Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. מישהו שאל על ההבדלים בין 0 ק"מ ליבואן בפורום הכללי ואני חושב שמצאו שהאבזור שונה או דגם לפני מתיחת פנים, מומלץ להריץ חיפוש
  2. זה רכב יוקרה אתה יודע, זה לא נדיר בנוגע לרכב, אין ספק שצריכת דלק מרשימה
  3. לפעמים אותו עיצוב נראה יותר/פחות יפה בגדלים שונים וגם דואגים לבדל את הרכבים ברמות האבזור ומנועים. במקרה הזה הרכב פשוט לא נראה טוב וב.מ.וו יכלו לדעתי לעצב אותו טוב יותר למרות שזה די קשה בקטגוריה הזאת
  4. trekampt

    סובב מותג - פיג'ו - 3008

    גם לדעתי הוא לא מצליח להתרומם בגלל העיצוב החיצוני וסביבת נהג שנראית מיושנת (לא יודע לגבי איכות חומרים) איך הוא בהשוואה לספורטאז דור קודם מבחינת נוחות ומרווח? הוא עדיין מגיע עם המנוע הבעייתי? תוכלו להוסיף קישורים לכתבות הקודמות על המותג ולמתחרים בקטגוריה? בנוסף יש אפשרות שתעשו מבחנים ארוכי טווח על רכבים? אני זוכר שבוואלה עשו את זה פעם
  5. כמו שאמרו זה קורה לפעמים, אני מציע שתפנה למשתמש של דאצ'יה בפורום, נראה שהם מאוד משתדלים
  6. trekampt

    גנב של כיסוי וונטיל

    בתור התחלה הייתי ממליץ לך להישאר ער 2 לילות (לא חייב ברצף) ובראשון תתצפת מרחוק על האוטו עד 2 ובשני תתצפת מ2 עד הבוקר. אם תמיד גונבים לך אז כנראה תצליח לתפוס אותם ואם לא תצליח אז תקנה מצלמה
  7. trekampt

    חסימת צמתים

    זה בפתח תקווה? ולנושא השרשור, שים צ׳קלאקה בצבעים אדום כחול על האוטו...
  8. תודה על הסקירה, מעניין לראות את הנתונים מזווית אחרת
  9. בטח משהו כמו חוק עזר שאכיפת חניה בלילה תיעשה בכל המקומות אבל במקרה הפקחים ימשיכו להגיע רק למקומות הרווחים
  10. מה הכוונה? כשהחברה מנפיקה אגח או מבקשת מימון מהבנק או מעריכה את השווי היא עושה את זה לפי לוי יצחק? אם כן אז למה מוצג השווי האמיתי? לצאת ידי חובה?
  11. תיקון קטן, כ8.3% מתוך כ-3 מיליון כלי רכב היו בליסינג בשנת 2015 שהם רבע מיליון כלי רכב. נובע מזה שההטבה היא חצי מיליארד http://www.cbs.gov.il/reader/newhodaot/hodaa_template.html?hodaa=201627085
  12. כל הכבוד! לא טריוויאלי בכלל והאמירה הזאת לא מגיעה לו
  13. כל הכבוד על המבחר של ה208 ושאתם מביאים גם את הגרסה הבכירה בידני!
  14. אני חושב שהם מנסים להתחרות בסאניונג...
  15. אולי הגולף התרוממה תוך כדי בגלל שהפורשה פגעה בו בחלק נמוך.. לא אומר עד לגובה הזה אבל מספיק גבוה כדי שאח"כ תעלה גלגל על גלגל עוד אפשרות אבל בסבירות נמוכה בהרבה שהגלגל של הגולף (בהנחה שזה החלק הראשון שפגע ביונדאי) פגע בחלק האחורי של הגלגל של היונדאי תוך כדי תנועה ועזר לו לעלות עוד קצת למעלה
  16. trekampt

    חברי CF עם מדבקות

    נצפתה הרגע אלפא 147 אדומה בכביש 40 ליד בארות יצחק.. לא הספקתי לצלם
  17. הזכרת לי את הפרלמנט
  18. אני אתן טיפ כי אני רגיל, אבל אני מבין גם את Automatic ושות׳. ידעת שחלק מהעבודה שלך זה להציע ולנקות את השמשה למי שיסכים ואתה כבר מקבל על זה משכורת אז לדעתו הוא לא צריך לתת לך מעבר כמו שלא תתן טיפ לנציג שירות לקוחות שיציע לך לעבור לתוכנית זולה יותר ותסכים
  19. הם עוברים עם זה טסט או שלפני הטסט הם מחזירים את הכסאות המקוריים?
  20. הרבה אנשים מחוץ לפורום רואים ברכב כלי שנועד לשנע אותם מא' לב' וחוץ מטיפול שנתי לא רוצים להגיע למוסך, ולכן נותנים משקל כבד מאוד לאמינות בקנייה. חוץ מזה, לפעמים הבעיה לא רק אצל היבואן אלא אצל היצרן שמתעלם מהבעיה אצלו (פולקסוואגן ופורד) והיבואן גם שבוי בתור הנציג בארץ
  21. קודם כל תודה, אמרו ךי שכיוון פרונט לא יעזור כי הגומיות קרועות וצריך להחליף אותן.. לגבי המחיר זה למקורי וכולל מעמ, אמרו לי שחליפיים יעלו בערך חצי אבל לא יחזיקו מעמד לזמן רב עריכה: מדובר בחלק הזה אם אני לא טועה
  22. מקפיץ
  23. שלום לכולם ההגה מושך ימינה בכל המהירויות ובדקתי כמה פעמים אויר בצמיגים ובכבישים שונים הייתי היום במוסך ובדיקה העלתה שצריך להחליף גומיות של המשולשים הקדמיים ונתן הצעת מחיר של 1250 כולל מע"מ זה הגיוני? הצעת המחיר סבירה? לבדוק אולי במוסך אחר?
×
×
  • תוכן חדש...