Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. אם אני לא טועה אז המחירון לא נפגע אם קנית את הרכב במבצע. ברגע שזה יהיה המחיר הרשמי המחירון ייפגע. עוד אפשרות זה לפרסם את הרכב ''במבצע!!!!!'' בתקווה שזה יגרום למישהו לקנות אותו.
  2. מהניסיון שלי לא משהו. שמו ברכב שלי חלקים תחליפיים למרות שהם לא התאימו במדויק ולא שמו את כל הברגים של החלק וגם לא הרכיבו כמו שצריך, וזה בתאונה יחסית קלה שהחליפו רק פגוש ופנס. הרכב היה מוכן בפעם הראשונה אחרי שבוע ואז לקח להם עוד שבוע עד שתיקנו את מה שרשמתי. סה''כ שבועיים. אם בכל זאת אתה מתקן אצלם תוודא שהתיקון נעשה כראוי.
  3. תודה על הסיכום. עשית הרחבת האחריות לסוללה?
  4. trekampt

    קיה פיקנטו GT LINE בישראל

    זה מה שאני טוען, לפי קיה הוא ספורטיבי כי הוא בא עם יחידת הנעה אחרת ויכול להיות שגם אחרים חושבים כך (משמעות המילה לפחות)
  5. כמו שאמרו אתה בוחר שמאי ואיפה לתקן אבל שים לב שיכול להיות שההשתתפות העצמית תהיה גבוהה יותר בגלל שזה לא מוסך הסדר
  6. שבמקרה של טוטלוס תקבל מחירון ולא את מה ששילמת (מעל המחירון במקרה שלך)
  7. trekampt

    קיה פיקנטו GT LINE בישראל

    גם לספורטז יש גרסת gt line אבל הוא אכן ספורטיבי ולא רק מקושט(לפחות לפי קיה)
  8. הנהג הפוגע גרם נזק לרכב בשווי 96k וזה מה שהוא צריך להחזיר, הוא לא אחראי למקור המימון של הרכב. בתביעה יהיה קשה לדעתי לנצח. פות''ש צריך לבדוק מה כתוב בחוזה במקרה כזה ולפי זה לשקול את צעדיו, ואם יגיד לנו מה כתוב אולי נוכל לעזור לו.
  9. בדקתי ביד2 ויש 308sw שנת 2015 ב50k בלובינסקי טרייד. אני מאמין שהם יסכימו להתגמש קצת (לא קשור לזה, רק ראיתי)
  10. נהגתי רק בסונטה. מחזק לגבי בידוד הרעשים והנוחות (למרות זאת, תבדוק אם היא נוחה לך). יכול להוסיף שהיא גם מרווחת, קלה לתפעול ומתקדמת יפה בתנועה.
  11. תמתין לתשובה של חברת הביטוח, באופן כללי הצד השני אשם אבל יכול להיות שבגלל ששניכם מבוטחים באותה חברה היא תנסה להטיל גם עליך אשם תורם כדי להרוויח משניכם. אני לא רואה טעם בפניה למשטרה כרגע, אני לא חושב שהם יוכלו לעזור כי יש לך את מספר הרכב ולא משתמע מדבריך שיש נפגעים. אם באזור התאונה יש בתי עסק אולי התאונה צולמה אבל הסיכוי שהמידע הזה נשמר לאחר חודש קלוש. במקרה של תאונה פתאום כולם ממהרים, בפעם הבאה אל תזיזו את הרכבים ותצלם את התאונה, לאחר מכן תזיזו את הרכבים למקום בטוח ותחליפו פרטים באותו רגע.
  12. לדעתי לא ימכור השנה יותר מ50 יחידות. המותג חדש ויקח לו הרבה עד שיתפוס וזה בסדר. רשימת ''החסרונות'' של הרוכש הממוצע תהיה לדעתי (בסדר יורד) 1. חסם פסיכולוגי בגלל שזה ''סיטרואן'' 2. חוסר מנוע בנזין 3. זמן 0-100, כשמאזדה מתהדרת בפחות מ9 שניות הלקוח הישראלי יסתכל על הפרוספרט, יראה 9.4 ויעקם את האף שיהיה בהצלחה (בלי ציניות)
  13. כמו כן מה הקילומטרז השנתי וכמה נוסעים ברכב?
  14. השוותי בין איוניק פרימיום לאוקטביה אמבישן/סטייל (לפי המפרטים באתר ולקחתי בחשבון את השדרוג לבקרת שיוט אדפטיבית באוקטביה) ועדיין האיוניק עדיפה, יש לה מצלמת רוורס, זיהוי הולכי רגל וזיהוי רכב דו-גלגלי. למרות זאת, אם המרווח מאחור מאוד חשוב עדיף לקחת את האוקטביה.
  15. גם בכתבה המקורית נכתב "מהיבואנית, מכשירי תנועה נמסר כי הסוויפט ספורט תנחת בישראל בתחילת 2018" ולאחר שביטלו החליטו שוב לייבא אבל בסוף השנה. כדאי לחכות עד שהמכונית תהיה בארץ.
  16. האיוניק עדיפה מבחינת מערכות בטיחות אקטיביות ובצריכת הדלק משולבת
  17. תוודא שהמספר נכון בלוחיות החדשות, שלא תגיע למעצר
  18. אם אתה שוקל i30cw אז תוסיף גם את קיה סיד sw, הן אחיות כמעט זהות של יונדאי-קיה
  19. בסיס הגלגלים זהה ל-q3... אם לא הייתי חושב ש-3 יכולים להיכנס בו אז לא הייתי מציע
  20. trekampt

    CIVIC Type R מחשבות ותהיות

    אני מבין את נושא התחת, אם למישהי אין תחת אני זורק אותה
  21. עוד אופציות הן יונדאי סונטה ב-165k ואאודי q2 ב-170k
  22. גם במרכז יש כאלה, לדעתי זה ברכבים שהיו צריכים להחליף לוחית בטסט
  23. כנראה רצה להביא דוגמה לכך שסחירות של רכב יכולה להשתנות בין דגמים שונים של יצרן ואפילו בין תתי דגמים, ולכן בעניין הסחירות אין דין 3008 בת 4 ל-3008 חדשה
  24. לא נראה כמו עקיצה, זה המחירון https://kia-israel.co.il/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%9D
  25. דווקא המנוע של האוריס לא זכור לי מרעיש יותר מהממוצע בקטגוריה, בנסיעה עירונית אכן שקט מוחלט וצריכת הדלק לפחות 1-18 בתוואי משולב
×
×
  • תוכן חדש...