Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. חיפוש בפורום הוביל לשרשורים הבאים, אולי תוכל למצוא שם מידע מועיל: שרשור מ-2016 שהרבה דיווחו בו על בעיות עוד אחד עוד אחד אחר מקרה נוסף מהשנה האחרונה ועוד שרשור עם עוד קצת מידע בהצלחה
  2. עוד אחת שהחליטה להשתין מהמקפצה. הכתבה מעיתון ידיעות של היום:
  3. כתבתי תגובה מפורטת אבל משום מה היא נמחקה. בקיצור, זה מעגל אבל הממשלה יכולה לייעל את התחב''צ ואז אנשים יעברו אליה כי יש ביקוש. לפחות במרכז הרבה מהאוטובוסים עמוסים בבקרים וכך גם הרכבת.
  4. התחבורה הציבורית לא במצב של לקלוט אפילו תוספת של אחוז מהנהגים שמשתמשים ברכב באופן קבוע. בפ"ת יש 2 תחנות רכבת אבל שתיהן מחוץ לעיר! לתושב שגר במזרח/מרכז/דרום העיר לוקח בערך חצי שעה להגיע לאחת מהתחנות בקו בודד, והזמנים הזויים. לדוגמה הקו ממזרח העיר לתחנת רכבת סגולה יוצא פעמיים בשעה בבוקר. הרכבת מאחרת בבבקרים ואם יש גשם הרכבת אולי לא תגיע ותצטרך להמתין לרכבת הבאה (סיפור אמיתי). סה"כ לוקח בערך שעה להגיע לתל אביב. תענוג.
  5. תודה על הכתבה המנוע מנתק 2 צילינדרים בשיוט כמו ב-150?
  6. אני לא בטוח אם מה שהם עושים זה בטעות או בכוונה
  7. ממש לא בטוח שיהיו חייבים, יכול להיות שפשוט ימרחו את ה"בדיקה" עד שכולם ישכחו ובסוף הכל יסתיים בפשרה שבה אותה בכירה פשוט תזוז מתפקידה, אבל הלוואי שאתבדה.
  8. לא יודע אם לצחוק או לבכות מהתגובה של המשטרה לכתבה
  9. בלי קשר להזעת שמן מהטורבו הייתי מתרחק אם ככה נראית הבדיקה כשאלבר היא מזמינת הבדיקה, נראה שהרכב עבר תאונה רצינית או כמה תאונות, שים לב שגם השמשה הוחלפה. לגבי הזעת השמן מהטורבו צריך לבדוק במוסך ולקבל הצעת מחיר.
  10. לדעתי יש גם קשר לכך שבתערוכת טכנולוגיה החברות יכולות לחשוף את עצמן לקהל יעד חדש ולמצב את עצמן כחדשניות והייטקיסטיות. תוסיף לזה הפרש זמנים קצר ואת המצב המדרדר של תעשיית הרכב האמריקאית וקיבלת דעיכה במעמד התערוכה.
  11. השמאי של צ'מפיון לא קבע ירידת ערך, החברה החליטה שיש ירידת ערך
  12. ב-160K לא יהיו לה הרבה קונים לדעתי והיא בעיקר מקדמת תדמית. מה הצורך בטעינה איטית אם יש מהירה?
  13. ביונדאי i25/i35/סונטה/אלנטרה ניתן להגביה את המושב יחסית הרבה יכול להיות שגם ביונדאי i30 אבל אני לא זוכר
  14. תתחדש! היא שונה מהnsx שהגיעה לארץ?
  15. trekampt

    וולוו XC40 - מבחן דרך

    תודה על הסקירה, כתיבה ותמונות משובחות כרגיל! הדבר היחיד שחסר לי זאת השוואה למתחרים שלו. נ.ב באחת הפיסקאות האחרונות כתבתם CX40
  16. אני גם גבוה, לא כמוך אבל מעל 1.90 ולמיטב זכרוני סיטרואן פיקאסו הייתה נוחה ומרווחת יחסית לרכבים האחרים שיצא לי לנהוג בהם. היא לא בקטגוריות שביקשת אבל צריכה להיות בתקציב.
  17. קורולה עם סאנרוף מקורי. תחסוך לאנשים את הצורך לקנות מדבקה.
  18. מה שנקרא גרסת ליסינג
  19. סעיף 5 אומר שאתה יכול לתבוע באזור שבו קרתה התאונה
  20. לפי התמונות היא תיראה כמו cx5 מונמך
  21. ההצעה שתקנה סוללה ב-35K היא כמו ההצעה שנותנות חברות ביטוח כשהן לא רוצות לבטח אותך ולדעתי הם לא יכולים לכבד את האחריות ולכן מציעים לך לקנות את הרכב תמורת 56% מערכו המקורי, שזה בערך בכמה שנמכר רכב מליסינג אחרי 4 שנים. ראשית כדי למזער נזקים הייתי מקבל את ההצעה וקונה רכב אחר במקומו למרות שכנראה האחזקה שלו תהיה יקרה מהפלואנס. אם יישאר לך כוח ולדעתך תוכל להוכיח שיש לך קייס חזק תוכל לתבוע בתביעות קטנות.
  22. אל תשכח שהנזק שלך קוסמטי לעומת פות"ש שאצלו נפגע גם הרדיאטור (כלל התיקון עלה כמעט 13K), היית נוסע במצב כזה? אישית הדבר שהכי הפריע לי זה שלאחרים היה מידע על העסקה
  23. נשמע כמו הצד הנפגע מהשרשור https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?659518-לקחתי-שני-טרמפיסטים-עלול-לעלות-לי-ביוקר-בגלל-דלת-שמאל-שנפתחה
  24. תודה על הסיכום. למי שרצה השוואה לאטראז',ממה שזכור לי יש לו פחות זוויות גלגול ורעש המנוע פחות נוכח בתא הנוסעים.
×
×
  • תוכן חדש...