני ולסגור בעדינות, לחבר את הצינורית לפיה, עם מפתח מותקן, להחדיר את הצינורית לתוך הבקבוק . לבקש מאדם שני ללחוץ על דוושת הבלם בלחץ בינוני, לפתוח את פיית הניקוז ולתת לשמן לזרום לתוך הבקבוק עד היעלמות כל בועה. אפשר לתת לשמן לזרום עד אשר רואים שמן נקי. לנעול את הפיה ולהפסיק את הלחץ על הדוושה. אותם פעולות יש לבצע על גלגל שמאל. להוריד את הרכב מהרגליות ולאחר מכן לכוון לגובה רגיל. קדמי: להרים הרכב על רגליות , מנוע פועל , להשאיר את ההידראולי בגובה נסיעה. להתחיל בצד ימין אולם הפעם בלחץ הרבה יותרמתון על הדוושה, לחץ גבוה יגרום להקצפה של השמן, כאשר דבר כזה קורה, יש להמשיך את הניקוז תוך הורדת הלחץ למתון יותר עד קבלת שמן בצבע אחיד ושקוף. כך גם על גלגל שמאל. זה מאד נדיר , הצורך בניקוז ה"דוזר" למעט בעת החלפתו וגם אז זה לא תמיד הכרחי. ושוב אין כל קשר בין בריחת לחץ מהמערכת ההרמה לבלמים, לכן כל פעולות אלו קשורות לעבודה על בלמים בלבד והרצון לחדש את השמן בצנרת הבלמים מאחר ואין לו כל מוצא . בברכה ZVIDOC
  13. כל הכבוד לך, את מעלה לעיתים נושאים אותם אחרים מפחדים או מתעלמים מקיומם. נכון , העלעת מחירי הדלק להסקה כולל 37% את הגפ"ם הביתי, פוגעת ישירות במסיקים על אש גלויה או ארובה ומכאן, השכבות החלשות, יקפאו השנה. כשלעצמי אני בודק אפשרות לחמם על שמן בישול במקום נפט או סולר. כרגע שמן סויה 3500 ש"ח ל1000 ליטר.. אולי גם אשלב את חימום המים על גבי הקמין.
  14. ארז , עם כל הכבוד, כל עוד לא נפתחו הצינורות המובילות מה"דוזר" לבלמים , לא תהיה כניסת אויר למערכת הבלמים, אף פעם!. במקרה ויהיה צורך בכל זאת בניקוז בלמים . אני מוכן לתת הדרכה מליאה . אך על מנת להרים לחץ מכל סיבה אחרת, אין לגעת בבלמים! כל יתר המערכת מתנקזת מעצמה אחרי הפעולות אשר ציינתי קודם.
  15. תמונות לווין בקשר לכל אשר נאמר על המצלמות, אישית אני מסיק כי רוב העונים מיעצים על אותו מגזר מכשירים דבר אשר בטח נותן תשובה נאותה על השאלה, אשמח לשמוע איזו מצחמה נבחרה ובאיזה מחיר.
  16. אהלן אתה מכיר את הביטוי :"הציץ וניפגע" התאהבתי ברומא ממבט ראשון , לכך התכוונתי. באשר להודעה הבלתי קריאה , זו תמונה אשר לא עברה נכון ושכחתי למחוק הודעה, אנסה להעביר את התמונה שוב. תודה על ההארה.
  17. על הכאפק, ביקרתי ונפגעתי. בקשר לCANON תקנה רק עם אחריות קרט לשלש שנים.
  18. ארז מצטער, זו לא הדרך ויכול לגרום נזק. יש לפעול כך:צינור הלחץ הגבוה היוצא מהמשאבה , מתחבר לווסת הראשי, זה הנושא את ה"בומבה" הנוספת. בצד ווסת זה יש בורג בולט למפתח 12 מ"מ. דרך 1: יש לפתוח את הבורג כשליש סיבוב, לא יותר! מכונית צריכה להיות בגובה נסיעה רגיל. יש להניע , לתת מעט גז ותוך כדי כך , לסגור בעדינות את הבורג. כאן הרכב אמור לעלות, לאט או מהר תלוי במצבו. אם לא עלה יש לנסות שנית מבלי לדומם . כאשר כל זה לא עזר, עוברים לשלב 2: מנוע דומם , מנתקים את הצינור במיכל המזין את המשאבה, ממלאים אותו בנוזל צפרדעים, עד הפיה, בורג הניקוז על הווסת פתוח כמו קודם. מבקשים ממישהו להניע בלי גז: ברגע בו רואים כי השמן בצינור נשאב מחברים אותו מהר למיכל. נותנים קצת סל"ד ונועלים את בורג הניקוז . אלו הוראות יצרן בין היתר. אם כל זה לא עזר שלח לי הודעה פרטית, עוד לא מכיר רכב אשר לא ציית אלא בעייה משנית. בהצלחה גמר חתימה טובה
  19. תשלח לו בדואר, עד 10 ש"ח גג.
