Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. אני עומד לקנות מאזדה 3 מיד שניה וחסר ספר רכב וספר טיפולים (יש קבלות על שנתיים אחרונות) אז אני אשמח לקישורים להורדה או אפילו אם אפשר לקנות גם אין לי בעיה. בנוסף היית שמח לעשות מעקב בטבלת אקסל על ההוצאות ורציתי לדעת איזה עמודות לעשות אם למישהו יש ניסיון. עוד שאלה, יש מוסך מומלץ למאזדה בפתח תקווה? אני יודע שיש מורשה אבל אני לא יודע אם הוא מומלץ אז אם יש גם לא מורשה שהוא מומלץ הייתי שמח לדעת. תודה!
  2. אם זה מיני יש סיכוי שהיא יצאה מהפגש
  3. אני גם מכיר את החנייה הזאת, היא קורצת מבחינת גודל "החניון" אבל רחוקה מתאורה ואני בחיים לא מחנה שם את האוטו. מצטער בשבילך...
  4. בדגמי גולף משנת 2007 ומעלה אין מרים שמשות בכלל או שצריך לחיצה כפולה או משהו כזה?
×
×
  • תוכן חדש...