Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. אתה מתכוון למה שקורה עם פיגו 2008, 3008, 5008 או יונדאי קונה, טוסון, סנטה פה או טויוטה CHR, ראב4, לנד קרוזר? בקיצור, זה מה שקורה כבר עכשיו...
  2. לא הבנתי איך לא ראית אותו מגיע, תוכל לפרט יותר/להוסיף שרטוט?
  3. לטובת מי שפיספס
  4. הקופרה לא עלתה 230k כחדשה? ירידת ערך של 80k בשנתיים נשמעת לי יותר מדי
  5. היו עוד סיבות: 1. הדוח לא מולא כראוי, חסרים פרטים על הטלפון. 2. השוטרת התגלתה כלא אמינה פעם נוספת שאמרה כי ייתכן שהוא השתמש בוייז בזמן שאכל לחמניה וזה נוגד את טענתה שהצמיד את הטלפון בזמן שיחה. אחרי שאתה מראה שישנו ספק סביר לגבי אמינותה של השוטרת זה מספיק כי גם השופט מבין שלא כולם מבצעים את עבודתם ללא דופי ומכאן שיש גם ספק בנוגע לביצוע העבירה. אני גם מקווה חשוב שיעלה החלק של החקירה הנגדית.
  6. ואצלנו בחברה ל-2 יונדאי i30 היו בעיות בגיר, באחת החליפו קלאצים ובשניה החליפו מצמד מיסב, גלגל תנופה, 2 מצמדים ועשו עדכון לתוכנת גיר, ציטטתי מהדוח טיפול שהמוסך ממלא, מה תגיד על זה? והרעידות בפקקים קורות כמעט בכל רכב עם גיר רובוטי דו מצמדי, אי אפשר להאשים רק את ואג. במקרה של פות"ש נשמע שהמוסך מנסה להתנער ממנו ולכן מומלץ לקבל חוות דעת נוספת אבל זריקת האשמות בכל שרשור של ואג/צמפיון לא מקדמת את השרשור
  7. trekampt

    מבחן - יונדאי סונטה

    מסכים איתך שהסונטה עושה הכל טוב ולא נופלת בשום דבר. עוד נקודה בקשר לנוחות, בתור גבוה זה היה אחד הרכבים הבודדים שישבתי בו ותנוחת הנהיגה בו הייתה ממש נוחה מבחינת כוונון של הכיסא וצורת הקונסולה
  8. אכן הצבע האדום מאוד יפה על הגולייטה... נהנתי לעקוב אחרי הסיכומים, תודה ידוע מי תהיה המחליפה?
  9. הוא ניסה ללחוץ עוד קצת על הנציג כדי לקבל הנחה וזה לגיטימי כשהיום כמעט לכולם יש הנחות. הכי טוב אם המחיר אצל כולם היה בלי להתחיל משא ומתן ואז כולם היו שווים, אבל כל עוד זה לא המצב אין בזה משהו רע.
  10. יצא לי לנהוג במספר רכבים מהדור הנוכחי ולא זכורה לי תופעה כזאת
  11. trekampt

    סאן רוף - עד כמה שימושי?

    לא השתמשתי הרבה בסאנרוף, בקיץ אם רק הוילון פתוח והסאנרוף סגור עדיין יש שמש עליך אני חושב שרמת השימוש היא אישית ויכול להיות שאתה תעדיף להשתמש. מה ששימושי זה שפחות חם בקיץ אם אתה משאיר אותו פתוח קצת בחניה
  12. צריך לדעת לבחור את המלחמות שלך, אני לא הייתי הולך ראש בראש עם מישהו שבמעצר בית ואומר לך שהוא מחלק סמים
  13. לא הייתי ממהר לקנות, יש הרבה רכבים בשוק ולדעתי אפשר למצוא אקזמפלר טוב יותר. מחשיד ביותר תיקוני הפחחות הזולים.
  14. לא זוכר מי כתב אבל ראיתי בשבוע האחרון באחד השרשורים שבוולוו הצינורית לא פשוטה כמו בפורד. מעניין אם יפצו את מי שתיקן על חשבונו ולא הגיש בקשה ל GOOD WILL כמוך
  15. אתה יכול לפרט? איך בודקים את זה? חיפשתי ולא מצאתי
  16. מה לגבי קיה נירו? בטיחותי, חסכוני וכנראה גם אמין
  17. trekampt

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    למה הם מפנים אותך לאיביי? לדעתי אם תפתח קייס באיביי הוא לא יאושר בגלל שהמוכר שלח את המוצר, לכן אתה צריך לקבל החזר מהם. וזה בלי קשר לדבר התמוה שהחבילה מושמדת אוטומטית בלי התראה אני מקווה שתצליח
  18. trekampt

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    למה השמידו ולא שלחו חזרה לשולח? יש דרך לתבוע בתביעות קטנות בלי שישתמע שהמוצר אולי לא חוקי?
  19. איזה יופי, פתרת את הבעיה לכל מי שרוצה להסיע 4 ילדים ברכב של 5 מקומות. לידיעתך, גם ברכבים מהעשור הקודם החגורה האמצעית עם 3 נקודות עגינה.
  20. זה לא היגיון פשוט וזה לא נכון. בצבא יש חוקים שנכתבו בדם וכך גם בנושא הבטיחות ברכב ובדרכים וחבל לא ליישם אותם. ובקשר לחגורה האמצעית, היום 3 נקודות זה כבר סטנדרט
  21. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    נצפתה פיגו 307 שחורה במרכז פתח תקווה לפני כמה דקות עם מדבקה על השמשה האחורית
  22. לדעתי הראפיד עדיפה על היאריס. היאריס עם מנוע עצל, לא נוחה, בידוד רעשים לוקה בחסר, התנהגות שלא משרה ביטחון בשום מצב, ואיבזור דל. חוץ מהגודל, מה ההבדל בשווי שימוש? הראפיד לא מושלמת אבל תקבל בה ביצועים סבירים והתנהגות קצת יותר טובה. אגב, בהתנהגות אני לא מתכוון לנהיגה נמרצת, אני מתכוון לזה שאתה עושה פנייה רגילה ומפחד שהאוטו יתהפך ואחיזת כביש ברמה ירודה.
  23. תוכל להרחיב גם על התנהלות האירוע? אם היה מקום מסודר לקהל וכמה הגיעו?
  24. מצטרף לרשימת הממליצים, במקרה של תאונה קלה התקשרתי אליו ביום שישי וייעץ לי לאחר שראה תמונות ששלחתי לו בטלפון ולמרות שלא נזקקתי בסוף לשירותיו כי לא היה משהו רציני. בכל זאת הדריך אותי איך להמשיך וגם ביקש לעדכן אותו לאחר מכן. מומלץ!
  25. גם עם סטייה של 10%, צריכה של 1/18 זה מעולה בפקקים
×
×
  • תוכן חדש...