Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. מה עם פורד s max / גלאקסי?
  2. לא שאני חשדניסט אבל זה נשמע שהתשובה נועדה לרצות אותך ובפועל יעשו מה שירצו (אלא אם דיברת עם מישהו במוסך שאתה סומך עליו), ליתר ביטחון הייתי עומד ליד הרכב בזמן הטיפול
  3. trekampt

    גולף HIGHLINE 2012

    אם אתה לא לחוץ תנסה למכור לבד חודשיים שלושה ואם לא ילך תחזור לטרייד, זה מה שאני הייתי עושה
  4. בעיקרון מכירים בבעיה רק ברכבים עד 2012, יכול להיות שאצלך זה "אחריות של רצון טוב" אם טיפלת תמיד במוסך וקילומטרז נמוך
  5. יש גם בפתח תקווה ליד כמה בתי ספר וגם באשדוד יש כמה בשכונה החרדית שבדרום מזרח העיר
  6. עם וילון לא תראה את מראת הצד... תחבר מחברת או משהו קשיח מהצד עם מהדק נייר מלמעלה ומלמטה
  7. תתחדש!! הצבע ממש יפה!
  8. אני חשוב שזה שציטטת לא מתכוון לזה שמחיר האוטו עומד ביחס ישר לכמות החיילים אלא לאחריות שלהם והרבה פעמים אחריות מתבטאת במספר הפקודים. יש להם אחריות גדולה וכדי להצליח בתפקיד נותנים להם מספר אפשרויות שינוע כשהם בתפקיד כמו שאמרת אבל צריך לזכור שאתה רוצה גם להראות להם את ההערכה שלך אליהם גם באמצעים אחרים כמו משכורת גבוהה, רכב הולם וכו'. חוץ מזההם משווים את התנאים שלהם למקביליהם בחוץ ואתה רוצה שהם יישארו אצלך.
  9. אני חושב שהוא התכוון שהחזירו לו את הרכב שלו מ"המקומבן" שכמעט קיבל את הרכב שלו
  10. גם אני עקבתי אחרי השרשור שלך ויפה שבסוף הצלחתי למצוא משהו שהתאים לך גם אם הייתה התפשרות מסוימת למרות מה שהיית צריך לעבור. כנראה ככה זה בכל החברות. "הנציג כמובן אמר שאין לו מושג למה זה הוכנס ב''משמעות גבוהה'' ושמבדיקה שלו מדובר במכון בעייתי על סמך מקרים קודמים." - אחרי משפט כזה אני לוקח את הרכב דווקא לשם
  11. תודה על השיתוף. רק 16 ב.מ.וו 125 בחודשיים, הייתי בטוח שיהיו יותר. סונטה מפתיעה ומוכרת יפה.
  12. ממה מורכבים החיישנים של נהיגה אוטונומית בטסלה? רק ממצלמות? כי לא נשמע לי הגיוני שזה יקרה אם משתמשים בראדר
  13. קשה להיות מופתע אבל אין ספק שזיוף חתימה זה רמה אחרת לחלוטין, מחכה לעדכון. ביד ראשונה 0 ק"מ אין סכנה כי זה פשוט רכב שעמד יותר משנה בנמל וזה נחשב עוד יד.
  14. תבדוק מחירי ביטוח וטיפולים, חוץ מזה שאין אחריות. הגולף שהוצעה לך נראית המתאימה ביותר לדרישות והתקציב
  15. הביצועים של ה1.2 סבירים לגמרי בעירוני ובבינעירוני במישור לעומת זאת את העליות מאילת הוא התקשה לעשות והיה רעש מנוע מטריד בתא הנוסעים כדי לקבל קצת התקדמות פחות מסביר לעומת פוקוס עם הגיר הדפוק. כל זה במשך שבוע שכל יום עשינו את הנסיעה 3 מבוגרים בלי ציוד (הייתה לנו עבודה באחד הפרויקטים בעבודה בדרום ליד אילת)
  16. לא בטוח שהרכב יהיה נוח לנסיעה של 400-500 ק"מ, לי לא היה נוח אחרי חצי שעה אבל אולי בגלל שאני גבוה ורזה (1.90). אם בכל זאת אתה רוצה לקנות את הרכב עדיף עם גיר ידני שיספק צריכת דלק קצת יותר שפויה
  17. תיכנס בוודאות. מחירון 132K, פחות 9K ועוד אגרת רישוי יצא ~125K
  18. אפשר לנסות אבל הרבה פעמים אנשים מתפתים למחיר הנמוך/אחריות/חושבים שלהם זה לא יקרה/אין להם מישהו שמבין ויעבור איתם על כל הרכבים בסוכנות ככה שלפעמים עדיף פשוט לנסות להוציא את הטוב ביותר מאותו רכב ששואלים עליו
  19. יש מעט יונדאי i20 ופורד פיאסטה ידניות אבל שוות בדיקה
  20. אבל זה עוד צעד בדרך לאופציות ידניות שלא היו עד היום ולמגוון באופן כללי. תהליך הייבוא לא ידידותי ואני לא אומר שצריך להתחנף ליבואנים אבל לפחות לא להגיד זה מיותר ושרשור ליד להתלונן שלא מביאים פיאסטה st
  21. צריך להחליף גם בולמים, אני ממליץ על מובך הציר, בדיוק מול קומפיוטסט מצד שמאל של המסעדה, תתקדם כמה מטרים בתוך הרחוב (לכיוון הסוכנות של רנו/ניסאן) ותראה אותו מצד שמאל
  22. תחדש! איזה רכב?
  23. הניידת די צמודה לג'יפ בלי ראיה לפנים, לא חכם בלשון המעטה. ומה הקטע של הרכב השחור? בא לעזור להם? לדעתי תקלה בג'יפ, נראה שהוא בקושי מצליח לזוז בסוף
  24. אם כך אין אפשרות לגרום למאגר של חברות הביטוח להיות פתוח לציבור? אפילו תמורת אגרה כמו בדיקת שיעבוד במשרד המשפטים רעיון טוב, אני גם לא חושב שיש עם זה בעיה מבחינת חוק המאגרים אני די בטוח שצביעה יותר עבה מפוליש שעושים אלא אם אתה עושה כל שבוע, הרי כשאתה עושה פוליש אתה לא רואה שבבי צבע מתקלפים מהאוטו
  25. ראיתי רק כמה דקות אבל נראה שעשו עבודה יסודית על הרכב. אם יעשו מאגר לרכבים שעברו טוטאלוס לפי מספר שלדה כבר יהיה קשה עד לא אפשרי לעשות את זה לא? מה שם המכון?
×
×
  • תוכן חדש...