נושא השרשור הוא "אילו יבואנים עומדים באחריות?" לכן אין מניעה שיפרסם מקרה כזה שבו המוסך לא רוצה לטפל ברכב שבאחריות, ואם היה מטפל, באמת לא הייתה סיבה לפרסם
מבחוץ נראה קצת כמו סיוויק מוגבהת ומבפנים בסדר אבל הם חייבים להיפטר מהכפתורים באטראז׳ ששולטים על המזגן! פשוט נורא!
לגבי המחיר, נשמע קרוב מדי לאאוטלנדר וגבוה מהזוג הקוריאני, במחיר הזה צפויה לו מלחמה קשה לדעתי
לגבי בדיקות בוחני תנועה ראיתי השבוע 2 עמדות של המשטרה בכבישים, האחרונה אתמול בפניה ימינה מכביש 4 צפון לכיוון 5 אריאל ובדיוק עצרו משאית, שלדעתי זה דבר מבורך ביחד עם המבצע שנערך לתפיסת אנשים שבטלפון בזמן נהיגה
איך המרווח במושב הנהג למי שגבוה? אני 1.92 והייתי קרוב מדי להגה ולא היה לי מספיק מקום לרגליים, בנוסף המושב לא עולה מספיק (בעיה לא ספציפית במאזדה) ולא הולך מספיק אחורה (בעיה ספציפית) כך שכדי לנהוג הורדתי את המשענת הרבה אחורה. לצורך השוואה במאזדה 3 הרגשתי הרבה יותר נוח ומרווח.
סקודה אוקטביה 1200
שנת 2015
57,000
אופי נסיעות משולב, בערך 70/30 לטובת בינעירוני
הרכב נכנס למוסך בגלל רעידות במהירויות נמוכות
בוצע עדכון גיר והחלפת מצמדים ועדיין יש רעידות אבל הרבה פחות מורגש