Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. יש גם מורי נהיגה שצריך לשלול להם את הרישיון. אתמול עמדתי במעבר חצייה בכביש עם 2 נתיבים, אחרי דקה עצרה לי מכונית ומאחוריה היה רכב לימוד נהיגה שמיד עבר לנתיב השני כדי לעקוף את המכונית שעצרה לי. הסתכלתי לראות מי הנהג וזה היה מורה הנהיגה.
  2. תוכל לפרט? מדובר בסקודה אוקטביה? בדגמי הדיזל לא תמיד היה DSG6 או גיר פלנטרי עם 6 הילוכים? תביעה ייצוגית רק של בעלי המוניות?
  3. גם לי יצא לנהוג באדג' 2.0 ל' אקובוסט 2016, הרכב נוסע יפה, שקט ונוח. כמובן שלא ספורטיבי אבל מעולה לנסיעות מנהלתיות. סידור הכפתורים בקונסולה פחות מוצלח לטעמי אבל לא נורא. ולגבי ההבדלים במנוע, אם יש אפשרות אז לדעתי כדאי ללכת על היותר חזק
  4. https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3168/מבחנים/סיאט-איביזה-(איבו-1.5-ידנית)---מבחן-דרך---זו-את יש גם 208GTI, קליאו RS, פולו GTI, אאודי S1 רק תבחר...
  5. אם ככה אז אין טעם, לא שמתי לב.
  6. לנכה מותר לחנות על המדרכה למרות שיש חנייה פנויה?
  7. ותיקח לבדיקה בעצמך, הרבה פעמים הבדיקה של המגרשים לא שווה הרבה
  8. trekampt

    התחדשתי בגולף GTI

    תתחדש ותהנה! נשמח לשמוע רשמים בהמשך
  9. עם נהג פחות זהיר ממך ומהירות קצת יותר גבוהה של הקורולה זו הייתה יכולה להיות תאונה. לאחרונה היו לי הרבה מקרים שבהם בתנועה צפופה נהגים שנוסעים בנתיב לידי (לאותו כיוון) פתאום סוטים לתוך הנתיב שלי ורק צפירה מעירה אותם, במקרים הגרועים גם בצפירה קצרה הם לא שמים לב וצריך צפירה ארוכה. מה שמוזר זה שברוב המקרים אלה היו רכבים יחסית חדשים שיש בהם בקרה/התראת סטייה מנתיב. יכול להיות שהנהגים התרגלו לסמוך על המערכת וכשהסימונים נהיים גרועים הם לא שמים לב שהיא הפסיקה לעבוד..
  10. אתה מתכוון להרגשה של מכה בהילוכים הראשונים? בעיקרון זה נורמלי אבל היו מקרים שבסוף הצריכו החלפת מצמדים
  11. בשביל השקט הנפשי הייתי מציע לך ללכת למוסך ולבקש בדיקה. במקרה שיגידו לך שהכל בסדר אבל יומיים אחרי סוף האחריות תזדקק לה תהיה לך הוכחה שהתרעת על כך לפני.
  12. הגעתי לשרשור במקרה לאחר שהפנת אליו משרשור בפורום ייעוץ ואני בשוק ממה שאתה מתאר עד עכשיו! מצפה לעוד עדכונים כשיהיו. אולי יהיה ריקול/קריאת שירות אבל אני בספק.
