Jump to content

zvi.doc

  • הודעות

    590
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvi.doc

  1. בדוק צמיגים אחוריים, טיפוסי לצמיג עם עיוות חזק , נראה לעין בקלות. אם זה היה בצמיג קידמי, היית חש זאת בצורה זו או אחרת בהגה.
  2. אז ככה הרכב: 205 GTI שמן הוחלף לפני כחודשיים והשבוע פתאום יש נקודות שחורות קטנות מעורבבות בשמן - רואים אותם כאשר מוציאים את המדיד כמובן שהשמן יוחלף בימים הקרובים אבל מה זה אומר? השמן- חצי סינטטי. תודהאיך נראה השמן הקודם? ואיזה סוג הוא היה?
  3. VOLK אני סבור כי תגובתך , מחייבת התייחסות מעמיקה, כרגע אני אתמצט את ראיתי בנושא. ראשית, רשיון משנת 1973 מעל מיליון וחצי ק"מ מתוכם כמחצית בתור נהג אוטובוס עירוני בז'נבה, (רק לשם המידע: בזמנו, תיאוריה לאוטובוס שם, 215 שאלות עם זכות לשלש טעויות!). עכירות תנועה גרידא: שלש ברכב פרטי בלבד, 1. מעבר באור אדום ב0.23 חלקי שניה! קנס 45 פרנק שויצרי. 2. חצית אי תנועה בצומת גלילות בשנת 1989 בארבע בבוקר, מודה באשמה, קנס 360 ש"ח +2נקודות. 3. מהירות 102 קמ"ש על כביש עוקף חדרה (90) 250 ש"ח + 2נקודות. כיום תיק נקי. לכן גם אני איני צדיק!! גם מדוחות חנייה נגמלתי, חבל על ה"חיסכון".. ואוסיף, אני מאד מקפיד על שמירת חוק ורק תחום המהירות חורג לפעמים בגבולות הסביר (אין דבר כזה). למרות זאת כל נהג חסוף לשגיאות, עובדה. באשר למשטרת התנועה, אין לי ויכוח , הם רחוקים מעשייה נכונה של אכיפת החוקים ושיפור ההיתנהגות ונכון, גם לדעתי , הם מעדיפים לעשות את העבודה הקלה והמכניסה מאשר לנוע בתוך התנועה שם כל שנייה מתבצעות מלא עבירות מסוכנות. איני מסכים גם עם מתן קנסות גבוהות עם נקודות על דברים כמו חגורה או אורות חורף. לעומת זאת , כאשר אני שומע על צבירת דוחות על אי עצירה באדום או עצור , חציית קו לבן , אי מתן זכות קדימה וכו. אני לא חושב כי יש פה צדיק ואם כן, אז אין מה לשאול , הולכים לבית דין, למרות וגם הדיינים הם לא חומר משהו. לכן אני חושב כי רק עידוד של ציבור הנהגים , חברי הפורום, ילדינו והולכי רגל, להרגלים טובים יותר , רק כך נוכל לספור פחות גוויות בסופי שבוע.
  4. ---WOW---- גם אני מצטרף לשמחה, בחיי אפילו החתולים שלי לא ליקקו כלכך טוב.(בלי השגות שליליות). לא ידעתי כי אתה צעיר כל-כך אתחיל להתנהג בהתאם. :wave2: :wave2: :wave2: נשיקות עם ניצוצות ZVIDOC בהערכה
  5. אני פונה פעם נוספת למנהלי הפורום: בואו נפתח שרשור דביק ע"מ לעודד נהיגה בטוחה ונבונה. אני סבור כי הפורום הוא המקום הנכון לעשות זאת. איני רואה מדוע אנו טוחנים מים עם שאלות על מה קרה או מה יקרה לחבר שלי. יש להרבה מאיתנו ידע לתת. אני מוכן לתת נקודת זינוק לנושא בתנאי ויהיה שרשור דביק ובולט. בתודה ZVIDOC
  6. לא הייתי להימצא בסביבת ה"חבר" שלך כאשר הוא על ההגה!! מצטער על הבוטות, אך כל אמצעי להישרד על הכביש מתחיל בשמירה על הכללים!!
