Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. התכוונתי למערכת של כלמוביל, יצא לי לנסוע ברכבים עם המערכת אבל לא התעניינתי מעבר לרדיו, איך המערכת בהשוואה למערכת המקורית מהמפעל? ומה יעשה מי שלא מעוניין להוריד אפליקציות לא מהפליי סטור? סתם תהיות שעולות לי. בתכלס, אני בעד שהרכב יהיה עם כמה שפחות התקנות מקומיות.
  2. אם אני לא טועה אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי עדיין לא נתמכות בארץ. מעניין איך המערכות האלה בהשוואה למקוריות.
  3. לפי האתר שלהם המחירון הוא 235k עד 250k ומחירי המבצע הם 205k-220k. המחירים המדויקים נמצאים באתר כשמחפשים סיאט לאון 2018
  4. trekampt

    מבחן דרך - במוו X2

    חוסר האבזור בבקרת אקלים, בקרת שיוט ופתיחה חשמלית לבגאז' זה כמו להגיד שהרכב מתאים לרווק שאוהב שהמזגן תמיד על קור ונוסע בעיר. אני לא מבין למה להחסיר דווקא את שני הדברים הכי הבסיסיים ברכב מודרני. מצד שני, אולי זה בדיוק קהל היעד ומסביר את כמות המכירות. נ.ב. הסמלים בצד זה אחד הדברים הכי מכוערים שאפשר לעשות לרכב, כמו הזימים שיש לאיגניס.
  5. לפי האתר יש הנחה של 30k ויש מספר רמות אבזור וצבעים. מצד שני אי אפשר לבחור צבע,תוספות או לקבל שנת אחריות שלישית
  6. אצלי נקבע משפט שנה וחצי אחרי התאונה ככה שאצלך זה נחשב ''כלום זמן'' וגם אחרי זה יש עוד 30 יום לתשלום שהנתבע ידאג לנצל עד תום. לפות''ש, במקרה שלך הייתי הולך על האופציה המהירה והקלה יותר, בזבזת עד עכשיו 3 ימים ןבהנחה שאתה עובד הם כבר שווים כ500 ש''ח. אני מבין את התסכול שיש לך סרטון וכנראה תקבל את כל הכסף שמגיע לך אבל זה ידרוש ממך הפסד ימי עבודה, זמן פנוי ועצבים שכנראה שווים יותר מ500 ש''ח. בהצלחה ואני באמת מקווה שהפוגע יתעשת ויסכים לשלם
  7. היה לי מקרה מאוד דומה לו (רק שלי לא הסתירו בלוקים את שדה הראייה) ופגעתי בכנף אחורית ימנית ובבית משפט השלום (יוצגנו ע''י עורכי הדין של חברות הביטוח כי הצד השני סיפר סיפור אחר לחלוטין והחברה שלו סירבה לשלם) השופט פסק לטובתי מינוס 10% אשם תורם בגלל חובת הזהירות הכללית בכניסה לצומת
  8. השעונים של העמדות שמחוברות למערכת לא תמיד מדויקים וניתן להתגבר על זה כשצריך לעבד את הנתונים וליצור רצף אחיד בזמן. זה קורה הרבה גם במקומות יותר חשובים. מה שחשוב שהמהירות בכל מכשיר נמדדה באופן מקומי וללא תלות במכשירים באחרים. מצד שני אני מבין שהאזרח הפשוט מניח שהשעון חייב להיות מסונכרן ומכאן כנראה הגיעה המחשבה שיש בעיה.
  9. הייתי מוותר על הרכב הזה, יש מספיק אחרים בלי תאונות. מה הדרישות שלך מהרכב? כמה נוסעים? קילומטרז צפוי וכו' ונוכל לכוון אותך טוב יותר.
  10. לא ברור באיזה שלב של החנייה היית. עשית רוורס/נכנסת ישר לחנייה, איפה הוא פגע בך וכו'. אם תוכל לצרף שרטוט בצייר לתיאור המקרה זה יהיה טוב. יש לך ביטוח מקיף?
  11. ככל הנראה רק אצל סוכנים תקבל הצעות יותר טובות, תעשה חיפוש בפורום ותקבל תוצאות של כמה מהם. לי היה ביטוח נהג צעיר עד לא מזמן וביטחתי בביטוח ישיר אבל בדיעבד ההפרש לעומת סוכן לא היה שווה.
