Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. אני גם חושב שבמקרה הזה חברת הביטוח לא חייבת לשלם. במקרה של רכב שחנה כחוק ונגנב ועשה תאונה עדיף מלכתחילה לא להתחיל לרדוף אחרי הגנב אם זה לא רכב מיוחד כי לא בטוח שהביטוח יסכים לשלם, עדיף להתקשר למשטרה ולקבל פיצוי בטוח מהביטוח. גם אם תתפוס את הגנב יכול להיות שיישאר נזק לרכב שיסתכם במה אלפי שקלים ושוב תצא מופסד.
  2. ויתרתי.. תעתיק לצייר ותסמן איפה פנית ותעלה
  3. שמתי לב אבל שכחתי לכתוב שלדעתי המפה לא מעודכנת קרה לי מספר פעמים ששמתי לב שלגוגל לוקח זמן לעדכן את המפות
  4. הכוונה למקום הזה? לפי התיאור שלך באת מלמטה ופנית שמאלה? אם כן הצדק איתך ותקווה לקבל את הכסף במהירות
  5. אני התקשרתי לדלק וביררתי, ביקשו ממני לשלוח את העברת הבעלות עם הרישיון רכב בפקס ואז שלחו לי במייל את ההיסטוריה
  6. בהונדה שכחו.. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3670118,00.html
  7. עגלת סופר? אני חושב שהתכוונת עגלת טורבו... וברצינות.. גש ל pdr+ לי היה ניסיון חיובי איתם
  8. לפי התיאורים שלך נשמע שהבעלים הקודם הזניח את הרכב וציפיתי לראות מלא מכות ושיפשופים על האוטו אבל הופתעתי לראות שהוא שמור הצריכת דלק מצוינת ובהחלט נותנת פייט לחשמליות ודיזלים של היום
  9. אם האחריות פחות חשובה לך, יש מספיק מונדאו מפרטיים ביד2 וגם כמה עם מנוע אקובוסט... במקומך הייתי ממצה את האפשרות הזאת לפני קנייה מליסינג/מגרש
  10. לא חושב.. ע"ע הזקן שנהג נגד כיוון התנועה והניידת מאזדה
  11. אין בעיה להיכנס כמו שהוא נכנס אבל צמוד לברזלים כי זה לא מפריע לאף אחד, אם זה לא היה מפריע לאוטו משמאל, הייתי שוקל ברצינות להיכנס לו על המ"מ
  12. אני רכשתי מהם 3 פחיות קליפורניה וקיבלתי אחרי שבועיים (10 ימי עסקים), אל תשכח שמרגע שהם שלחו הכל תלוי בדואר. למרות שמוזר לי שאת המשלוח עם מספר מעקב לא נתנו לך...
  13. בנוסף לפי הביקורות, הג'ימני לא נוח בכביש אבל מתגמל בשטח
  14. פאביה גם אופציה ותשקול גם שברולט ספארק
  15. נשמע שלרכב אין חסרונות משמעותיים ובסה"כ הוא עושה את מה שרצית, קצת צפוף אבל צריכת דלק טובה. דאצ'יה סטאפווי הייתה עולה עוד כ-10K, היית מוכן להוסיף את זה עבור יותר מקום?
  16. http://www.junkyard.co.il/
  17. במקרה של טויוטה 50% מהמכירות הם לציי רכב ו-50% לפרטיים, מה שגורם להם לא לתת הנחות זה הרידת ערך הנמוכה וכולם רוצים טויוטה
  18. מעניין באמת מה יקרה עם הקטנוע... לגבי פדופילים ברשת אני חושב שלרוב מי שביצע את העבירה פעם אחת יעשה אותה שוב כי אי אפשר לעשות אותה בטעות ואותו בנאדם מאוד מכוון לזה וכנראה תירגל את זה כמה פעמים עד שהצליח לו.
  19. מה עם B4 מוסבת לגז?
  20. רק לי מפריע שהאוטו בוכה?
  21. הרכב נראה פצצה! תתחדש! נשמח לעוד פרטים על הרכב...
  22. הגריל לא יפה לטעמי, גם לא על קיה ריו. סה"כ נראה שהם שיפרו כמעט כל היבט אבל הקונסולה והדשבורד פשוט משעממים ומזכירים רכבים ישנים יותר.
  23. הנה לינק http://livestream.com/Toyota/2016Prius
  24. מישהו בשרשור המקורי כתב שאם הולכים לשם אז רק במצב חשדניסט
  25. אני מתכנן לרכוש פוקוס 2006 גימור trend-x, יש מכון בדיקה מומלץ באזור גבעתיים? והאם יש מחלות ידועות בשנתון הזה שצריכות דגש מיוחד? תודה דביר
×
×
  • תוכן חדש...