  7. בכל חנות חלקי חילוף כולל אוטודיפוט וACE , יש ספריי זפת UNDECOATED אותו מתיזים על המרכב התחתון להגנתו ממלח , אבנים וגם לבודד רעש. מאד קל בשימוש ואני כבר עשיתי שימוש במקומות כאלו וגם על בידודים מתחת למכסי מנוע המכילים סיבים רעילים. באשר להדבקת בד או גומי, אין טוב מדבק מגע.
  8. אתה כנראה צודק במסקנות אשר הסקת.. הכנסת P לפני עצירת הרכב , מלוות ברעש של שן אשר לא מצליחה להיכנס למקומה וזה במקרה הטוב!!
  9. 1: ציריה ב-205 בנויה עדיין בשיטה הישנה, זאת אומרת , שתי אצבעות באות מהציר מול שתיים של קצה הציריה. ביניהן יושבות גולות מיסב גדולות. כאשר מתחילה להיווצר שחיקה עקב עייפות חומרים, נוצר שקע בין כל שתי אצבעות , במקום בו נעה הגולה. בשלב מסוים החריץ הנוצר בונה גם מדרגה אשר בסיבוב כאשר הגולה יוצאת מהמרכז , היא מרעישה, אבל הסכנה היא כי המדרגה לא תתן לגולה לחזור למקומה ואז עלולים להישאר עם היגוי תפוס בלי יכולת להתיישר. זה אמנם מקרה נדיר אך כבר קרו מספר תאונות בגין זה.2. העובדה כי הרעשים נחלשים בבלימה מראה דווקא על סגירת חופשים היכולים להיות על צירי משאבת הבלם (קליפר). בכל מקרה אני מציע לך החליף ציריה ולבדוק בהזדמנות חגיגית את כל המטריד אותך בבלמים זה משתלם. בברכה ZVIDOC
  10. לא דוושה ,,,וואחד נעל
  11. קודם כל הכבוד על השרטוט, שנית יפה , נראה כי פתרת את הבעיה, אבל לפי דעתי זמנית. יחידת המגבר בלם , פועלת וזקוקה לפעול על תת-לחץ תמידי ומירבי. לכן לא הייתי מתחבר אליו, אלא מחפש את המקור ממנו היניקה של הדיגפלקס אמור להתחבר, קרוב לוודאי כי הקוטר שם מכויל ללחצים הרצויים , קורה כי יציאות אלו נסתמות. לפחות אתה עלית על מקור הבעייה והסרת אפשרויות אחרות. בכל מקרה אם יש לך ספק על החלפת החגורת התיזמון ...
  12. אחלה תמונות, בבירור רואים כי בעל נעל גדולה טרף את המקום. אני שוב ממליץ לך , לא לקלף, אלא להתיז זפת עליה אתה יכול להצמיד ציפוי פלסטי או שטיח קיר לקיר דק עם סיב חזק.
  13. תודה על התוספת. 1: ציריה מתקתקת, בייחוד שמאל, לא תרעיד את הרכב. לעומת זאת, מאחר וב205 זה לא ציריה עם פעמון, כן יש סכנה כאשר יש רעש מהציריה והייתי ממליץ לך להחליפה. 2. שמיניות בצלחת, אם היו לך כאלה היית מרגיש זאת בדוושה , מכות קלות כנגד הרגל שלך בעת בלימה. קשה לי להניח כי ה"נבה" עקומה. לעומת זאת חימום בלמים יכול לעוות את הצלחות. אם יש לך ספק כלשהו, תן זאת לבדיקה. שריקות קלות כלשעצמן, לא מטרידות מעבר לתוכן האסטתי.. עתה נחזור לרעידה גם במהירויות נמוכות: דווקא לאור העובדה כי תוקן צד ימין, זה די מפתיע. ואין לי רעיון ממש מגובש ללא איבחון מקרוב, בכל זאת הייתי בודק שני דברים, את מיסב התמיכה של הציריה הימנית על תושבת המנוע תחתונה ואת תושבת מנוע עליונה, אם זו קרסה, יכול להיווצר מצב בו ה"פעמון הפנימי של הציריה ישפשף בחלק אחר, מנוע או גשר. בכל מקרה, אל תזניח . בברכה ZVIDOC
