הרבה אנשים מחוץ לפורום רואים ברכב כלי שנועד לשנע אותם מא' לב' וחוץ מטיפול שנתי לא רוצים להגיע למוסך, ולכן נותנים משקל כבד מאוד לאמינות בקנייה.
חוץ מזה, לפעמים הבעיה לא רק אצל היבואן אלא אצל היצרן שמתעלם מהבעיה אצלו (פולקסוואגן ופורד) והיבואן גם שבוי בתור הנציג בארץ