לדעתי הראפיד עדיפה על היאריס. היאריס עם מנוע עצל, לא נוחה, בידוד רעשים לוקה בחסר, התנהגות שלא משרה ביטחון בשום מצב, ואיבזור דל. חוץ מהגודל, מה ההבדל בשווי שימוש?
הראפיד לא מושלמת אבל תקבל בה ביצועים סבירים והתנהגות קצת יותר טובה.
אגב, בהתנהגות אני לא מתכוון לנהיגה נמרצת, אני מתכוון לזה שאתה עושה פנייה רגילה ומפחד שהאוטו יתהפך ואחיזת כביש ברמה ירודה.