Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. קשה לי להאמין שרכב, אפילו צרפתי, בן 7 וחצי מאבד ~95% מערכו. אולי הרכב לימון (יותר משאר הרכבים הצרפתים )
  2. אישית לא הייתי קונה רכב מטרייד אין AS IS. הסוכנות יכולה לשלוח את הרכב לבדיקה ולהציג את אותו טופס מכוסת"ח כמו לכל הרכבים, בניגוד לכונסי נכסים שלהם אכפת רק להעיף את הרכב במחיר כלשהו ולכן לא טורחים לבדוק את מצבו. ייתכן שידעו על התקלה ולכן לא עשו אפילו בדיקה ובגלל זה מכרו AS IS. מצד שני אתה טוען שלחבר היה הרבה פחות אכפת אם לובינסקי היו שולחים גרר ואולי בכך היה מתרצה החבר, ואולי גם הוא הבין מה המשמעות של סוכנות שמחליטה למכור AS IS.
  3. מישהו פרסם לאחרונה שיש במוו 318S מליסינג 0 ק''מ ב180,000 ש''ח. ייצוגי ועם הפוזה הנדרשת.
  4. לא מבין למה הקפצתם שרשור בן יותר משנה...
  5. trekampt

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    אני לא יודע יודע אם הדגישו את זה או לא אבל אם אם מאחוריכם טויוטה קורולה/אוונסיס עדיף לא להשתולל
  6. אם אתה רוצה להתקדם ל-B4 יש כמה בעיות שנוגעות לנקודות שהעלית. הרכב ארוך מאוד ביחס לרכב הנוכחי שלך. למעשה כל הרכבים בכל הקטגוריות גדלו במימדים כך שאפילו אימפרזה חדשה תהיה יותר גדולה מהגרנד לאונה. חוץ מזה סובארו עברו לתיבות רציפות וצריכת הדלק של רכבי סובארו לא ממש טובה ול-B4 מערכת 4x4 ולכן הרכב עלול לצרוך אפילו יותר דלק. אם אתה מעוניין להישאר בקטגוריה "מנהלים" הייתי ממליץ לך על מאזדה 6. לפי יד2 תוכל לרכוש אחת משנתון 2010 בערך. דבר אחרון, לא משנה מאיפה אתה רוכש את הרכב, פרטי/חברת ליסינג/מגרש/סוחר, אל תוותר בדיקה במכון שאתה בוחר!
  7. גם לדעתי לא צריך לשדרג את המעמד שלו אבל אני בעד להרחיב אותו בקטע הזה
  8. אין לי רישיון 20 שנה ואפילו לא 10 אבל אני זוכר שהייתי קטן ונסענו לבקר את סבתי באשדוד הנסיעה הייתה דרך כביש 40 ונמשכה כשעה והיום בזכות 471 הנסיעה אורכת כ40 דקות. מה שלא הצלחתי להבין זה למה מהתעשיה האוירית עד הכניסה לנתב''ג הכביש עדיין חד נתיבי(!) לכל כיוון למרות שיש פקק בשעות העומס. באופן כללי לדעתי זמן הנסיעה התקצר אם נוסעים לפריפריה או נוסעים במרכז לא בשעות העומס, אם נוסעים במרכז בשעות העומס הזמן התארך ואם נוסעים בתוך ת''א אז זמן הנסיעה במשך היום התארך.
  9. הדגם לא נפוץ אבל ניסית לחפש בפירוקיות? אם לא תמצא תנסה אצל היבואן ואם אין לו אז תבקש מק"ט ותזמין מחו"ל
  10. לא נהגתי בS60 מהצורה הזאת אבל באופן כללי הייתי נמנע מלרכוש רכב עם שריטות, קרעים, כתמים וכו', לעיתים זה מעיד גם על המצב המכאני של הרכב. אלא אם הרכב מוצע לך במחיר ממש נמוך ואתה חושב שזה כדאי.
  11. ניסית להחליף את הגלגלים? אולי הבעיה בשחיקה לא אחידה או ג'אנט עקום?
