Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. עזרה בבקשה?
  2. יש לי מאזדה 3 2005, מנוע 1600 וכאשר אני נוסע בעיקר בכבישים מהירים אני שומע רעשי רוח וכביש יחסית חזקים וגם את המנוע. בדקתי את הגומיות בדלתות וחלקן קצת קרועות וכנראה אני אחליף אבל רציתי לדעת אם זה רק אצלי או שזאת בעיה נפוצה? אגב יש מקום מומלץ להחליף בו את הגומיות במחיר סביר באזור פ"ת?
  3. תודה על הסקירה, מאוד עניינית ונוחה לקריאה. הוא כתב, מבצע של חבר
  4. עצה שלי: לך, תנהג על 2 הרכבים, תחליט, ותגיד תודה לחברי הפורום שענו לך על 12 שרשורים שפתחת ב3 חודשים אחרונים בהצלחה
  5. היבואנים לא.
  6. רעיון: שיקחו 10 שוטרים מכל תחנה ויציבו אותם ליד החטיבה/תיכון בשעה 8 ובשעות 1-2 בצהריים וככה המשטרה גם תוכל להתהדר שהחרימה עשרות זוגות אופניים ביום אחד
  7. תודה על התגובה המהירה, והפלאש ממקום אחר כנראה?
  8. נסעתי לאחרונה על כביש 4 מחולון לאשדוד ובאזור ראשון הייתי בטעות על 140 ק"מ ושמתי לב שיש שם מצלמות. למרות זאת במפה של הוייז יש על המצלמות X אז יש סיכוי שצילמו אותי? בחזור, קצת אחרי משה דיין ולפני היציאה לחולון, שמתי לב לפלאש ממצלמה שהייתה קצת לפני שלט הכוונה אבל אני לא יודע אם צילמו אותי כי נסעתי על 130 למרות ששמתי לב שכל מי שהיה איתי בנתיב השמאלי נסע מהר יותר ממני ושעברתי לנתיב האמצעי ישר מישהו עקף אותי , אני יכול להעלות תמונה של המיקום. נראה לי שהמהירות בשני המקומות היא 100, לא סגור על זה. מה דעתכם? אני אקבל דוח? לא עבר אפילו חודש אבל מקריאה קצרה בפוסטים פה כנראה שזה הכיוון , תודה
  9. מישהו יודע אם יש מצלמות בכביש 4 בקטע צומת גהה - אשדוד לשני הכיוונים? ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי על זה מידע
  10. אולי אפשר לעשות שמי שקיבל כמה פעמים יביא למי שעדיין מחכה והמקבל ישלם על המשלוח? יוצא יותר זול
  11. פות"ש, לדעתי לא פיספסת כלום, אני בספק אם שוטר שיכנס לכיכר יידע איך להתנהג בה. לדעתי, כיכרות קטנים מדי לא טובים כי נהגי ישראל פשוט חוצים אותם ב-50 קמ"ש וגם גדולים מדי לא טובים כי זה נותן אפשרות למי שבפנים לצבור תנופה, לדוגמה הכיכר הגדולה ברחוב העצמאות בפ"ת.
  12. המחיר נשמע גבוה מאוד. בקשר למכירה, ההורים שלי עשו טרייד אין בטויוטה וקיבלו מחיר מחירון על הקורולה.
  13. כדאי גם שאנשים יוסיפו רמת גימור, מחירון וכמה זמן עבר עד שהם קנו/מכר. כדי שנדע מה המחיר משקף החודש, נקנתה מאזדה 3 שנת 2005 קומפורט האצ׳בק שמורה עם 150 אלף קילומטר, במחיר מחירון 27,700 בגלל שאני מכיר את הבעלים, כל השאר שפניתי אליהם רצו יותר (קילומטרז׳ בשמיים, יד 4, מכות על כלהרכב וכו׳). חיפשתי במשך כמה שבועות.