  13. ברור שזה בסדר כל עוד הרכב מופנה קדימה בגלל זה היה היום מישהו שהחליט לנסוע ברוורס בכיכר וכמעט נכנס בי
  14. כיום יש לי מאזדה 3 דור ראשון, שמספקת אותי מבחינת התנהגות למרות הביצועים הפושרים ומבחינת המרווח שהוא גבולי (אני גבוה) אבל יש רצון להשתדרג לאור הקילומטרז שמתחיל להיות גבוה. אני סטודנט והתקציב סביב 20K וניתן להתגמש עבור רכב עם נתונים טובים. הנסועה הצפויה יחסית נמוכה, כ-10K בשנה, ואני מעדיף סופר מיני. בנוסף הרכב חייב להיות אוטומטי פלנטרי כי הנסיעות ללימודים הן בשעות הפקקים ואני מעדיף רכב מהעשור הנוכחי. חשבתי על מספר מועמדות והייתי מעדיף משהו עם ערך מוסף אם כבר אני מוותר על ההתנהגות היחסית טובה של המאזדה, ואשמח לחוות דעת על הרכבים בעיקר בנושא אמינות כי הלימודים תופסים לי כרגע את רוב הזמן: 1. סיטרואן C4/C3 - ניתן לקנות שנת 2011-2012, לגבי הגיר AL4 אני אעשה נסיעת מבחן אם אמצא אקזמפלר מתאים. ההבדלים ביניהן ש- C4 מרווחת יותר ובאותו אורך של המאזדה ועם 5 כוכבי בטיחות ול-C3 אותו בסיס גלגלים עם פחות 50 ס"מ אורך לעומת המאזדה(!) ועם 4 כוכבים. 2. אופל קורסה סביב 2010-2012. 3. פורד פיאסטה (מחפש גיר אוטומטי פלנטרי ולא את הגיר הנורא מהפוקוס, אשמח אם מישהו זוכר עד איזו שנה היא הגיעה עם גיר אוטומטי פלנטרי). 4. מאזדה 2 - אמינה אבל לא מאובזרת, שנתון סביב 2010 וברמת גימור אקטיב רק 2 כריות אויר. 5. ניסאן מיקרה - מוכן להתפשר על התנהגות של אוניה וחוסר בידוד מוחלט, אמינה יחסית אבל לאחרונה צצו שמועות שהגיר הרציף מתפגר, למרות שאצל כמה מכרים לא היה להם כלום. 6. ואגיות, זכור לי שהייתה פאביה אוטומטית בשנים כלשהן סביב 2010, איך היא? אחרות: קליאו הרוב ידניות. מיצובישי ספייר סטאר, סוויפט ויאריס יקרות מדי. תודה לעוזרים.
  15. להבנתי, לפי החץ שמציין מה הנתיב שאתה צריך להיות בו, זאת לא סתם פנייה על קו הפרדה אלא נסיעה בנתיב הנגדי ומעבר בצומת בנתיבים שלא מיועדים לו שזה חמור ביותר וגם השברולט עבריין. אם היה מגיח רכב שבדיוק פונה הייתה תאונה לא קלה עם שני הרכבים (לא חמורה, בכל זאת מהירות בסביבה עירונית).
  16. מבין אותך לחלוטין, בשרשור המקביל של הסרטונים יש המחשה יפה לגישה הזו https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?459573-ריכוז-סרטוני-מצלמות-רכב-של-דבילים&p=5678226&viewfull=1#post5678226
  17. אגב, לגבי פות''ש, הרכב יצא מאחריות מזמן, אני לא מצפה שיציעו לך תיקון חינם אבל גם לדעתי ההצעה גבוה מדי. נחכה לשמוע עדכון.
  18. יכול להיות שיש איזשהו כשל תכנוני בגיר רובוטי דו מצמדי יבש? ואג, פורד סבלו בהתחלה, פורד הפסיקה להשתמש בו, ואג שיפרו אותו אבל עדיין צצות בעיות מדי פעם ולאחרונה צצות תלונות גם על רנו ויונדאי. האמת רק על dct של אלפא לא שמעתי דבר, או שגם אצלם זה עניין של זמן?
  19. יש גם קיה סיד סטיישן שמככבות בליסינג
  20. בכיוון מפ"ת להוד השרון יש מצלמה שפועלת כבר שנים, אולי מתכננים להציב מצלמה בכיוון היציאה מהוד השרון. לגבי כל השאר ענו לך.
  21. החופשים במערכת ההיגוי אולי קשורים לתיקון לא איכותי של התאונה בחזית. יכול להיות שגם עבר תאונה או קיבל מכה כלשהי מאחור כי הפנס האחורי סדוק. שורה תחתונה עדיף לוותר.
  22. יש עוד חברות שמטפלות במוסכי היבואן בתקופת האחריות ולפעמים אפילו מעבר, במקרה הזה כנראה החליטו להשאיר את הרכב בתור חלופי כי הקילומטרז נמוך ומי שנסע בו שמר עליו.
  23. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    נצפתה סיטרואן קקטוס לבנה עם מדבקה על השמשה האחורית לפני כשעה בחניון סמולרש באוניברסיטת תל אביב
×
×
  • תוכן חדש...