  12. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    נצפתה איביזה קופרה דור ראשון בצבע צהוב במוסך הציר בפתח תקווה בשעה 3
  13. זאת לא התפישה שלו הוא מציג את התפישה בטויוטה. ברור שאתה צודק שמוכר טוב ימכור יותר אבל לא מעניין אותם כי (כנראה) המכירות מספיק טובות מבחינתם. כמו שכתבו, יש נציגי מכירות שיעדיפו לגרבץ כל היום ולקבל משכורת כי את המנהל זה לא מעניין וזה מה שקורה
  14. מחזק את מה שאמרת, בדגש על חוסר הנוחות וחוסר יציבות. לדעתי בהאצות ביניים הרכב עדיין מרגיש חלש אם כי לנסיעות עירוניות המנוע סביר.
  15. תתחדש ותהנה מהרכב!
  16. דרך אגב ביולי 2016 הייתה מתיחת פנים לקורולה שבה היא קיבלה את מערכות הבטיחות ועוד כמה דברים (ולא כמו שחשבתי ב2015) אז תשים לב לזה אם אתה בוחר לקנות משומשת
  17. שמאי משלך ידאג שיתקנו את כל מה שצריך בלי לחסוך ואולי בחישוב ירידת הערך הוא יתחשב קצת מבחינה מסחרית (כנראה תצטרך להוריד הרבה מהמחירון כדי למכור) 1. לפי התיאור שלך הוא אשם. 2. משתלם? תלוי למי ובכמה תצליח למכור. תשקלל כמה תצטרך להוסיף לחדש וכמה חשובה לך הבטיחות ותחליט.
  18. כמו שאמרו תיקח שמאי משלך, אבל לדעתי הרכב לא יהיה אובדן להלכה. 1. בעיקרון בתאונות חזית-אחור מי שפגע הוא אשם, אולי ינסו להפיל עליך חלק מהאשמה. 2. איזה דגם קנית? קורולה? אם כן, אז לדעתי לא היה שינוי מ2016 אז זאת גם אפשרות. אגב לגבי השלדה(שאסי) זה נכון, אחרי פגיעה הרכב לא בטוח כמו שהיה.
  19. מקווה בשבילכם שהסיפור הזה ייגמר במהירות כמו שצריך. נמאס לשמוע על מקרים כאלו.
  20. זה דבר שמחזק את המגמה שזו תקלה רצינית ואם זה יימשך אז לדעתי יוציאו גרסה חדשה של הגיר (כמו ואג) או יחזור לפלנטרי
  21. עריכה: תגובה ל-2 הודעות למעלה אם יש קצת רכבים אז קשה להסיק משהו על כמות התקלות האמיתית (באחוזים ובמספרים אבסולוטיים). לעומת זאת, אם יש הרבה רכבים ולאחוז קטן יש תקלות זה נשמע הרבה (במספרים אבסולוטיים). לכן, בגלל שהטוסון והספורטאז עם DCT נמכרים בכמויות קטנות קשה להעריך עד כמה התקלה בגיר נפוצה (אלא אם כן גיר שמתחמם זה פיצ'ר). לעומת זאת כמות התקלות שמדווחות בפורום על גיר DSG קטנה יחסית למספר הרכבים שעולים כל שנה עם הגיר הזה (עשרות אלפים בשנה) וקטנה גם ביחס לשנים קודמות כך שההערכה היא שכמות התקלות אכן ירדה משמעותית
  22. עשיתם סלט, שאלו אותו לאיזה רכב הוא משווה את הסונטה אז הוא ענה שלמאזדה 3 ושאלו אותו בנוסף למה הסונטה רכב מטורף אז הוא אמר בגלל המנוע, אבזור, בטיחות וכו'.
  23. אתה הזמנת את הבדיקה? אם כן ואתה רוצה את הרכב הספציפי, אז תוריד מהמחיר את עלות התיקונים הנדרשים, הבדיקה נראית טובה. בכל מקרה, הייתי מחפש רכב אחר שתקין מכנית וללא תאונות, השוק מוצף ב i30
  24. הרכב חדש יחסית? הבדיקה נקייה (חוץ מהכסת"ח הרגיל) אבל נראה שעבר תאונה שבגללה החליפו את הטמבון הקדמי ויש נזק למתלה תן עוד פרטים על הרכב, שנה, יד, ק"מ, פרטי/סוחר/ליסינג, תמונות
  25. אם כך אני מצטרף להמלצות להחליף סוכן. לשאלתך, אתה תובע על כל שקל שהוצאת בגלל התאונה
×
×
  • תוכן חדש...