Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. נדמה לי מטורקיה ואנגליה, ארה"ב אם אני לא טועה בייבוא מקביל. עבור הרוב שניהם הונדה וזה מספיק, אבל העיצוב של ה-4 דלתות מכוער לטעמי גם אם הן היו אותו דבר בכל המכלולים ורק העיצוב היה שונה.
  2. כנראה החליטו להיפטר לגמרי מהדגם הזה.. חסר פרופורציות בעליל ורואים שהעיצוב נעשה במחשבה תחילה על 5 דלתות כמו מאזדה 2 סדאן הקודמת
  3. תעשה ביטוח נהג צעיר לכמה חודשים ובגיל 24 תעשה לשנה שלמה
  4. בחודשים האחרונים שמתי לב שלפעמים יש משיכה של הילוך 2 ומשהה את ההעברה להילוך 3 גם כשאני עוזב את דוושת הגז ואני צריך להעביר את ההילוך ידנית או לחכות כמה שניות. לאחרונה הבעיה החריפה וזה קורה גם במעבר מהילוך 3 ל-4. האם אני בדרך להחלפת גיר או שיש עידכון תוכנה? אולי משהו אחר? אשמח גם להמלצות על מקומות שיוכלו לפתור את הבעיה באזור פ"ת, שבת שלום
  5. http://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3667718 מקומם! די למסחטת הכספים!
  6. תתחדש! אחלה רכב ועם 7 שנות אחריות
  7. יש גם החלפת דשבורד ללנד קרוזר מאותם שנתונים, אולי זה קשור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?577100-החלפת-דשבורד-בטויוטה-לנדקרוזר-2003-2009
  8. אין בעיה עם דיון ענייני שכל אחד יגיד מה שהוא היה עושה באותו מצב אבל לפעמים סוטים מהענייניות ונכנסים להעדפות האישיות כאילו רוצים שפות"ש יתבאס על הבחירה שלו
  9. 1. אם אין לך בעיה עם ידני תבדוק גם את סקודה פאביה למרות שהיא מגיעה רק ברמת הגימור הבסיסית שבה אין חישוקים קלים, שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', פנסי ערפל, מחשב דרך והגה וידית הילוכים מצופים בעור וחלונות חשמל רק מקדימה אבל הביצועים וצריכת הדלק שלה יותר טובים בזכות מנוע טורבו בנזין 1.2 ותהיה מרווחת בכל פרמטר ושוקלת רק 70 ק"ג יותר, יש גם דאצ'יה סנדרו Stepway ב-70,000 שמגיע ללא חישוקים קלים אבל עם בקרת שיוט ורק 4 כריות אויר אבל יהיה מרווח משמעותית וגם בו הביצועים וצריכת הדלק יותר טובים בזכות מנוע טורבו בנזין. 2. מומנט קצת יותר טוב והשאלה איזה גימור Acenta או Visia? ה-Visia תהיה קצת פחות טובה כי יש לה חלונות חשמל רק מקדימה ואין בה חישוקים קלים, פנסי ערפל והגה וידית מצופים עור. Acenta תהיה טובה יותר כי היא עם חישוקים קלים, בקרת אקלים, בקרת שיוט, פנסי ערפל, חיישני גשם ואור אבל מגיעה עם חלונות חשמל רק מקדימה ורק הגה מצופה עור. 3. הפרש של 6K יבוא לידי ביטוי בכ-20% בזמן מכירה כך שתבדוק אם כדאי לך, אם בכ"ז אתה מוכן להצעות של אפס ק"מ מליסינג אז יש קיה פיקנטו 2015 1.2 LX ב-70,000 במועדון בהצדעה עם קודנית, חיישני רוורס ושלט נוחות. וכמובן שלא לוותר על נסיעות מבחן...
  10. בקניון רחובות היום בירקונים וג'יפ משטרתי מחנה באדום לבן
  11. הסיבה המרכזית זה טווח של 150 ק"מ שנגמרים ב-3 ימי נסיעה וחתונה קתולית עם בטר פלייס, אבל להטעין משקע חשמלי רגיל במקום ייעודי היה יכול לצמצם את הכישלון
  12. שוק הרכב מאוד שמרני וקשה מאוד לנפץ תדמית של מותג או דגם מסוים ולכן ברוב הפעמים כשתקנה ביוקר תמכור ביוקר וכשתקנה בזול תמכור בזול. אתה יכול לקנות רכבים חדשים יותר שערכם צנח בחדות ועד שתמכור ערכם יצנח עוד ואתה יכול לקנות רכב ששומר על ערכו טוב וגם כשתמכור ערכו לא ירד הרבה, הכל פונקציה של מה חשוב לך
  13. כמובן שכדאי להשקיע בצמיגים איכותיים יותר, תגדיר מה הדרישות וטווח מחירים קודי מהירות ועומס נכנסו רק ב-2008 ולכן אין אותם אצלך ברישיון
  14. רוב הסיכויים שאלה לא המכוניות שבנמל והכי מעצבן... אם הייתה אופציה כזאת המכונית לא הייתה כישלון חרוץ במכירות
  15. המבצע על kumho היה עד היום ועכשיו יש מבצע על מישלין עד סוף החודש מישהו יודע איזה דגם ומה המחיר?
  16. רק עכשיו שמתי לב להיצע המנועים, נראה שסגמנט המשפחתיות הולך לרדת במכירות אם המחיר של 1.6 החדש יהיה כמו הנוכחי
  17. אני עוקב אחרי השרשור מתחילתו, יוליאן בא, כותב, משקיע, תורם ואנשים באים ומתחילים להטיף לו למה הוא לא קנה משהו אחר. אני נהנתי לקרוא את הסיכומים, הם טובים מעניינים וממצים. חבל שבמקום לדבר לעניין אנשים מתעסקים בק*ה ומחליטים לחרב לבנאדם את השרשור
  18. אם יש סיכוי שתחזור אולי שווה לשכור רכב עד שתדע ואם תחזור אז תקנה ותייבא אותו איתך לארץ
  19. הוא דווקא נראה סבבה לגמרי מאחור, אבל מלפנים הוא נראה נורא. דווקא מולטיפלה?? יותר כמו חלום בלהות
  20. כמה דברים שעלו לי במהלך הכתבה.. 1. צ'מפיון כנראה יעלו השנה בזכות קמפיין אגרסיבי ופאביה ופולו GTI אטרקטיביות, צעירים שירצו לקנות גולף לדעתי יעדיפו ללכת על הפולו GTI 2 .שירות לקוחות קרסו זוועה כנראה בגלל הון עצמי של מיליארד שקל וכנראה מנותב עכשיו לשיווק ובגלל זה פתחו עוד סוכנות ויש נציג בפורום 3. למה UMI לא מייבאת את הדגמים האמריקאיים? האירופאים יותר זולים? 4. לובינסקי כנראה עדיין שקועים בתדמית של פיגו וסיטרואן זה זבל אבל השנה עם ריענון הדגמים כנראה יעלו
  21. פשוט לעמוד בפינה ולהתבייש בעצמנו
  22. אם אני לא טועה פתחת כבר שרשור עם השוואה לברלינגו? בכל מקרה הנה תוצאות חיפוש של "טויוטה רובוטי" בפורום טכני http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?searchid=1475099
  23. וקורולה עם 3 לא טוב יחסית לשנתון?
  24. באיזה עיר עשית את הבדיקה? אני הייתי בקומפיוטסט פ"ת והתוצאות היו בסדר גמור (מאזדה 3 1600 שנת 2005)
×
×
  • תוכן חדש...