Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. אל תגזים, באותה תקופה לא הייתה מודעות לנושא הבטיחות מצד היצרניות ומצד החוק, שלא נדבר חלילה על ABS, ועובדה שלא כל מי שעשה תאונה מת. יש לו תקציב מסוים וסדר עדיפויות והאפשרויות שעלו מעולות. מה אתה מציע? שילך לקנות סוזוקי אלטו וימשכן את השנים הבאות שלו? שלא נדבר על זה שהוא חייל
  2. כמו כן, במחירים כאלה כדאי לבחור ברכב עם היסטורית טיפולים הכי מלאה שאפשר עם עדיפות לפחות לשנתיים שלוש אחרונות. אל תשכח שאלה גם רכבים ישנים שאם לא תוחזקו היטב עלות התיקונים בהם בשנה אחת יכולה לעלות כמו חצי ממחיר האוטו.
  3. טיפטרוניק זה אוטומט רגיל אבל עם אפשרות לשליטה ידנית על ההילוכים אם אתה רוצה, סביר להניח שגם בטוסון יש את זה
  4. גם בראבו תהיה חלופה טובה וגודשת
  5. מנוע בנזין מודרנים עוברים בקלות את ה200 ולעניות דעתי עד כ300 יחיו טוב עם טיפולים בזמן, אבל לעומתם מנועי דיזל עדיין חיים הרבה יותר. הקורולה בשנתונים האלה הגיעה עם גיר רובוטי שאמינותו פחותה מזו של פיראט, עדיף ללכת על ידני. חוץ מזה כל הסטיגמות של טויוטה חלות עליו. בברלינגו לא נסעתי, בהצלחה.
  6. 2 מקרים (לראשון "הורגלנו" והשני נדיר) בשבוע אחד, מקווה שזה לא הולך להפוך לתופעה.
  7. זה רק אני או שאין מספיק נהגים שהשתתפו בפיילוט של משרד התחבורה על מעקב קילומטרז׳ ועכשיו מנסים להכניס את זה בדלת האחורית?
  8. תשקול גם את פיגו 208
  9. האופציה היחידה היא להתקין auxmod, יחסית יקר אבל עושה את העבודה
  10. Tsi, dsg, powershift והמנוע של ב.מ.וו שהיה לסיטרואן. אף אחד לא אמר שהאירופאיות לא מאובזרות, נוחות או משהו אחר, מדברים רק על אמינות. עדיין לא ראיתי אוטו שנוסע בלי מנוע/גיר...
  11. האורך 484 לעומת 477, בסיס הגלגלים לא השתנה ונשאר 285, אולי לזה אתה מתכוון
  12. בבקשה http://www.icar.co.il/compare?compare-version[]=12390&compare-version[]=12391 סתכל על האורך ונפח תא מטען
  13. בדיוק בגלל זה ביקשו להעלות תמונות שכולם מחנים בסדר ורק אחד מחנה לא כמו שצריך
  14. כבר בוחנים מיסוי לפי קילומטרז'
  15. בנוסף יותר נוח להכניס דברים לבגאז' כי גם המדף שלו מתרומם
  16. trekampt

    מוצ"ש מחיר הדלק ירד

    אף פםע לא הבנתי למה יש מד דלק ולא כתוב כמה ליטר מתוך כמה בדיוק נשארו.. יש מחשב דרך שאומר כמה ק"מ לליטר אפשר לנסוע, אז למה לא לרשום גם כמה ליטר נשאר במיכל?
  17. בשנים 2012-2013 יובאה לארץ פורד פוקוס עם מנוע 1.6 אקו בוסט בגימור טיטאניום, למנוע יש ביצועים מצוינים (180 כ"ס, 24.4 קג"מ) והרכב מגיע עם גיר ידני ככה שאין איתו בעיה.
  18. תם הטקס.
  19. הפאביה עדיפה לטעמי, אם אתה הולך על ידני אז אתה בכלל לא צריך להיות מודאג מהגיר. הבעיות עם המנוע תוקנו והבעיות עם הגיר נדירות.
  20. נו באמת, אם עד עכשיו הם לא היו מקום ראשון כנראה שלא רק הגיר הכשיל אותם...
  21. יש תוצאות? מעניין גם לדעת מה יקרה לגיר, אם אני לא טועה הגיר לא אמור לעמוד במומנט מעל 25 קג"מ
  22. אני גם ממליץ לבדוק פורד מונדאו. לגבי צריכת דלק אתה יכול להסב לגז, ההשקעה תחזיר את עצמה לטווח ארוך או שאתה יכול לקנות אחד שכבר מוסב
  23. מישהו העלה פעם סקירה על לקסוס היברידית (נראה לי GS450h) ואמר שהמכונית כ"כ שקטה שרעשים שלא היית שומע ברכבים אחרים פתאום מתחילים להציק, אולי זה המצב?
  24. האירופאיות חזקות באירופה, לעומת זאת, מרשים ש-VW עוקפת את טויוטה ב-1.2 מיליון רכבים בסין בכל מקרה כמו ש-fkloster כתב בשרשור הקודם שנפתח בנושא, אין טעם לבדוק חצי שנה בגלל שעד סוף השנה התוצאה יכולה להתהפך במהירות בייחוד כשההפרש מאוד קטן.
×
×
  • תוכן חדש...