  12. בטוח? אם ''עובדים לאט'' זה שאתה בפקק יכול להיות שזה עומס כללי על הרשת אבל אם זה קורה בשעות עמוסות ואתה באזור לא פקוק יכול להיות שאלה אכן השרתים
  13. אם אני לא טועה יש אפשרות לקבל שלט עם 2 מספרים ואם לא אז כדאי שלפחות אחד מהרכבים יהיה רשום
  14. מעניין אותי ספורט מוטורי בארץ. בעיקר ימי מסלול ומירוצים כלשהם ותוצאותיהם.
  15. יכול להיות שהם הגיבו לפני שחיברו את השרשורים
  16. תוסיף לרשימה פיגו 3008, מנוע טורבו עם גיר אוטומטי יפני ומאובזר טוב
  17. מהיבואן או 0 ק''מ או משומשת? איזה רמת גימור? בגדול הדור הנוכחי יחסית מאובזר, לי היא הייתה נוחה, עם מנוע 2000 היא משתלבת היטב בתנועה אבל זמינות הכוח לא כמו בטורבו, הספסל האחורי והבגאז' יחסית צפופים לקטגוריה. אגב לדעתי היא נראית מעולה בגרסת האצבק בצבע אדום עשיר.
  18. לא הייתי אומר שה- DSG אמינה. היו לה הרבה תקלות בהתחלה והייתה תביעה שהכריחה את היבואן לתת אחריות מורחבת ל-5 שנים לרכבים משנתונים מסוימים. היום כמות התקלות כנראה ירדה משמעותית אבל עדיין לא הייתי קורה לגיר אמין. מבחינת איזה רכב הכי מתאים אז לדעתי הסקודה תהיה הכי חסכונית, נוחות נסיעה זה דבר אישי, לי היונדאי הייתה הכי נוחה משלושתן. בבידוד רעשי כביש אף אחת מהן לא מצטיינת, הן בערך אותו דבר. הסקודה תהיה קצת יותר יציבה מביניהן. מבחינת אמינות הטויוטה והיונדאי יהיו יותר אמינות.
  19. המאליבו והאופטימה הם רכבי מנהלים, לא רואה איך תמצא כאלה עד 3 שנים על הכביש ב-80K. לדעתי כדאי שתתמקד בגרסאות החזקות של המשפחתיות ותחפש רכב עד 4 שנים. לדעתי מאזדה 3 מנוע 2000 תתאים לך. חזקה כמו הסיוויק, מאובזרת, מעוצבת ואמינה. עוד אופציות הן פורד פוקוס עם הגיר החדש ומנוע טורבו (גיר אוטומטי "רגיל" לא רובוטי החל מ-2016, לא בשימוש הרבה זמן אבל בינתיים נראה שהרכב אמין) אם תמצא ופיזו 308 עם המנוע והגיר החדשים (מנוע 1200 גיר 6 הילוכים של אייסין היפנית, לא זכורות לי תקלות שדווחו על הרכב והשילוב הזה כבר 3 שנים בארץ).
  20. מי שרוצה לקרוע את הרכב שלו יקרע אותו, לא משנה אם זאת פיקנטו,ספורטאז או M2. סיבת המכירה כן מעניינת במקרה של תקלות אבל לרוב אף אחד לא יכתוב "מוכר את הרכב כי יש נזילה מהמנוע שהמוסך שלי לא הצליח לתקן" אלא הוא יחכה שאולי זה יתגלה בבדיקה. אגב שמתי לב שזה קורה הרבה אצל מי ש"חייב להעיף תרכבב הזמנתי כבר רכב חדשששש". אולי סתם קרה אצלי אבל עדיין.
  21. לא מחייב שיהיה כתוב במסמך, יכול להיות שכתוב באתר. אם אין בעיה עם זה הייתי ממליץ לך להשתמש באפליקציה camscanner כדי שתוכל לצלם, לערוך ואז להפוך לpdf ולהעלות בפעם אחת. מאוד נוחה ושימושית, אני גם משתמש בה בתור סטודנט.
  22. הפוך, הם יודעים שלא תקבל הצעה מאחרים ולכן בוודאות תחזור אליהם
  23. אפשר לנסות עם גוגל street view במידה והשלט לא מוסתר/לא שינו את הוראות החניה
  24. מצד אחד אתה צודק אבל מצד שני אני גם יכול להבין אותו. אני גבוה וברכבי המיני אין לי מספיק מקום ובסופר מיני זה תלוי באיזה רכב. למעשה רוב האפשרויות בשבילי הם מקטגוריית המשפחתיות ומעלה. לגבי איזה רכב, לדעתי עדיף רכב ללא טורבו. אם פיקנטו טובה לך אז לדעתי היא עדיפה מהספייס סטאר ואתה יכול לשקול כמו שאמרו גם את יונדאי i10 (אותם מכלולים מכניים)
×
×
  • תוכן חדש...