Jump to content

Moran Ashtar

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Moran Ashtar

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. השאלה מה ההבדל בנסיעה בין הטיפטרוניק לאוטומט רגיל.
  2. האם יש השלכות מבחינת נסיעה בטיפטרוניק ,באמינות שלה ,ובצורת הנהיגה ,
×
×
  • תוכן חדש...