  20. http://www.olsale.co.il/olsale/Category.aspx?type=1&dept_name=%ee%f6%ec%ee%e5%fa+%e3%e9%e2%e9%e8%ec%e9%e5%fa3 http://www2.zap.co.il/models.asp?sog=E-Camera הנה שני האתרים הכי מומלצים, תשקיע קצת מחשבה וחיפוש , בהצלחה שנה טובה
  21. אני משתמש ב-CANON 510 מאד נוחה בשימוש לצלמים מנוסים וגם חדשים.
  22. GSI אתה אולי נוגע בנקודה, אך לדידי , מהצד ההפוך. לאף נהג , גם לא לנהג אוטובוס "ממהר" או כל רכב אחר, אין זכות לסכן חיים של אחרים ולו רק בהכנסת מתח מיותר למשתמשים בדרך. לעומת זאת , יציאה במסע הסברה מקיף בעד נתינת זכות קדימה למסיעים , על המסלולים אשר נועדו להם, ביציאתם מתחנות איסוף. הסברה בקשר לכשל הנובע בנהיגה לא חוקית במסלול שמאל, עקיפות מימין, (באירופה = הורדה מהכביש!) ואכיפה על צורת הנהיגה בזמן אמת, זאת אומרת: נסיעה של המשטרה בתוך התנועה ועצירת עבריינים בזמן אמת, כולל אוטובוסים, במקום לעמוד מאחורי פינות רחוב ולאבד זמן יקר במילוי דוחות על אי איתות או חגורה. למרות חשיבותם של פרטים אלו. בקיצור , אין להצדיק נהיגה פרועה בגלל "מצב" כביש, להפך , נתינת דוגמא טובה מצד הנהגים המיקצועיים , תוריד את המתח בכבישים.
  23. החרדה היא בדיוק כמו כל מכונים המ"זגזגת" בפראות ממסלול שמאל לימין, נדבקת לאחרים בצורה מסוכנת ומעצבנת , ושוב עקיפה מימין והום משמאל , וברררמזור כולם ביחד ואז אתה שותק מאחר ולחבורה המתאבדת והעליזה יש מבט של רצח בעיניים, ועוד יותר גרוע, כאשר אתה מצלצל למשטרה ומנסה לדווח על מיפגע כזה, מתחילים לתחקר אותך ,כאילו ואתה הוא האשם,. אבל לא יוציאו רכב לשטח כדי לקלוט את העבריין. ואני יכול להמשיך כך ימים של תיאור מחריד , כי כל יציאה לכביש ניראית , בדיוק כך, והתוצאות לצערי נשמעות חדש לבקרים בחדשות.
  24. צר לי אם לא היסברתי עצמי נכון, אמרתי, נהג בשלילה או באי כושר נהיגה, ז"א שיכרות=אי כושר נהיגה, באשר למחלות: יש מצבים בהם אנשים לוקחים סיכונים על אחרים ועל עצמם, נוהגים עם זרוע בגבס עם קלקול קיבה קצוני, אם מצבים אלו היו אמורים למנוע ממנו כושר נהיגה מלא , הרי הוא נכנס לקטגוריה של לקיחת הגה לידיים במצב של אי כשרות= עבירה וסיכון אחרים. כל המצבים האלו ניתנים למניעה מראש ואי מניעתם ע"י הנהג עצמו או מלוויו= לא דו"ח עבירת תנועה אלא, האשמה פלילית. כך אולי יחזרו פחות פורענים לכביש. זוהי כמובן רק הצעה , אני אישית מאמין בה, אולי יש אפשרות לתרגמה יותר טוב. אני סבור כי , במקרו, כל נהג חשוף לביצוע עבירות מינוריות וצריך לעשות את ההבדל בין שגגה לכוונה תחילה. לנהוג 135 קמ"ש זו עבירה מתוכננת!
×
×
  • תוכן חדש...