  14. מעבר לכך ,שום שימוש קודם לא מוריד את הצורך בשימוש במים נגד קיפאון וחלודה מפה-"ירוקים", אם אתה רוצה לבצע עבודה אמינה , עליך לנקז את כל המערכת ע"י ניתוק הצינור התחתון של המצנן והשארת מכסה המילוי פתוח: פתיחה עם מפתח מתאים. הסר את בקבוק הגיבוי ממקומו והרם אותו גבוה ע"מ לנקזו גם. אתה יכול לקחת צינור השקיה ולתת למערכת מספר דקות שטיפה. אחרי חיבור הצינור למקומו וסגירת מכסה המצנן. פתח את החימום בתוך הרכב, השאר את בקבוק הגיבוי גבוה. הסר את פקק פיית הניקוז ליד קיר האש וליד הטרמוסט. מלא בירוקים , רצוי אמריקיים, עד אשר הנקז הנמוך יותר יוציא מים בלי בועות. סגור אותו , מלא את בקבוק הניקוז בירוקים, הרם אותו גבוה וכאשר יצאו מים בלי בועות מהנקז השני , סגור אף אותו והחזר את בקבוק הגיבוי למקומו כאשר אין מים יותר מהגובה המסומןMAX . הפעל את המנוע ותן לו לעבוד עד וידוי כי המאווררים עשו מספר מחזורי פעולה , הקפד לראות כי נורות התראה לא נדלקות למחרת , כאשר המנוע קר , בדוק את גובה המים בבקבוק, יתכן ויחסר. בהצלחה
  15. כמה חוטים יש לחיישן, אם 2 חשוב כי יהיה ממש צמוד לסעפת, אם ארבע, הרי יש לו גוף חימום עצמי דבר המאפשר להרחיקו עד לממיר.
  16. שלום הלבד אשר אתה רואה משמש בידוד רעש וחום והוא מתפרס מתחת לכל השטיחים המקוריים של הרכב. לפי תיאורך, הרכב די ישן ונהגו בו רבות בלי שטיח נוסף , או לא הקפידו כי הוא יהיה גם מתחת לדוושות. אני מציע לך לא לנסות להסירו, אלא לנקות בצורה כירורגית את הפירורים והחוטים הפרומים, על זה תתיז זפת לציפוי תחתית הרכב, ושים שטיח אותו אפשר לקבע או עם קוצים נגד החלקה.
  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3173632,00.html לשם עדכון: בשנים האחרונות נעשו מבחני מיגון נוסעים והולכי רגל , עם גוויות אמיתיות של תורמים. דבר אשר שינה לחלוטין את ההיבט לגבי הולכי רגל והנוסעים במושב האחורי. מכן , ההופעה של הרבה דגמי מכוניו מוכרות עם מתיחת פנים , תוך כדי הגבהת חזית הרכב בצורה משמעותית, (הופך להיות תקן עולמי בנושא), החזית עשויה גם מחומרים רכים יותר ע"מ לספוג את המכה. באשר לנושאים מאחור, שיפור תנוחת הישיבה מאחור וקשירה נכונה,(שינוי מיקום החגורה האמצעית) וכו..
  18. זו אכן אפשרות, אישית אני לא מכיר את הרכב, אם אכן יש לו מפלג עם מתאם רב-שיניים,ואני סומך על דוידבנושא, אז אכן כדאי לבדוק זאת. מאחר ובכל מקרה ,מאחר והשואל לא יודע מתי הוחלפה החגורה. הייתי עושה זאת אחרי החלפתה , ע"מ לא לבלבל תחומים ולבודד את מהות התקלה.
  19. לכן ולו רק לשקט הנפשי שלך , בדוק את ההרכבה מחדש או תן את הרכב לאיבחון, יכול להיות כי במצב סיבוב הרפידה משפשת מעט את השוליים של הצלחת, דבר אשר עשוי להסתיים אחרי תקופת הרצה.
  20. רצוי לדעת לעשות זאת. אני ממליץ לך לא להכנס להרפתקה אלא אם הינך מיומן או מצא חבר אשר ידריך אותך צמוד.
  21. לא סוף העולם לעומת הברכה אשר תמצא בזה. מאחר ויש לך תקלה, חייבים בכל זאת לוודא מאיין היא באה. ובכל מקרה , אם אינך יודע מתי הוחלפה החגורה , החלף אותה על עיוור תוך כדי שימת לב למצב מיסב המותח ומשאבת המים , המידה והיא מונעת ע"י חגורת התיזמון.
  22. zvi.doc

    מכה בגיר

    נו, שוב, פרטי הרכב בבקשה..
  23. מתי החלפת חגורת תיזמון, לפי התיאור היא , או קפצה שן או הותקנה לא כיאות.
×
×
  • תוכן חדש...