  14. השערה: אולי הוא חשב שאם את אישה הוא יוכל לנצל את זה לטובתו?
  15. אני לא יודע למה הם מושכים אותך אבל לא הבנתי איך הפוליסה בתוקף אם עדיין לא שילמת? ברגע שביצעת עסקה לא בצורה פיזית הם חייבים לשלוח לך את ההסכם בדרך כלשהי, אם אני לא טועה עד 14 יום. כשאני רכשתי ביטוח חובה+מקיף, התעקשתי שישלחו לי העתק באימייל לפני שסיימתי את השיחה. ממליץ גם לך לעשות ככה.
  16. גדול! בגלל מקרים כאלה כדאי לקנות מצלמה לרכב, יש שירשור דביק בפורום הזה
  17. בקומפורט גם יש שליטה מההגה, רק שים לב שבכל המאזדות תגובת המצערת בריאה (בלשון המעטה) ביציאה מהמקום אבל זה משהו שמתרגלים אליו תוך יום יומיים
  18. מצאתי כמה מוצרים שאולי יכולים להתאים גם לי וגם לפתוח השרשור אבל מכיוון שאני לא מהתחום מישהו יוכל להמליץ לי על אחד מהם ולכתוב מה לדעתו עדיף: http://www.ebay.com/itm/For-Mazda-5-323-Miata-MX5-MPV-RX8-Car-USB-SD-MP3-Player-Interface-AUX-in-Adapter-/271581952185?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item3f3b8bb8b9 http://www.ebay.com/itm/Car-MP3-Player-Radio-Interface-Aux-in-Adapter-Cable-For-Mazda-3-5-323-Miata-MX5-/280879215972?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4165b4b564&vxp=mtr נראה דומה לקודמים אבל אני לא יודע אם יעבוד http://www.ebay.com/itm/Car-Aux-in-Adapter-Fit-For-Mazda-M3-M6-Car-Aux-in-Adapter-/281268953680?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item417cefa250&vxp=mtr יש גם את אלה שאני לא יודע מה הדגם שאני צריך לסמן במידה והם מתאימים http://www.ebay.com/itm/Car-MP3-Player-Interface-Aux-in-Adapter-Fit-Mazda-3-6-2-Meter-Long-/121346177197?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AMazda&hash=item1c40cbb8ad&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Fit-For-Mazda-2-3-5-323-Miata-MX5-Car-Aux-in-Adapter-MP3-Player-Radio-Interface-/390836773493?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AMazda&hash=item5affafe275&vxp=mtr ויש את זה שלא נראה לי שזה יעבוד אבל אולי למישהו היה ניסיון איתו http://www.ebay.com/itm/Car-Truck-Stereo-Radio-Aux-In-Input-3-5mm-Cable-Charger-Adapter-for-iPod-iPhone-/361003270254?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AMazda&hash=item540d78c06e&vxp=mtr
  19. נצל"ש אני גם צריך למאזדה 3 שנת 2005
  20. יש לי אוטו שיש עליו שריטות קלות ודפיקות קטנות בפח (מעריך שלכל היותר 1 ס"מ עומק) ובגלל שאין לי זמן לטפל באוטו בצורה יסודית (עובד עד מאוחר בדר"כ ) אני צריך המלצה למקום שיכול לעשות את זה טוב ובמחיר הוגן תודה על העזרה
  21. אני יודע שללא מעט בפורום יש דווקא אוטו ידני אבל אני מחפש אוטומט, עדיפות לשנים 2007-2008. אני מאזור המרכז אבל יכול להגיע רחוק יותר אם האוטו עם נתונים טובים. יצירת קשר בה"פ.
  22. יפה מקדימה אבל מאחורה לא אהבתי...
  23. ד"א, איפה אפשר לתקן שפשופים שיש לאוטו ודפיקות קטנות בפח?
×
×
  • תוכן חדש...