אני גם חושב שבמקרה הזה חברת הביטוח לא חייבת לשלם.
במקרה של רכב שחנה כחוק ונגנב ועשה תאונה עדיף מלכתחילה לא להתחיל לרדוף אחרי הגנב אם זה לא רכב מיוחד כי לא בטוח שהביטוח יסכים לשלם, עדיף להתקשר למשטרה ולקבל פיצוי בטוח מהביטוח. גם אם תתפוס את הגנב יכול להיות שיישאר נזק לרכב שיסתכם במה אלפי שקלים ושוב תצא מופסד.