Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. נושא השרשור הוא "אילו יבואנים עומדים באחריות?" לכן אין מניעה שיפרסם מקרה כזה שבו המוסך לא רוצה לטפל ברכב שבאחריות, ואם היה מטפל, באמת לא הייתה סיבה לפרסם
  2. מבחוץ נראה קצת כמו סיוויק מוגבהת ומבפנים בסדר אבל הם חייבים להיפטר מהכפתורים באטראז׳ ששולטים על המזגן! פשוט נורא! לגבי המחיר, נשמע קרוב מדי לאאוטלנדר וגבוה מהזוג הקוריאני, במחיר הזה צפויה לו מלחמה קשה לדעתי
  3. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    נצפתה מאזדה 3 כחולה בדלק ליד האיצטדיון בנתניה ביום חמישי לפני שבועיים
  4. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    אתה הראשון שהגיב בשרשור אחרי בערך 3 שלא... את האמת בדיוק חשבתי כמה הרכב מלוכלך ואז ראיתי את המדבקה
  5. אני גם קיבלתי את הסרטונים, מישהו יודע משהו?
  6. כל אחד מנסה לתמחר את הסיכון של חוסר בדיקה במה שהוא חושב שמתאים
  7. איך זה עוזר אם זה בגובה 3 מטר? את מי זה אמור להפחיד?
  8. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    היום בשעה 11:30 במחלף הכפר הירוק מיצובישי לנסר בצבע בז׳ עם מדבקה על השמשה האחורית בפינה השמאלית עליונה
  9. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    לפני 20 דקות אסטרה סטיישן של חברה שלא הספקתי לראות עם מדבקה על השמשה האחורית ביציאה מ471 לרחוב זרובבל בפתח תקווה
  10. trekampt

    יונדאי i25 2017

    אתה בטוח שב 1.6 זה לא 6 הילוכים?
  11. לגבי בדיקות בוחני תנועה ראיתי השבוע 2 עמדות של המשטרה בכבישים, האחרונה אתמול בפניה ימינה מכביש 4 צפון לכיוון 5 אריאל ובדיוק עצרו משאית, שלדעתי זה דבר מבורך ביחד עם המבצע שנערך לתפיסת אנשים שבטלפון בזמן נהיגה
  12. מה לגבי פורד פוקוס?
  13. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    אתמול בפ"ת בערך ברבע לארבע בצהריים הונדה סיוויק 2004 (אם אני לא טועה) שחורה ליד תחנת דלק סד"ש בגיסין
  14. כמו שאמרו, עדיף לתת זכות קדימה לאופנוע ולדעתי הם מודעים לבעיה שהם יוצרים ולכן תמיד מתקדמים לתוך הצומת כדי למנוע מצב שאתה נכנס בהם
  15. כנ"ל מוסך הציר בפ"ת גם מניסיון אישי
  16. רוב הרכבים בחברות הליסינג אוטומטיים ומבקשים רישיון ידני בשביל הפעמים הבודדות שתצטרך
  17. trekampt

    מבחן - סקודה קודיאק

    הם פשוט רואים שאתה כבר עושה את זה
  18. איך המרווח במושב הנהג למי שגבוה? אני 1.92 והייתי קרוב מדי להגה ולא היה לי מספיק מקום לרגליים, בנוסף המושב לא עולה מספיק (בעיה לא ספציפית במאזדה) ולא הולך מספיק אחורה (בעיה ספציפית) כך שכדי לנהוג הורדתי את המשענת הרבה אחורה. לצורך השוואה במאזדה 3 הרגשתי הרבה יותר נוח ומרווח.
  19. משמח לשמוע על העדכון, רפואה שלמה
  20. יוצא לי לנסוע בכביש הזה הרבה ב3 השבועות האחרונים והמצלמה מדווחת בוייז כפעילה לפחות בתקופה הזאת
  21. סקודה אוקטביה 1200 שנת 2015 57,000 אופי נסיעות משולב, בערך 70/30 לטובת בינעירוני הרכב נכנס למוסך בגלל רעידות במהירויות נמוכות בוצע עדכון גיר והחלפת מצמדים ועדיין יש רעידות אבל הרבה פחות מורגש
  22. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    בדיוק באתי לכתוב שראיתי אותה במחסום בכביש 5 ב 15:40
  23. בהנחה שהוא איכותי מבפנים כמו שנראה בתמונות ועם גודל כזה הוא בטח ימוצב מול סורנטו וסנטה פה עריכה: נכתב בתגובה להודעה 8 (מאוחר מדי)
  24. אוטומט רגיל או חד/דו מצמדי? האם יש שינויים נוספים מהידני? מחיר?
  25. וואו! החלמה מהירה לכולם! מקווה בשבילך שכל ההתעסקות בתאונה תסתיים מהר
×
×
  • תוכן חדש...