1. אם אין לך בעיה עם ידני תבדוק גם את סקודה פאביה למרות שהיא מגיעה רק ברמת הגימור הבסיסית שבה אין חישוקים קלים, שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', פנסי ערפל, מחשב דרך והגה וידית הילוכים מצופים בעור וחלונות חשמל רק מקדימה אבל הביצועים וצריכת הדלק שלה יותר טובים בזכות מנוע טורבו בנזין 1.2 ותהיה מרווחת בכל פרמטר ושוקלת רק 70 ק"ג יותר, יש גם דאצ'יה סנדרו Stepway ב-70,000 שמגיע ללא חישוקים קלים אבל עם בקרת שיוט ורק 4 כריות אויר אבל יהיה מרווח משמעותית וגם בו הביצועים וצריכת הדלק יותר טובים בזכות מנוע טורבו בנזין.
2. מומנט קצת יותר טוב והשאלה איזה גימור Acenta או Visia? ה-Visia תהיה קצת פחות טובה כי יש לה חלונות חשמל רק מקדימה ואין בה חישוקים קלים, פנסי ערפל והגה וידית מצופים עור. Acenta תהיה טובה יותר כי היא עם חישוקים קלים, בקרת אקלים, בקרת שיוט, פנסי ערפל, חיישני גשם ואור אבל מגיעה עם חלונות חשמל רק מקדימה ורק הגה מצופה עור.
3. הפרש של 6K יבוא לידי ביטוי בכ-20% בזמן מכירה כך שתבדוק אם כדאי לך, אם בכ"ז אתה מוכן להצעות של אפס ק"מ מליסינג אז יש קיה פיקנטו 2015 1.2 LX ב-70,000 במועדון בהצדעה עם קודנית, חיישני רוורס ושלט נוחות.
וכמובן שלא לוותר על נסיעות מבחן...