אם כך אין אפשרות לגרום למאגר של חברות הביטוח להיות פתוח לציבור? אפילו תמורת אגרה כמו בדיקת שיעבוד במשרד המשפטים
רעיון טוב, אני גם לא חושב שיש עם זה בעיה מבחינת חוק המאגרים
אני די בטוח שצביעה יותר עבה מפוליש שעושים אלא אם אתה עושה כל שבוע, הרי כשאתה עושה פוליש אתה לא רואה שבבי צבע מתקלפים מהאוטו